☆29.BÖLÜM☆

404 204 20
                                    

Babam gözlüklerini çıkardı ve gözlerini ovaladı bize döndü . " Beni buraya annen gönderdi size bakmamı istedi . " Eliyle kağıtları gösterdi. " Karışmanızı istemiyor bu çok tehlikeli, Min Sung tehlikeli biri ondan uzak durun teyzen ve annen hallediyor . " Başımı olumsuzca salladım sıkıntılı bir nefes verdi kağıtları işaret etti .

"Çok tehlikeli sularda yüzüyorsunuz kendinize gelin . " Ayağa kalktım yanına gittim tontiş göbüşüne sarıldım genelde böyle yaptığımda her dediğimi yapardı .

Kolumu tuttu ve beni kaldırdı başını olumsuzca salladı ona sarıldım .
" Anneni arayıp herşeyi anlatacaksın onay verirse , ondan sonra size bildiğim herşeyi anlatırım . " zorla güldüm of baba ya çok kötüsün onlara baktım hepsi gözlerini bana dikmiş beklenti içinde bakıyordu .

" Bana hiç bakmayın annemi arayamam bu olay farklı nasıl tepki verir bilmiyorum . " Yavaşça koltuğa oturdum babama son defa baktım aynı otorite ile bakıyordu ofladım. Ne olacak şimdi babam çok şey biliyordu en azından bizden fazla ama bize anlatmıyor .

Çünkü bu işe bulaşmamızı istemiyor ama boş boş oturmak istemiyorum birşeyler yapmam lazım . Aleska ayağa kalktı ona döndüm .

" Ben teyzemi arar izin alırım merak etmeyin ." Telefonu çıkardı bir kaç kere tuşlara bastı sonra ise kulağına koydu .

" Merhaba teyze. Sana birşey soracaktım." Sustu ve karşı tarafı dinledi gülümsedi annem işte ya . Neyse konuya dönelim . "

" Teyze biliyorum hayır diyeceksin ama biz bu işi araştırmak istiyoruz ki zaten başladık bile birçok şey de öğrendik ve eniştemi göndermenin sebebinibilmiyorum. "

Aleska gözlerini devirdi gene annem birşeyler söylüyor nasihat veriyordu bu haline güldüm . Babama son kez minik köpek yavrusu bakışı attım gözlüklerinin altından bana uyarıcı bakış attı . Hı ne olacak kalpsiz adam .

Aleska telefonu kapattı birden babamın telefonuna mesaj geldi hepimiz aynı anda döndük zorla güldü . " Teyzem izin vermedi ama o...yani o kadın izin verdi ama fazla kurcalamamak şartıyla . Bize yani bizi almaya gelecekler onlara yardım edeceğiz gerekli açıklamayı orda yapacaklar . "

Ellerimi çırptım Aleska'ya imalı imalı baktım bana sinirlendi . " Çok üzgünüm hanımefendi o kadın kim acaba biz tanıyor muyuz . " Herkes güldü Aleska'nın gözleri doldu hemen ağaya kalktım kostüm ona sarıldım .

" Tamam tamam şaka yaptım " göğsüme vurdu Sarawat bu halimize güldü babama döndüm başını onaylarcasına salladı .

" Baba şimdi biz nere gidiyoruz. " Ayağa kalktı göbeğini tuttu yaaa yerim ben senin göbüşünü güldüm tek kaşını kaldırdı hemen kendimi toparladım .

" Gerekli eşyalarınızı alın gidelim nere gideceğimizi yolda söylerim . " Birbirimize baktık anlamamıştık omuzlarımı indirip kaldırdım . Hemen gerekli eşyaları toplamaya başladık yarım saatlik uğraştan sonra yaklaşık beş tane kutuya sığdırdık .

Yavaş yavaş arabalara taşıdık kutular ağırdı bunlar ne ara bu kadar bilgi topladılar anlamıyorum hayatım resmen aksiyon filimlerine döndü. Eksik olan şey tam şuan da bize silahlı adamların etrafımızı sarması ve bizi kaçırması aslında biraz aksiyon hiç fena olmazdı .

Aklımda ki şeyle güldüm böyle birşey olmayacağını hepimiz biliyoruz eşyaları yerleştirdikten sonra babamın arabasına yöneldim ama Sarawat elimi tuttu . " Tine benimle gelsin sizde Bay PD ile gidin . "

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin