☆28.BÖLÜM☆

491 207 12
                                    

Reyal mesaj atmıştı nerde olduğumuzu sormuştu ona kısaca herşeyi anlattım bana sinirlendi ve olduğumuz yerde durmamızı söyledi. O yüzden yolun ortasında durmuş hanimefendiyi bekliyoruz .

Sarawata baktım bana bakıyordu daha doğrusu vücuduma ona sinirle baktım gülerek önüne döndü. Araba da sıkıldım ve şarkı açmaya karar verdim radyoyu kurcaladım hepsi çok sıkıcı şarkılardı. En son pes edecekken çok sevdiğim bir şarkı buldum ve son ses verdim Sarawat bana şaşkınca baktı ona göz kırptım olduğum yerde hareket etmeye başladım .

Şarkıyı bir yanda da söylüyordum gülme sesi duydum ona ters ters baktım dil çıkardım tek kaşı kalktı .

Bakıyorum sen iyice şımardın . " Ona tatlı bir şekilde güldüm bacağına vurdu başımı olumsuzca salladım kaşlarını çattı eğer o kucağa oturursam hiç iyi sonuçlar olmayacak ve canım çok yanacak . " Yaaa hayır şuan görevdeyiz olmaz . " Sırıttı eliyle radyoyu gösterdi .
" Görevdeysek şu radyoyu kapatmalıyız dimi ? "

Başımı olumsuzca salladım sırıttı elini bacağıma koydu hafifçe okşamaya başladı eli yukarıya doğru çıkmaya başladı elini tuttum bana sokuldu .

O zaman ya kucağıma gelirsin ya da şu şarkıyı kapatırsın . " Sinirle ona baktım ve şarkıyı kapattım her kelimesi tehdit ya ...

Birden cam tıklandı ve korktum kapı açıldı Reyal bize bakıyordu . " Hadi inin aşağıya konuşacaklarımız var ilerde kafe var oraya gidelim . " Hızla araçtan indim Reyal bana şaşkınca baktı ona güldüm ve hızlı adımlarla ordan uzaklaştım eğer biraz daha orda kalırsam Sarawat kesin beni yerdi .

Aleska'nın yanına gittim üzgün gözüküyordu ona sarıldım saçlarını okşadım . " Lütfen üzülme artık biz varız yanın da hem dinledin dimi ses kayıtlarını." Başını olumluca salladı gözyaşlarını sildim onu tekrar sardım onu mutlu etmeliyim onun en sevdiği şey... ne olabilir ne olabilir . Birden güldüm aklıma gelen fikir çok hoşuma gitmişti .

Yavaşça kafeye doğru yürüdük Reyal ve Sarawat arkamızdan geliyordu içeriye geçtik minik bir kafeydi.bir masa bulduk ve oraya oturduk garson yanımıza geldi Reyal hepimize kahve söyledi gözlerimi devirdim .

Ayağa kalktım hepsi bana baktı onları es geçtim gidip tatlı alacaktım ama param yoktu  çünkü herşeyim evde kalmıştı yüzüm düştü . Sarawat kalktı koluma girdi yürümeye başladık ve tatlı reyonun önünde durduk kolunu omzuma attı kendine çekti . " Ne istiyormuş benim bebeğim." Ona baktım aslında ona aldırmak istemiyorum . Ellerimi birleştirdim ona mahcup bir şekilde baktım .

" Aleska'nın morali bozuk diye ona bir kaç şey alacaktım ama cüzdanımı orda unuttum . " Güldü etrafa baktı sonra ise dudağıma minik bir öpücük kondurdu güldüm .

Eliyle reyonu gösterdi." Ne istiyorsan onu al istersen tüm reyonu al sorun değil. " Gözlerim büyüdü başımı olumsuzca salladım . Tatlılara baktım hepsi birbirinden güzeldi ve insanı baya tatlı çektiriyordu makaronlar , donutlar ve bir sürü çikolatalı pasta çeşitleri , çikolatalar vardı.

Hangisinden alacağımı bilmiyordum zorla yutkundum . Doğruldum ve Sarawata baktım tek kaşını kaldırdı .

" Seçiyor musun yoksa ben mi seçim. " Gülümsedim ve başımı salladım .
Sen seç. "

Çalışana döndü . " Lütfen tüm tatlılarınızdan birer tane koyar mısınız . Makaronlar şu koyu renkler olsun, içecek olarak ise şu resimde bulunanlardan üç tane alabilir miyim . Hmmm bence şimdilik bu kadar yeterli. Bebeğim sen birşey istiyor musun. "

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin