☆10.BÖLÜM☆

572 265 12
                                    

Birden düşme hissi ile uyandım ve dengemi kaybedip yere düştüm canım çok yanmıştı . Zaten her yerim tutulmuştu yavaşça yerden kalktım ve üstümü çırptım boynumu çıtlattım, gözlerimi kırpıstırdım , gözlerim ağırıyordu. Yavaşça cama doğru yürüdüm Aleska'ya baktım . Hala durumu aynıydı uyanmamıştı .

Yavaşça yüzümü sıvazladım . Karnım guruldadı yüzümü buruşturdum yukarı çıktım , acıkmıştım . Yavaş yavaş mutfağı aramaya başladım ama bir türlü bulamıyordum nasıl ev lan bu kocaman . Sinirlendim ve başım dönmeye başladı çok acıkmıştım en sonunda pes edecekken büyük bir kapı gördüm. Dikkati mi çekti kapıya doğru gittim ve içeri girdim gördüğüm manzara ile şok oldum oha bu mutfak mı ?

Böyle mutfak mı olur gözlerim fal taşı gibi açılmış mutfağa bakıyordum . Böyle mutfak kapısı mı olur durdum ve etrafa baktım böyle kapıya böyle mutfak bence yakışır başımı olumsuzca salladım ne düşünüyorsun Tine . Etrafı incelemeye başladım .

Tamamen siyah ve gri tonlarlar dizayn edilmiş yaklaşık üç oda büyüklüğünde olan mutfağa baktım .

Mutfağı görünce ne kadar fakir biri olduğum aklıma geldi ve güldüm . Ama şuan aşırı açtım ve bir kaç birşey bulamaya çalıştım dolaplara baktım ve ağzına kadar yiyecek doluydu . Buz dolabını açtım ve o da aynıydı bir kaç birşey çıkardım dolaptan ve doğrama ya başladım gelişi güzel şeyler çıkardım bakmadım bile .

Sebze ve bir parça tavuk çıkardım ve onları güzelce kavurdum kendime yanına da güzel bir salata yaptım . Yemeklerin hepsi hazır olunca masaya koydum tam oturacakken doktorun geldiğini gördüm . Ona baktım .

Buraya gelmemesi lazım yani Reyal öyle dedi . Gülümsüyordu aslında çok güzel bir kadın. " Size eşlik edebilir miyim? " durdum ona baktım . Başımı olumluca salladım benlik sorun yoktu . Yavaşça yanıma geldi ve oturdu devam etti.
" Arkadaşınız durumu şuan gayet iyi merak etmeyin . "

Rahat bir nefes aldım geriye yaşlandım bu halima doktor gülmüştü ve ona da bir tabak koydum şuan tüy kadar hafiflemiştim .

Yavaşça sohpet etmeye başladık çok tatlı bir kadındı evliydi ama eşinden boşanmış iki çocuğu varmış 40 yaşındaymış . Ben çok şaşırdım çünkü aşırı genç gözüküyordu.

Reyal'in aile doktoruymuş ama o acil çağırınca gelmek zorunda kalmış . İkimizde onun ne kadar inatçı olduğunu biliyoruz baya sohpet ettik birden telefonum çaldı. Yavaşça cebimden çıkardım arayan sevgilimdi şuan en çok ihtiyacım olan kişi yanımda olsa ona sım sıkı sarıldım . Yavaşça ayağa kalktım ve başka bir odaya geçtim .

Görüntülü aramıştı açtım ve o güzel ve tatlı yüzü ile bana gülümsüyordu .
" Bebeğim nasılsın oralar nasıl seni çok özledim ." Gülümsedim . Bende onu çok özlemiştim hemde çok .

Yavaşça yatağa oturdum ve konuşmaya başladık ne kadar konuştuğumu bilmiyorum ama baya olduğu kesindi çünkü içeri doktor girdi ve konuşmak için izin istedi . Sevgilime döndüm ." Benim şimdi gitmem gerekiyor sonra konuşuruz olur mu ? "

Bana baktı surat astı . " Yaaa kapatma özledim seni biraz daha konuşalım " ona güldüm ve elimi salladım o da salladı , bana öpücük atarak kapattı . Yavaşça yerimden kalktım doktora döndüm .

" Arkadaşınız uyandı efendim "
Gözlerim fal taşı gibi açıldı koşa koşa aşağı indim ve hemen özel odaya gittim ve içeri yavaşça girdim . Normal odaya almışlardı onu yanına gittim uyanmıştı tavana bakıyordu, ağlamaya başladım yanına gittim beni görünce gülümsedi yanına oturdum ve elini tuttum . " İyisin dimi birşeyin yok ağrın falan yani ... şey birşey lazım mı ? "

BAŞ BELAM{B×B}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin