Derin bir nefes aldım ve araba tam da holding önünde durdu . Hala arabadaydık ve inmemiştik birbirimize baktık . Geriye yasladım ve önüme döndüm hala huzursuzum biraz düşündükten sonra aklıma dank etti , bir dakika bir dakika ben şimdi beni rüyamda öpen adamın yanına mı gidecem ve bana hava alanında gözleri ile taciz eden adama .
Gözlerim fal taşı gibi açıldı ve
Aleska'ya döndüm imkanı yok adam herkesin önünde bana nasıl baktı yanlız kaldığımızda bana neler yapar . Birden biri omzuma dokundu o kadar dalmıştım ki korktum . " Bir sorun mu var Tine " görüntüleri izledin yani neden hala soruyorsun ki . Bazen beni sinir ediyorsun Aleska .Yüzümü inceledi ve anlamış olacak ki gülmeye başladı . Ha ha ha çok komik benim ne kadar komik arkadaşlarım varmış da haberim yok .
" Merak etme adam seni yemez şahsen bakışları öyle demiyor ama neyse ..." Ona inanamayan gözlerle baktım ve bu durumda bile şaka yapabiliyorsun ya . Arabadan indik ve karşıya baktık bu nasıl iş yeri başı gözüküyor sonu yok , bakmaktan gözlerim yoruldu bu adam ne kadar zenginmiş .
Aleska birden bana döndü ve " Sen git önden benim halletmem gereken birşey var "
Gözlerimi büyüttüm başımı hızlıca olumsuzca salladım bu adam beni tek görse kesin yer . Aklımdan neler geçtiğini anlayan Aleska kafama vurdu . " Salak saçmalama kendine gel biraz erkek ol lan. "Gözlerimi devirdim bunun cinsiyetle alakası yok konu o adam olunca herşey mümkün ona son defa baktım ama gayet ciddi duruyordu mecburen içeriye doğru yürüdüm . Arada bir arkama bakıyordum ya niye beni bu adamla tek bırakıyorsun ki .
Arkamdan Aleska'ya baktım bir yere gidiyordu ama nereye gidiyor bu mal . Neyse kapıya baktım ve bu kadar büyük kapı mı olur be . Zenginsin anladıkta biraz fazla abartılı değil mi ?
**************
Aleska ' nın ağzından ;
Tine içeri girmesini beklemeden hemen sağ tarafa gittim birşey gördüm orda eminim göz yanılması değildi . Yavaşça ara sokaklara girdim ve bir şey aramaya başladım her hangi bir şey . Ara sokaklardan sesler duydum elimi arka tarafa doğru götürdüm, belimde ki silahi hazırlıkta tuttum ne olur ne olmaz .
Bu Sarawat denen adam çok tehlikeli biri adam bir sürü çetenin kontrolüne sahip zaten her türlü buraya geldiğimizi anlayacaktı belki de çoktan anlamıştı. Yavaşça ara sokakların derinlerinde gezmeye başladım bir sorun var gibi çünkü tuhaf bir şekilde kimse yoktu ve oldukça sessizdi .
Elimi arkadan çektim ve derin bir nefes aldım saçlarımı geriye doğru attım . Çok tuhaf kimse yok ama birini gördüğüme eminim eğer buraya geldigimizi biliyorsa kesin adam göndermiştir yavaşça nefes alıp verdim ve tam dönecekken biri sırtıma tekme attı ve dengemi kaybedip yere düştüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELAM{B×B}
ChickLit+18 sahneler vardır lütfen rahatsız olan varsa okumayınız :) Saniyeler kovalarken kollarımdan ayrılışının , tek şahidi zamandı ... {Sarawat} Üniversite hayali olan bir genç ve ona deli gibi aşık olan bir mafyanı...