از 9 گذشته بود و چی میتونست توی اون لحظات نگران کننده برای جونگین مهم تر از تاخیر کیونگسو باشه!
ماجرا زمانی ترسناک تر میشد که این تاخیر های پیاپی، در طی هفته گذشته پس از ورود یون ته به خونشون چیزی شبیه به عادت شده بود و جونگین این شکل از تربیت رو برای پسرکش اصلا نمیپسندید!
با کلافگی خودش رو روی مبل پرتاب کرد و به چانیولی چشم دوخت که بی دغدغه روی کاناپه لم داده و درحالی که مشت مشت پاپ کورن توی دهنش میچپونه، با صدای بلند به چرند ترین سریال کمدی تاریخ طوری میخنده که انگار زندگی قرار از اون و لبخند عجیبش یادگاری ثبت کنه!
جونگین: دیر کردن!
چانیول مشت دیگه ای از پاپ کورن رو به چنگ گرفت و با دهان پر نالید
چانیول: چی؟!جونگین: میگم دیر کردن!
چانیول: چی گفتی؟!
و در همون حال صدای تلویزیون رو از قصد بالا تر برد تا احتمال شنیدن صدای جونگ میون هیاهوی فریاد های کارکترهای سریال، صفر بشه!
جونگین: دیـــر کـــردن...دیـــر! هـــی پارک چــانیــول! دارم با تو حرف میــزنم مـردک!
چانیول: نمیشــنوم!
صورت جونگین از شدت حرص مچاله شده بود و قدرت کل بدنش، توی مشتی جمع شد که آمادگی کوبیده شدن روی صورت چانیول رو داشت!
جونگین: که نمیشنوی نه؟!
با شتاب از روی مبل بلند شد و طوری به سمت کنترل یورش برد که اگه توی اون لحظه از سرعت قدم هاش فیلمرداری میشد، به راحتی میتونستن اون رو با
سرعت نور مقایسه و یا حتی توی یه کفه ترازو قرار بدن!چانیول: چه غلطی کردی؟!
درحالی نالید که پاپ کورن های چپونده شده توی دهانش، روی صورت جونگین و همینطور کف زمین پرتاب میشدند!
جونگین: کل هیکلم به کثافت کشیدی!...اون فکت ببند!
دستش رو روی چونه چانیول فشار داد و باعث شد تا فکش به هم قفل شه اما حتی تحت اون شرایط هم کوتاه نیاد و آواهای آزاردهنده ای از میون لب هاش خارج بشه
جونگین نیشخند مرموزی زد و پیروزمندانه گفت:
جونگین: ها؟! چیشد؟! میخوای حرف بزنی؟!روی چانیول بیشتر خم شد و فکش رو محکم تر به چنگ گرفت!
جونگین: چی میگی؟!چانیول:هو...مو...می..نوی...حی...مز..م..م..مم..و..مو...موو.
جونگین: نمیشنوم!
چانیول: مو...مووووووم....موی...ج...جوو...مووووم...
جونگین: نمیتونم بشنوم چی میگی چان! بیشتر تلاش کن!
چانیول که به شدت کلافه شده بود زانوش رو بلند کرد و طوری میون دو پای جونگین کوبید که چشماش درشت بشه و برای ثانیه ی بعدی روی زمین درحالی
بیفته که دهانش از شدت نالیدن بسته نشده!
YOU ARE READING
Jonjini | Kaisoo
Fanfiction#Full #complete فیکشــن: جــونجینــی 🍓 Jonjini 🍓 کاپــل: کــایــســو ژانـر: ددی کیــنک ، فـلاف ، کمــدی ،رمنـس، درام نویسنـده: مهتــا🌙 فصــلاول: #کامل_شده فصــل دوم: #کامل_شده ═════════════════════════ خــلاصــه: کیونگســو پسر ســه ساله شیرین...