Reyal'in ağzından ;
Sağa döndüm ve yanımda yatan güzelliğe baktım ona arkadan sarıldım ve boynunu öptüm mırıldandı gülümsedim . Bana döndü kollarını bana doladı ayağını üstüme attı bana sokuldu . " Bebeğim öyle yapma . " Demeye kalmadan yüzü purustu bu haline güldüm yavaşça bacağını indirdim onu göğsüme çektim, saçlarını okşamaya başladım . " Çok ağrın yok dimi? "
Başını kaldırdı olumsuzca salladı tekrar bana sarıldı . " Bir tane daha kaldırabilirim . " Kah kaha attım hemen altıma aldım vücudunun üzerine uzandım bacağımı bacak arasına koydum şuan vücudumuz yapışık durumdaydı. " Eğer istersen bir kere daha yapabiliriz . "
Kendine geldi, zorla yutkundu başını olumsuzca salladı gülümsedim boynuna indim öpmeye başladım . Kısık bir sesle devam ettim.
" Ama ben istiyorum . " Bacaklarını açtım arasına yerleştim ve onu öpmeye başladım bacaklarını belime doladı bana karşılık verdi dün biraz sert davrandığım için ağrıları vardı . Ama onu deli gibi özlemiştim . Dudaklarım boynundan omzuna, ordan da göğsüne keşfe çıktı kesik kesik inliyordu karnına geldim her köşesini öpmüştüm ona baktım başını olumusuzca salladı güldüm .
Bacaklarını açtım başını yastığa gömdü başımı bacak arasına gömdüm. Önce yaladım sonra ise ısırmaya başladım saçlarımı tuttu beni kendine bastırdı. Güldüm son kez öptükten sonra yukarı çıktım dudaklarına yapıştım elimi kalçalarına indirdim sıkmaya başladım .
Bir elimi göğsüne çıkardım, sıkmaya başladım boğuk bir şekilde inledi bu haline güldüm. En hassas noktalarını sıktım ve öptüm deli oluyordu başını kaldırdı dudaklarını ısırdı zevk alıyordu .
" Hmmm...ahhh Reyal ..." güldüm yan tarafta bulunan aleti aldım ve belime taktım yavaşça uygun pozisyonda içine girmeye başladım beli havalanacakken tuttum ve bastırdım . Yavaş hareketlerle içine girip çıkmaya başladım zevkten değişik sesler çıkarmaya başladı.
Yukarı çıktım ve dudaklarını öpmeye başladım çok yavaş hareket ediyordum bu da onu kudurtuyordu . " Reyal hızlan dayanamıyorum ahhh..." İnadına yavaş yapıyordum birden ayaklarını belime sardı ve kendine çekti hızlı bir şekilde içine girdiğim için boğukça inledi birden yer değiştirdik üstümdeydi .
Ellerini göğsüme koydu kendi çabalarıyla bir ileri, bir geri yapıyordu başını kaldırdı dudağının ısırdı kesik kesik inliyordu. Onu uygun bir pozisyona koydum sertçe girdi ve boğukça inledi zorla yutkundum onu böyle görmem bile boşalmama yetiyordu . Zevk aldıkça göğsümü sıkıyordu, bana baktı her yeri ter içindeydi sinsice güldü yavaşça eğildi dudaklarımı öpmeye başladı aynı zamanda girip çıkıyordu dudaklarımın üzerinden mırıldandı .
" Bu harika birşey ...hmmm " kalçalarını tuttum son kez bastırdım yüksek seste inledi yavaşça boşaldı bende öyle...
Onu kucağıma oturttum belimdekini çıkardım kenara doğru fırlattım. Alnına yapışan saçlarını geriye doğru elimle tarafım gözleri kapanmamak için direniyor . Onu yükledim banyoya doğru yürüdüm bana sarıldı başını boynuma gömdü . Küvete yöneldim ve içini doldurdum onu yavaşça kenarda bulunan koltuğa oturttum güldü .
" Gerçekten banyoda koltuk mu olur . " Bende güldüm ne bilim gelişine aldığım bir evdi . Küvete gittim bir kaç şey döktüm güzelce köpürttüm arkamı döndüm bana aç gözlerle baka kıza ters ters baktım doymuyor . Başımı olumsuzca salladım yüzü düştü küvetin yanına gittim ve içine biraz gül şeklinde sabunlar attım özel olarak yaptırdım vücudu rahatlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELAM{B×B}
ChickLit+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olan varsa okumayınız :) Saniyeler kovalarken kollarımdan ayrılışının , tek şahidi zamandı ... {Sarawat} Üniversite hayali olan bir genç ve ona deli gibi aşık olan bir mafyanı...