☆31.BÖLÜM☆

325 205 13
                                    

Şuan hepimiz görev dağılımı yapmıştık yer altı Adela'nın yaşadığını öğrenince fena halde karıştı ve sakinleştirmek imkansızdı. Seçim yapılması gerektiği duyuldu tabi Min Sung bunu duydu ve adaylığını koydu .

Elimizde delil olmadığı için onu suçlayamıyoruz o ayrı bir dert adam ortalıkta görünmüyordu. Sadece adamları gelip gidiyordu fazla göze batmamak için adamlarına dokunmuyoruz .

Biz birşey yapmamıştık herşeyi Enola yaptı biz daha evdeydik son hazırlıkları yapıyoruz . Aklıma hala Tine da umarım o iyidir , kötü birşey olmamıştır yatağa oturdum ve karşımda ki aynaya baktım , saçlarımı karıştırdım . Bitik durumdaydım ağlamaktan gözlerim şişmişti güldüm ellerimle yüzümü sıvazladım .

" Bana ne yaptığına bak Tine . Seni çok özledim bebeğim. " Kendimi yatağa bıraktım tavana baktım nerdesin be baş belası nerde seni çok özledim bebeğim .

Yana döndüm bir elimi başımın altına koydum ve camdan dışarıya baktım gittiğim her evin manzarası güzeldi ama Tine yoksa ne işime yarar ki sol elime baktım isminin yazılı olduğu yeri okşadım . Aklıma onunla geçirdiğim zamanlar geldi , beni deli ettiği zamanlar , onunla birlikte olduğum zamanlar .

Kafamı allak bulak ediyorsun ama bir gerçek vardı o da hep benim dikkatsizliğimden kaçırılıyordu daha dikkatli olsaydım bunlar bizim başımıza gelmezdi . Yavaşça ayağa kalktım .

Üstümümü değiştirmek için ayağa kalktım yarım saat sonra aşağıda bulusacaktık. Ama benim aklıma hala kimi bulacağımız vardı diğer mafyalar Min Sung destekliyordu başka kim vardı ki ...

Hayır nerdeyse yarım saattir düşünüyorum tanıdığım bir mafya yok biz 7 mafya dışında başka güçlü bir mafya yok ki aslında varsa da ben bilmiyorum demek ki .

Üzerimi giyindikten sonra aşağı indim bizimkileri bekledim acaba Tine ne yaptı iyi mi o it ona dokundu mu seni bir bulursan Min Sung sana bunu ödetirim . Topuklu ayakkabı sesi duydum yukarıdan inen kişileri gördüm güzel giyinmişlerdi ama Reyal ve annem nerdeydi .

" İkisi önden gitti ufak bir işileri varmış. " Başımı belli belirsiz salladım dışarı çıktım ve bizi bekleyen arabalara baktım galiba kalabalık gideceğiz .

Hızlıca önde bulunan beyaz arabaya yöneldik aklım annemgildeydi ne işleri vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hızlıca önde bulunan beyaz arabaya yöneldik aklım annemgildeydi ne işleri vardı . Ben sürücü koltuğuna oturdum onlarda arkaya oturdu arabayı çalıştırdım ve klasik hepimizin toplandığı kumarhane gideceğiz. Şehrin en işlek yerinde bir plazanın altını bizim için özel kumarhane yaptık . Dışarıdan normal bir işletme gözükse de altında çok sağlam paralar dönüyor .

" Annem ve Reyal'in işinin ne olduğunu biliyor musun ? " Anong bana gülümsedi Adela ise elinde ki tabletten birşeyler yapıyordu .

" Aslına bakılırsa orda söyleyecektik sana ama şimdi söylememiz daha iyi . " Saatine baktı . Eliyle bir yer gösterdi . " Hâlâ vaktimiz var şurdan sola dön sokağın sonunda mini bir kafe var oraya gidelim hem birşeyler içeriz hem de sana mevzuyu anlatırım . "

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin