☆36.BÖLÜM☆

368 207 18
                                    

Adele'nın ağzından ;

Reyal dışarı çıktı bende oturup içkimi içmeye başladım aşağıda ki konuşmalar aklıma geldi . Bana o kadar derin bakıyordu ki istem dışı güldüm ayaklarımı uzattım ve camdan dışarıyı izlemeye başladım hafif yağmur yağıyordu bu benim hoşuma gitti .

Aklıma onunla geçirdiğim zamanlar geldi  sol gözümden bir yaş aktı olmuyor onu unutamıyorum. Ne yaparsa yapsın kalbim ona nefret besleyemiyor sadece kalbimi çok kırdı, başımı kaldırdım tavana baktımbaktım. Seni seviyorum Aleksander ."

İki gözümden de yaşlar aktı istem dışı güldüm psikoloji mı bozmuştu . Gülerek göz yaşlarımı sildim başımı dışarı çevirdim ve sırtımı kapıya döndüm zaten kimse cesaret edip giremez . Elimde ki içkiyi kafama diktim bardağı yere bıraktım . Yağmuru izlemeye başladım .

" Eğer bana ihanet etmemiş olsaydın şuan birlikteydik belki ikinci bir çocuğumuz olurdu . Güzel bir evimiz , küçük küçük çocuklarımız güzel bir yuvamız olurdu ama sen bunların hiç birini haketmiyorsun Alec. "

Başımı yastığa gömdüm bacaklarımı kendime çektim ağlamaya başladım. Neden bunu bana yaptın neden birden hayatımdan çıkıp gittin hamile olduğumu bildiğin halde neden bana ihanet ettin . Yıllarca kendini ölü gösterdin değdi mi beni paramparça yapmaktan başka eline ne geçti .

Para ve gücü saymazsak güldüm ellerimi bedenime doladım bana bunu yapmamalıydın . Bana bunca şeyi yapmana rağmen neden hala seni seviyorum neden ...

Niye seni hala seviyorum Aleksander'a .

" Senden nefret ediyorum Aleksander'a , seni hala  sevdiğim için kendimden nefret ediyorum. "  Onu o kadar çok özlemişim ki anlatamam .

Arkamda hareketlilik hissetim biri yanıma uzandı elini belime attı beni kendine çekti hızla arkaya dönecekken beni tuttu . " Benim Alec bebeğim . " Sinirlendim arkaya döndüm ve burnumun dibindeydi gülümsedi yüzüme düşen saçları geriye doğru nazikçe itti .

" Defol git burdan senden nefret ediyorum . " Beni kendine çekti başımı göğsüne koydu saçımda ki tokayı çıkardı eline geçirdi saçlarımı yavaşça okşamaya  başladı ondan kurtulmaya çalıştım ama izin vermedi .

" Az önce öyle demiyordun beni sevdiğini söylüyordun . " Sinirle doğruldum daha doğrusu çalıştım çünkü elleri belimde olduğu için bunu engelledi . Bir elimi göğsünün üstüne koyup düz durmaya çalıştım .

Burnu burnuma değiyordu " Az önce duydukların..." demeye kalmadan ensemde tuttu ve beni öpmeye başladı. Şok olmuştum yer değiştirdik şuan onun altındaydım bir eli belimde, diğer eli ise yan tarafa koymuş destek alıyordu onu itmemem cesaret vermiş olmalı ki eli kalçama indi dudaklarımızı ayırdı.
"Seni nasıl özledim tahmin bile edemezsin . "

Tekrar dudaklarıma yapıştı sert bir şekilde öpüyordu ona karşılık vermemi istiyordu ama inatla ağzımı açmadım . En son kalçamı sıktı ve vurdu istem dışı inledim ağzım açıldı, güldü ağzımın içine keşfe çıktı . Onu istiyorum tüm kalbimle ama mantığım ondan uzak durmam gerektiğini söylüyordu .

Bana yaptıklarını unutamuyorum , yapamıyorum . Ellerimle göğsünü ittim gücüm kalmamıştı gözlerim doldu ellerim yanaklarına gitti hafifçe okşadım yapamıyorum unutamıyorum .

Elleri yanaklarıma gitti göz yaşlarımı sildi benden ayrıldı , alnımı ve burnumu öptü." Yalvarırım ağlama bağır, çağır ama ağlama bebeğim ne olur bunu bana yapma. Her bir göz yaşın bana ızdırap gibi geliyor . " Dayanamıyorum ağlamam arttı yavaşça üstümden kalktı belimden tuttu. Beni kucağına oturttu bunu bana yapma seni unutmaya çalıştıkça sana tekrarda çekiliyorum .

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin