☆21.BÖLÜM☆

425 229 14
                                    

Basım çok kötü ağrıyordu neredeyse hareket bile edemiyordum gözlerimi açmaya zorladım ama olmuyordu bana ne oldu . Birden sesler duymaya başladım neler oluyordu anlamış değildim.

" Bay Chokrii ne yapmalıyız şimdi hala uyanmadı sizce adamlar çok mu sert vurdu . "

Ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordum sesler duyuyordum ama net değildi . Sesi bir daha duydum ama bu sefer ne dediğini duymadım ama bu ses bana tanıdık geliyordu. Yavaşça gözlerimi açtım ve karşımda ki kişilere bakmaya çalıştım , başım tekrar düştü . Başımı zorla kaldırdım ve gözlerimi dikkatle karşımda ki adama ve yanında bulunan kadına baktım.

Gördüğüm kişi ile nefesim kesildi ve kalbim deli gibi çarptı hayır gerçek değil , bu yalan o olamaz başıma çok sert vurdukları için hayal görüyordum . Kıpırdamaya çalıştım ama hareket edemiyordum sandalyeye bağlanmıştım . Bu halime gülmüştü. 

" Merhaba bebeğim birşey olacak diye çok korktum . " Min Ji neden karşımda duruyordu ve elinde silah vardı gözlerimden istem dışı yaşlar akmaya başladı . Bağırmaya başladım .

" NELERE OLUYOR BURDA BİRİ BANA AÇIKLASIN. " bana bakıp sadece güldüler şaka gibiydi az önce evlenme teklifi ettiğim kadın şuan karşımda silahlı bir şekilde bana gülerek bakıyordu . " Bir şey yok ufaklık sadece seni biraz misafir olarak ağırlayacağız o kadar başka birşey yok . Yaramazlık yapmadığın sürece canın yanmaz . "

Adama inanamayarak baktım kim bu adam . Mantıklı düşünmeye başladım ama sanki aklım benim inadıma çalışmıyordu . Bir adam girdi herkes başını indirdi adamın odak noktası bendim sadece bana bakıyordu ve hafifçe güldü . " Ne kadar da büyümüşsun seni en son gördüğümde 11 yaşında falandın galiba gerçi baya oldu hatırlamıyorum . " güldü ne diyor bu adam ben bu adamı tanımıyorum bile şuan sadece evimde olmak ve anneme sarılmak istiyordum şuan ihtiyacım olan tek şey o .

Adam bana gülümsedi arkasını dönüp çıkmadan adını yeni öğrendiğim Chokrii denen adama birşeyler dedi ama ben duyamadım . Şuan istesem de kendimde değildim hafif sarhyos gibiydim . Başımı kaldırdım .

" Beni kaçırdığınızı her türlü fark edecekler ve bu sizin için iyi olmayacak Reyal hepinizi yok eder . " İkisi bir birine baktı ve güldüler Min Ji sırıtarak yaklaştı .

" Kaç gündür burda olduğuna dair hiçbir fikrin yok dimi . " Zorla yutkundum yanıma geldi ve birden ağzıma birşeyle kapattı ne kadar dirensemde koku bilincimi kaybetmeme sebep oluyordu hatırladığım tek şey karanlıktı .

O kadar okuduğum kitaplardan tek birşey çıkarabilirim ama bunu düşünmek bile istemiyorum bu sadece kitaplarda olur . Ne yapacağımı bilmiyorum şuan sıkılmıştım ne kadar süredir burdayım bilmiyorum ve bizimkilerin haberi var mı onu da bilmiyorum . Acaba Min Ji onlara yalan söyledi mi ?

Nefes alamadım benim biricik aşkım , bebeğim nasıl böyle bir kadın çıkar anlamıyorum neler olduğunu da anlatmıyorlar .

Min Ji , Chokrii ve o adam ne planlıyorlar ve ben ne alaka acaba Reyal ile mı alakalı yoksa Sarawat aptalı yüzünden mi bunlar başıma geliyordu . O kadar fazla düşünceler dalmıştım ki gözlerimi ne ara açtığımı bilmiyordum ne zaman kendime gelmiştim . Etrafa baktım kimse yoktu biraz depelendim ama işe yaramadı . Bağırmaya başladım .

" Kimse yok mu ? " Birden kapı açıldı ve içeri bizim muhteşem ikili girdi onlara gözlerimi devirdim ve önüme döndüm. Min Ji yanıma kadar geldi ve çenemi kaldırdı okşamaya başladı.
" Bebeğim sen bana küstün mü? " Ona sinirle baktım ondan nefret ediyordum . Ölümcül bakışlar atmaya başladım çenemi iterek doğruldu ve konuşmaya başladı .

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin