☆23.BÖLÜM☆

399 227 16
                                    

{6.Ay Sonra }

Biramdan son yudumu aldım ve kenara koydum koltukta iyice yayıldım ve tavana bakmaya başladım . Derin bir nefes alıp verdim ve kaçıncı kez biliyorum ama Tine özledim yavaşça yan tarafa döndüm darma duman olmuştum onun yüzünü görmeyeli tam 6 ay olmuştu zorla yutkundum .

Chokrii vurulmuştu ve dava kapanmıştı herşey tekrar eski haline döndü baya eski zamanlara Tine'ın olmadığı zamanlara . Tam gözlerimi kapatacakken içeri biri bodaslama girdi oraya baktım bana sinirli bir şekilde bakan Porsche gördüm ve gözlerimi devirdim . Yanıma gelerek kolumdan tuttu ve kaldırmaya çalıştı .

" Normalden asla böyle bir şeye kalkışmam çünkü beni öldürürsün ama ölü gibisin patron kendine gel 6 ay oldu lan 6 ay bu aptal odadan çıkmadın adamlar seni merak ediyor kardeşin ne yapacağını bilmiyor hadi bizi düşünme ama Tine onu da mı önemsemiyorsun . "

Bunların hepsini tek bir solukta ve hızlı bir şekilde söyledi . İçeri bir kaç kişi girdi onlara baktım gelip beni kaldırdılar Porsche beni sürükleyerek küvetin içine bıraktı soğuk suyu açtı ağzımdan küfür savurdum lan mal bu kadar soğuk niye .

Topuklu ayakkabı sesi duydum hepsi birden geri çekildi başımı birden çevirmemle tam karşımda durdu çenem den tuttu kaldırdı tuzunu seçmek için bir kaç kere kırpttım dikkatli bakınca bu annemdi . " Beş dakika içinde hazır olmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim haberin olsun . " Zorla güldüm .

Hepsi dışarı çıktı bense zorla gülerek hemen üstündekileri çıkardım ve duş kabinine girdim . Hızlı bir duş aldım annemden korkan biriydim çünkü o da mafyaydı ve bazen biraz korkutucu olabiliyor özellikle bu durumlarda .

Havluyu bana verdi ve arkasını dönüp çıktı belime sarıp bende çıktım . Ona baktım dizlerinin üstünde biten bir kalem etek , üstüne beyaz bir gömlek, saçları da at kuyruğu yapmış oteriter bir şekilde bana bana bakıyordu .

Giyinme odasını işaret etti gidip hemen giyindim önüme ne gelirse giyindim çıktım bana sinirle baktı kendisi içeri girdi ve düzgün bir siyah pantolon üstüne de beyaz gömlek çıkardı güldüm hızla onları giyindim beni baştan aşağı süzdü bu haline zorla güldüm memnun olmuş gibi bana baktı .

Gelip saçlarımı kuruttu şekil verdi , parfüm sıkıp o önden ben arkadan yavaşça dışarı çıktık . " Kendine gel sen benim oğlumun şu aptal saçma salak hallerden çık yönetmen gerek bir yer var unutma . "

Aşağı indik elime bir çiçek tutuşturdu o da üç hediye kutu aldı eline ve önden yürümeye başladı ona anlamayarak baktım bana açıklama yapmayı es geçti ve hemen arabaya bindi bende yanına bindim hediyeleri arkaya koydu ehliyet kemerini bağladı arabayı çalıştırdı ona baktım .

'' Bana aptal aptal bakma hasta ziyaretine gidiyoruz hem de eski bir dostunu görmeye , senin aylar önce yapman gerektiği şeyi ben simdi yapıyorum utanmalısın . Umarım rezil olamayız . " Zorla güldüm önüme döndüm biraz düşündükten sonra gözlerim büyüdü ve anneme döndüm elini tuttum bana yandan bir bakış attı korkara geri çekildim .

İtiraz edersem kesin beni öldürüldü bugün normalden daha katıydı .

Ben Tine karşına çıkamam bu olmaz . " Tine kaçırılmasıyla hiç bir alakan yok . O başka bir mevzu sonra anlatırım . " Bu kadın gerçekten korkunç normalde tatlı bir kadın ama sinirlendiğinde çok korkunç oluyordu . Araba durdu arkaya döndü ve hediyeleri aldı arabadan indi bana bakıyordu hızla çiçeği alıp aşağı indim ne ara geldik biz ya .

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin