Gözlerimi açtım derin bir nefes aldım ve sağ tarafıma döndüm yanımda yatan minik bebeği yavaşça sardım bu hareketim üzerine bana dönmüş ve sıkıca sarılmıştı. Gülmüştüm. Çok tatlıydı " Günaydın bebeğim" söylemem üzerine bana daha da sokulmuştu.
" Günaydın Tineee" başımı saçlarına gömdüm o güzel kokusunu içime çektim ve yavaşça öpücükler kondurmaya başladım , o bu hareketim üzerine yavaşça başını kaldırdı bana baktı. Bugün doğum günümdü ve bizimkiler bir parti ayarlanmıştı daha doğrusu Reyal ayarlanmıştı bende el mahkumu kabul etmiştim o kıza karşı çıkılmıyordu.
Parti normal değilde maskeli balo şekilinde olacaktı ona bu konuda karşı çıkmıştım yani ne bu bana sanarsın Multi milyonerim böyle partiler falan veriyordum . Herşey Reyal'in başının altından çıkıyordu ve ben bunu engellemek için hiç bir şey yapamıyordum.
Yani tamam Hanımefendi paraya para demiyor veya para içinde yüzüyor olabilir ama ben fakirdim abi öncelikle bunu unutmayıp kabul edelim lütfen.
Ellerimle sardığım belinden çektim ve yavaşça yatakta doğruldum sonra ayaklarımı parke zemine sarkıtarak yataktan kalktım dolaptan rastgele bir kazak aldım ve üstüme geçirdim. Odadan çıkmadan yatağa yaklaştım tatlı tatlı uyuyan yarı uyanık sevgilimi öptüm.
Odanın kapısını açarak odadan çıktım merdivenlerden aşağı indim ve gördüğüm şey ile dona kaldım Reyal tek başına bir koltukta oturuyordu saate baktım saat 7.00'di ne yani bu saatte bu mal ne yapıyor.
Hayır sorun saat değil sorun Reyal'in bu saate uyanık olması bu kızı bazı durumlar dışında hayatta bu saate kaldıramazsınız. Denerseniz ölebilirsiniz uykusuna çok düşkündü aralarında bir bağ vardı ve ben ne kadar denesemde aralarında ki şeyi anlayamıyor ve çözemiyorum her neyse düşüncelerime omuz silktim .
Tam aşağı inecekken aklıma gelen şey ile hemen yan tarafta bulunan Aleska'nın odasına baktım dün yaşadığı kriz geçirmesi geldi aklıma bu beni baya korkutmuştu ona birşey olucak korkusu kaplamıştı bedenimi...
Her ne olduysa bana daha anlatmamıştı neden kriz geçirdiğini ama aslında az çok anlıyordum neyse birazdan Reyal'e sorardım ki zaten Reyal bana söylerdi.
Adımlarımı Aleska'nın odasına çevirdim kapıyı yavaş ve sessizce açıp yanına gittim gördüğüm manzara tarif edilemezdi. Yüzünde ki rahatlık ve güzellik sanki mışıl mışıl uyuyan bir güzeli andırıyordu düşüncelerime hafifçe güldüm.
Alnına ufak bir buse kondurup yavaşça odadan çıktım ve sessizce kapıyı arkamdan kapattım. Merdivenlerin başına geldim aşağı indim ve bir tane yaşayan ölü ile karşılaştım ne yaşadın kızım sen ne bu çöküş .
Yavaşça yanına oturdum eline baktım viski bardağı mı o . Gözlerimi devirdim sabahın köründe mi içiyorsun . Bana baktı ve acı bir şekilde güldü onu kendime çekip sardım . " Ne oldu güzelim, ne bu sürat . " birşey demedi sadece başını göğsüme koydu ses seda gelmiyordu öldü mu lan bu kız.
Yavaşça eğildim ve yüzüne baktım boş boş etrafa bakıyordu . Derin bir nefes alıp verdim onu kendimden uzaklaştırdım." Ne olduğunu hemen anlatıyorsun tamam mı ? "
Bana baktı derin bir nefes aldı bardaktan kalan viskiyi birden kafasına dikti . Bu kıza da hiç bir içki etkilemiyor ne yaptın çocukken içki variline falan mı düştün ne bu dayanıklılık . " Aleska ile kavga ettim kriz geçirmesinin sebebi benim..." aha işte herşey şimdi belli oldu neden yatmadığı hafifçe omzuna dokundum ve sıktım dert ettiği konuya bak Aleska affeder seni ne kadar büyüttün ya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELAM{B×B}
ChickLit+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olan varsa okumayınız :) Saniyeler kovalarken kollarımdan ayrılışının , tek şahidi zamandı ... {Sarawat} Üniversite hayali olan bir genç ve ona deli gibi aşık olan bir mafyanı...