★BALO GECESİ★ ¹

435 241 8
                                    


Reyal'in ağzından ;

Dişlerimi sıktım ve karşımda gördüğüm kişi ile dona kaldım bu adamın burda ne işi vardı lan bir de adam güzelim ortama sıçtı silahı ona doğruluttum. Güldü baş parmağını kaldırdı ve hafifçe salladı .

" Hayır hayır hayır neden bu kadar sinirleniyordu Reyal ben dostani bir şekilde geldim buraya ve sen bana silah mı çekiyorsun. " Dediği şey ile daha da sinirlendim . Bana zarar veremez ben de ona bunu biliyordu . Kurallar gereği bir birimize dokunamayız silahı indirdim .

" Ne istiyorsun . " yavaşça ellerini iki yana açtı ve pis pis güldü . " Sadece kızımı o kadar zor birşey istemiyorum . " ellerimi sıktım bu adam canına susadı .

Ne yaparsa yapsın ona engel olmazdım başını yana eğdi ve sırıttı . " Ooo pardon Aleska senin herşeyi bildiğini bilmiyor dimi hmmm üzgünüm ya unutmuşum bunu . " alayla güldü ve bu beni daha da sinir etti yakasına yapıştım ve tehditkar bir şekilde konuştum .

" Aleska eğer birşey öğrenirse seni keserim ihtiyar ve konulan o aptal kurallar umrumda bile değil . " Yakasını bıraktım ve arkamı dönüp içeri geçmeden arkamı döndüm . '' Defol git burdan " elini kaldırdı ve bana el salladı . Psikopat manyak ya .

İçeri geçtim ve kapıyı kapattım etrafa baktım Aleska nerdeydi . '' Aleska nerdesin? " aşağıya baktım yukarı baktım kimse yoktu ya o aptal beni oyalarken ona birşey yaptıysa . Panikle etrafa bakarken içeri bir beden girdi ve gördüğüm kişi ile rahat bir nefes verdim .

" Kimse yok etrafta arka temiz . " koşarak ona sarıldım ve onu kucağıma aldım sıkıca sardım ne olduğunu anlamamıştı . Refleks olarak ellerini boynuma doladı boynuna ufak bir buse kondurdum kokusunun içime çektim .

Onu alıp yukarı çıktım yatağa yavaşça uzandırdım telefonuma bir kaç mesaj yazıp attım aşağı koruma istedim .

Yavaşça yanına uzandım ve onu kendime çektim hala bana anlamayan gözlerle bakıyordu . Bu haline sadece güldüm . Benden uzaklaştı .

" Ne olduğunu anlatacak misin birden beni yukarı çıkardın . " biraz huzursuzlandım yavaşça oturdum o da bana bakıyordu benden cevap bekliyordu . Derin bir nefes aldım ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum yalan mı söylemeliyim doğruyu mu ?

Ellerini tuttum saçlarını düzelttim bana bakıyordu huzursuz oldu ve geri çekildi elim havada kaldı hafifçe sıktım ve indirdim . Zorla yutkundum ve söze nasıl başlayacağımı bilmiyordum . " Ay ışığı sana söylemem gereken birşey var asla senden birşey saklamam biliyirsun şey dışında tabi ki . "

Ona baktım ve yerinde huzursuzlandı neyden bahsettiğimi biliyor . Derin bir nefes aldım ve ona herşeyi anlatmaya başladım artık aramızda sır falan olmayacaktı . " Az önce sen arkaya ben öne gittim ya önde bir adam vardı..." Durdum ona baktım devamını bekliyor gibiydi .

" O adam senin baban . Geri dönmüş." Bana dona kalmış bir şekilde baktı nefes alışları hızlandı onu direk kendime çektim kucağıma aldım . Ellerini boynuma doladı titriyordu .

Onu sıkıca sardım ben senin yanında olduğun sürece o adam sana dokunamaz , kurallar zerre kadar umrumda değil senin için ölmeye bile hazırım . " Seni korumak için gerekirse canımı bile vermeye hazırım o adam sana dokunamaz . " Benden ayrıldı başını sağa sola salladı.

" O adamın ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorsun o normal bir mafya değil dünya çapında duyulmuş bir mafya gücün ona yetmez Reyal . " Güldüm sen beni daha tanımıyorsun bebeğim kim olduğumu bilmiyorsun o adam benim yanımda bir hiç.

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin