☆12.BÖLÜM☆

514 260 5
                                    

Günler gerçekten çok hızlı geçiyordu. Aleska'nın yaralanmasıdan tam 1 hafta geçmişti ve sanırım artık şehre dönmeliydik. Bu yüzden Aleska'nın son kontrolleri yapılmıştı sonuçlar düzgün çıkmıştı,güzelim artık ayağa kalkabilecekti. Aleska'yı kucağıma alıp taşıyıp odasına götürdüm ve yavaşça yatağa yatırdım.

" Güzelim dikkat et kendine tamam mı şimdi Reyal gelir üstünü değiştirmene yardımcı olur." Başını olumluca salladı ve arkamı dönüp odadan çıkacakken bana seslendi ona döndüm . ''Tine şimdi ne olacak peki herşey boka sarmış durumda nasıl kurtulacağız bu durumdan ?"

Hafifçe güldüm aslında bende bilmiyordum yavaşça gelip yanına oturdum başımı belli belirsiz salladım bende bilmiyordum ne olacağını nasıl olacağını ama Reyale güvenmekten başka şansımız yok .

Ona döndüm ve hafifçe omzunu tuttum ve sıktım biraz düşününce herşey sanki rüya gibiydi ve çok saçmaydı . Hayatımda bir kere bile görmediğim bir adam bana aşık oluyor ve onun yüzünden arka arkaya saçma salak şeylerle yaşıyorum . Ben bu adamı hiç görmediysem bu adam beni nerden tanıyor . Derin Bir nefes aldım ve ona döndüm .

" Ne olacağını bilmiyorum , yapabileceğimiz birşey yok şuan Reyal'e güvenmemiz lazım herşey ona bağlı . " Ona baktım ve yüzünde umutsuz bir yüz ifadesi vardı . Onu yavaşça kendime çekip sardım ve saçlarını okşamaya başladım korkuyordu . Bana veya Reyale birşey olmasından korkuyordu . Alnına ufak bir buse kondurdum .

" Korkma bize birşey olmaz bizim Reyalimiz var unuttun mu bizim için dünyayı yok eder o . Bazen sinir bozucu olsa da , emri vaki yapmayı sevse de o bizi korur . " İkimizde son söylediğime güldük .Yavaşça ayağa kalktım ve son kez ona baktım iyi gözüküyordu .

Odadan çıktım ve benim odama geçtim hemen kendimi banyoya attım kısa bir duş alıp çıktım ve üstüme bir kaç birşey geçirdim .

Aşağı indim ve onları beklemeye başladım on dakika sonunda canım sıkıldı bende mutfağa gidip kendime bir kahve yaptım yavaşça yemek masasına oturdum kahveyi de masaya koydum , telefonu elime aldım ve mesaj bölümüne girdim öylece kurcalarken onunla konuşmamızı gördüm ve yüzüm düştü .

Aklıma gene o geldi ve onu vurduğum için şuan çok pişmanım birşeyler yapmalıyım . Ben o kadar cani bir adam değildim ve onu vurmamam gerektiğini biliyordum ve yaptığından pişmanım .

Onu arasam mı mesaj mı atsam acaba . Derin bir nefes aldım arasam yüz bulacak ve beni sürekli rahatsız edecek o yüzden mesaj yazmaya karar verdim . Biraz düşünmeye başladım çünkü kelimelerimi düzgün seçmeliyim yoksa yaptığım en ufak bir hatayı bana koz olarak kullanabilir .

En mantıklı şey samimi bir mesaj yazmaktım .

" Merhaba Sarawat ben Tine . İlk olarak nasıl söze başlayacam bilmiyorum ama yaptığım şeyden dolayı senden özür dilerim . Bunun özrü olmaz ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum . Lütfen beni affet ..."

Durdum sürekli mesajı tekrar tekrar okumaya başladım yanlış birşey yazmadım umarım . Nefesimi tuttum ve gözlerimi kapattım gönder tuşuna bastım ve birde telefonu kapattım  cebime koydum .

Yukardan sesler gelmeye başladı mutfaktan çıktım salona doğru yürüdüm merdivene baktım Reyal onun koluna girmişti ve yavaşça aşağı iniyorlardı . Aleska karnında ki yaradan dolayı karnı açık giyinmişti .

Reyal klasik giyinmişti değişen birşey yoktu hemen gidip deri ceket ve bir tana palto aldım dolaptan . Reyal deri ceketi alıp Aleska ' ya giydirdi kendisi de paltoyu giydi . Son kez onlara baktım yanlarına gittim ve Aleska' nın diğer koluna girdim ve yavaşça arabaya doğru yürüdük .

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin