Derin bir nefes aldım ve yolu izlemeye başladım gözlerim bizimkilerde gezindi . Reyal eğilmiş Aleska'ya birşeyler söylüyordu bu halleri üzerine gözlerimi devirdim telefonumu çıkardım ve gelene mesaja baktın Min Ji atmıştı oraya vardığını ve beklediği söylüyordu bizde zaten varmak üzereydik.
" Sana hediyeni biz evde vereceğiz ." Aleska'ya gülümsedim başımı olunluca salladım acaba ne hediye aldılar bana bilmiyorum .
Bakışlarımı dışarı çevirdim ve heyecandan her yerim titriyordu . Reyal yavaşça yanıma oturdu ona döndüm tam birşey diyecekken Aleska ' nın açık olan bacağını düzeltti ve ona kötü kötü baktı. Bana döndü bu haline güldüm kulağına eğildim .
" Onu aşırı kıskanıyorsun biliyor musun ve bu onu sıkabilir. " omuzlarını indirip kaldırdı bu haline olumsuzca güldüm . Hafifçe kulağıma yaklaştı ve fısıldadı.
" İyi misin . " Başımı belli belirsiz salladım elini kaldırıp omzumu sıktı ve sinirli bir şekilde bana baktı.
" Romantizmin içine ettin biliyorsun dimi bunu sana ödetecem. " Kah kaha attım öyle mi der gibi baktım ona bana sadece sinsice güldü .Tam ağzımı açacaktım ki araba durdu şoför kapıyı açtı ve herkes tek tek indi ben sona kaldım auan aşırı heyecanlıydım çünkü ben yeri bilmiyordum ilk defa görecem indim ve karşımda ki gördüğüm şey ile dona kaldım .
Burası da neresi böyle ve nasıl böyle bir yeri kiraya bilmişlerdi . Reyal döndüm .
" Sen nasıl böyle bir yeri kiralayabildin. " Omuzlarını indirip kaldırdı ve önden yürümeye başladı. Koşarak ona yetişmeye çalıştım " Sen nasıl böyle bir yeri kirayabildin Reyal . " Bunu diyen Aleska idi . Onu kendine çekip sardı ve üstünü düzeltti amma kıskançsın sende ya . Merdivenlerden çıkmaya başladı ." Kiralamadım satın aldım . " Aleska ve ben durduk birbirimize baktık şaka yapıyor bu kız dimi . Reyal ikimizin koluna girip yukarı doğru çekti ikimizde gülerek yukarı çıkmaya başladık merdivenin başında biri koşarak bana sarıldı ve sıkıca öptü . ''Ağaç oldum bebeğim burda ya nerdesiniz canımın içi. "
Onu sıkıca sardım , benden ayrılıp koluma girdi ve içeriye doğru yürümeye başladık önümüzde kocaman bir kapı vardı sanki biraz fazla büyük bir kapıydı .
Yavaşça kapı içeriye doğru açıldı ve birden müzik sesleri gelmeye başladı şok olmuş gibi etrafa bakıyordum ağzına kadar salon doluydu yavaşça ikiye ayrılan merdivenden ne tarafa gideceğimi bilmiyordum .
Min ji kolumdan tutup beni yavaşça sağ tarafa doğru yönlendirdi ve aşağı inmeye başladık arkamızdan da Aleskagil inmeye başladı bizimkiler aşağıda bizi bekliyordu . Onların yanına gittik hepsi gayet şık olmuşlardı gerçekten bir tek ben mi hanbok giymiştim .
Etrafı incelemeye başladım bir kaç kişi dans pistinde dans ediyordu sağa batigimda kocaman bir bar tezgahı vardı ve üzerinde bir kaç içki bardağı vardı onların arkasında barmenler birkaç içki hazırlıyorlardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELAM{B×B}
ChickLit+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olan varsa okumayınız :) Saniyeler kovalarken kollarımdan ayrılışının , tek şahidi zamandı ... {Sarawat} Üniversite hayali olan bir genç ve ona deli gibi aşık olan bir mafyanı...