☆30.BÖLÜM☆

339 204 12
                                    

Başımın ağrıması ile gözlerimi açmaya çalıştım ama olmadı sanki üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum . Ne oldu bana hiç birşey hatırlamıyorum ama tuhaf bir şekilde bu hisler bana bir yerden tanıdık geliyor . Kafam arkaya doğru düştü gözlerimi zorlayarak açtım şuan tavana bakıyordum gözlerimi kırpıstırdım kendime gelmeliydim her yer bulanıktı .

Ellerimle yüzümü ovusturmak için ellerimi kaldırmaya çalıştım ama işe yaramadı . Bir sorun vardı ellerim bağlıydı birden başımı indirdim ve karışya baktım bu hareketim yüzünden başıma çok fena ağrı girdi .

Derin derin nefes almaya başladım şaka dimi bu gene mi kaçırılmış olamam bu bir şaka kameralar nerde . Etrafa baktım burası bir depo gibiydi karşımda gördüğüm manzara ile şok oldum . Karşıda işkence aletleri vardı gözlerimi kırpıstırdım panik oldum kim kaçırdı beni korkuyla etrafa baktım kimse yoktu .

Neden ben hep aynı şeyleri yaşıyorum niye ben kaçırılıyorum bıktım bu isten . Ellerimi zorlamaya başladım ama nafile çok sağlam bağlanmıştı birden kapı sesi duyuldu korkuyla oraya döndüm ve zorla yutkundum kim beni kaçırdı , niye kaçırdı ve bizimkiler nerde .

Sol gözümden yaş geldi kalp atışlarım hızlandı . İçeri takım elbiseli biri girdi yavaş adımlarla yanıma geldi yüzüne baktım bir yerden tanıdık geliyordu . Tam karşımda durdu sırıtmaya başladı çenemden tutup kaldırdı . " Biliyor musun aynı büyükbaban gibisin aynı ona benziyorsun . "

Ona ters ters baktım insan ilk önce kim olduğunu söyler bu direk damdan atlar gibi lafa girdi . " Normal medeni insanlar ilk önce ismini söyler. Pardon medeni dedim dimi etrafıma bakıyorum da galiba burda yok . " Yüzüme yediğim tokatla kendime geldim şerefsiz bana tokat atmıştı ona döndüm . Sinirli bir şekilde bana bakıyordu .

" Korkak birine göre fazla cesursun . " Gözlerimi devirdim bitmedi bu klişeler ya adamın yüzüne baktım ve biraz inceledikten sonra adamı hatırladım gözlerim kocaman oldu . " Sen beni kaçıran adamsın . "

Güldü bir dakika, bir dakika ben bu yüzü bir yerde daha hatırlıyorum . Düşün Tine düşün nerde nerde beynimi zorlamama rağmen hatırlayamadım . Sinirle adama baktım dişlerimi sıktım bu halime güldü .

" Arkadaşlarım ve babam nerde . " Karşıma bir sandalye çekti ayak ayak üstüne attı . Bana onaylanmayan bakışlar attı yüzüme baktı  " Diğerleri umrumda bile değil bana sen ve Aleska lazım onları yolun kenarına bıraktım . "

Onları bir çok gibi kenara bırakmıştı sinirlendim ve ellerimi zorladım ama bir işe yaramadı . " Aleska nerde ona ne yaptın ." Ayağa kalktı kapıya doğru yürüdü.

" Ne yaparsan yap Sarawat seni bulacak ve bunu sana ödetecek . " Sırıttı çıkmadan bana baktı ." Yaklaşık iki haftadır burdasın ve senin yerini bulamadılar şimdi mi bulacaklar? " Gözlerim kocaman oldu nasıl yani ben iki haftadır uyuyor muyum bu imkansız . Başımı olumsuzca salladım .

" Yalan söylüyorsun inanmıyorum sana bu kadar uzun süre burda kalmış olmam imkansız . " Adam kapıyı kapattı etrafa baktım terlemeye başladım bu imkansız iki haftadır burda olamam, başımı sağa sola salladım yalan söylüyorlar hayır inanmıyorum .

İçeri birden biri girdi adam benim üç katımdı arkama geçti ellerimi çözdü beni ayağa kaldırdı kalkmamla yere düşmem bir oldu. Kaslarımda bir sorun vardı adam beni kolumdan sürükleyerek dışarı çıkardı . " Yavaş olsana ayaklarım çok kötü. " İçeri götürdü beni yukarı çıkardı koridora girdik nere gidiyorduk bilmiyorum . Bir kapının önünde durduk içeri geçtik Aleska sandalyeye bağlıydı adamı ittim düşe kalka yanına gittim ağlıyordu dudağı ve kaşı patlamıştı .

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin