Dünyada cenneti yaşıyordum adeta... Sevmek ne güzelmiş... Hemde Vera'yı. O kadar minicikti ki, bir koalayı andırıyordu...
Tatlı masum bir koala... Çok seviyorum be kızım seni...
O kadar iyi geliyorsun ki bana.. Kalan ne kadar ömrüm varsa umarım seninle son bulur...
Bana iyi geldin hiç gitme Güzel Vera'mŞarkıda da dediği gibi:
♬
Saparsam, kaçarsam tut, bırakma
Yüküm de,derdim de aşktır
♬***
Vera'nın bana ani sarılması ile hem şok olmuş...
Hemde ne yapmam gerektiğini bilmeden öylece duruyordum...
Bir yanım , ona karşılık vermemi ve benimde ona sarılmamı söylüyordu..
Diğer yanımda , önce sırlar diyordu...
Açığa çıkması gereken onca sır varken, hiçbir şey yokmuş gibi davranamazdım...
Önce bilmediği ne kadar şey varsa hepsini Vera'ya anlatacaktım...
Ondan hiçbir şey saklamayacağım...
Çünkü hiçbir şey bilmeden ,bu şekilde yaşaması ... Babasının yaptıklarını bilmeden özlem duyması özlemesi bunlar içimi parçalıyordu...
Bu düşüncelerle Vera'dan uzaklaştım...
Ve içecek bir şeyler alıp geleceğimi söyleyip sahilin sonundaki küçük bakkala doğru yürümeye başladım..
Beynimde ama hala aynı düşünceler varlığını sürdürüyordu...
Neden hep sevdiklerimizden bir şeyler saklamak zorunda olacağımız durumlara düşüyorduk ki sanki?
Ya da sadece bahane buluyorduk söylememek için...
Ama ben bahane üretmek yerine çözüm odaklı olan birisiydim...
Şuan o Yalın iti hala yaşıyorsa bunun sebebi tasmasını tutan sahipleri...
Şimdi gidip soluğu hemen babasının yanında alacak... Ve onu benim üstüme salıcak...
Bende o şerefs*zlerin, inini öğrenmiş olucam...
----Birkaç saat önce----
Yaslandıgım arabadan uzaklaştım ve Yalının yakasına yapışıp..
" Vera'nın adını ağzına alma! Ve hemen burdan toz ol..."
Bana aldırmayarak konuşmaya devam etti...
Bende bu durumdan yararlanıp elimdeki vericiyi... Yalın'ın üzerinde belli olmayan bir noktaya yerleştirmiştim....
Nereye gidersen git şimdi p*c kurusu...
Her adımını takipte olucam :) Tüm kirli çarşaflarınızı ortaya dökücem Arslan ailesi...-----------------------------------------------------------
----Şimdi ki Zaman----Teknolojide bazen hayat kurtarır sonuçta...
Güçlerimin son zamanlarda azalması üzerine bende böyle bir plan yapmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampiri" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...