⏳50.Bölüm⏳-Hisler

535 40 37
                                    

O sırada kapı açıldı ve Meriç geldi.
Beni görünce yanıma merdivenlere geldi...

" Sevgilim? İyi misin sen ? Napıyorsun merdivenlerde? "

" Meriç sanırım ben Tolga'nın kalbini kırdım istemeden :/ "

" İyi yapmışsın gibi bir şeyler demek isterdim ama... Anlaşılan kötü bir şeyler var?Anlatmak istermisin güzelim ? "

" Kendimi ona affetirmem gerekiyor... O sadece beni korumaya çalışıyor ben ondan şüphe edip kalbini kırıyorum çocuğun... Affetmeyecek
belkide beni :( "

" Üzülme Vera'm..."

" Ya nasıl üzülmemeyim Meriç... Haksız yere kalbini kırdım çocuğun affetmez belkide beni bir daha... "

" Affeder Vera'm... Ama önce o güzel yüzünü asmayı bırak... ben gülümseyen... Gülüşü güzel sevgilimi geri istiyorum Vera'm hadi üzülme daha fazla o yüzden..."

" Gülümsemem bir şeyleri çözecek mi sanki Meriç ?"

" Küle dönmüş bahçeye bile çiçek açtırır senin o güzel
gülüşün... Vera'm :) "

Meriç'in söylediği son sözle gözlerim Meriç'i bulmuştu...

" Bu sözz? "

" Çiçek için not yazarken çok şey düşündüm... Sonra o güzel gülüşün geldi aklıma... Küle dönmüş bahçeye çiçek açtıran umutları tekrar yeşerten o gülüşün sayesinde yazdım bir şeyler sonra... "

" Çiçekleri sen mi aldın Meriç? "

" Evet Vera'm... Sen seven alır dedin ya bende sana 13 tane papatya aldım... 13 yılın hatrına :) "

" Haa? "

" Bu arada söylemeyi unuttum Vera... Gidişimizi bir hafta ertlemek zorundayız
Bir balo var... Vefa Vakfına ait ... İkimizde davet etmişler..."

"Ne? Vefa Vakfımı? "

"Evet uzun yıllardır, Arslan ailesi...Yani o babam demeye utandığım kişinin yardım yaptığı bir vakıf... "

" Bu Vefa vakfı peki kime ait? "

" Şuan bir sahibi olmadığını biliyorum çünkü vakfı açan kişi uzun yıllar önce yani daha bizim doğduğumuz zamanlarda vakfı devretmiş sonra bir iki sene sonrada çekip gitmiş diye duydum.. "

" O devir alanda baba..n yani baba demeye utandığın adam yani şuan öyle mi Meriç? "

" Evet... Ama baloya gitme nedenimiz o değil... "

" Ne peki Meriç? "

" Sana şöyle söyleyeyim... Bir nevi tüm tanıdığım vampirler... İyisi kötüsü hepsi orda olacak...Önemli bir gece için hazırlık yapılacak... Önemli kararlar alınıp açıklanacak... "

" Ne gibi kararlar ve bu bahsettiğim önemli gecede neyin nesi? "

" Kanlı ay gecesi , sana bundan ilk zamanlarda biraz bahsetmiştim aslında Vera... Biz vampirlerin kendimize bazen hakim olmakta zorluk çektiğimiz gece.."

" Aa evet... Ama yüzüğün yok... Ya bir şey olursa o gece Meriç... "

" Vera sana bu konuda söz veremem.. ama sen yanımda olduğun sürece kendime hakim olmam zaten normal zamanlarda da pek mümkün olmuyor... Yani anormal bir gece de de bir şeylerin değişeceğini sanmam o yüzden... "

" Ne demek istiyorsun Meriç? "

" Normal zamanda da aklımı başımdan alıyorsunuz zaten hanfendi, kanlı Ayda değişen pek bir şey olacağını sanmam yani :) "

ZÜMRÜT YEŞİLİ  (Meriç & Vera)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin