"Evlilikten uzak olan bir erkek, sadece takılmalık birisini arar... sosyal medyayı aktif kullanan bir erkeğin ciddi ilişkisi olmaz Zaten... Önüne geleni takip eden bir erkek her çiçekten bal alan arı gibidir..."
"Yani?"
" Her çiçeği bırak hayatımda görüp görebileceğim tek çiçek karşımda duruyor... Papatya... Başka çiçekleri yüzyüze görmeyi bırak hiçbir sosyal platformda fotoğraflarına bakacak kadar bile önemsemiyorum...Tek sosyal aktivitem seninle vakit geçirmek... Tek medya kaynağım da sensin... Bu evin içinde olup biten her şeyi de sizden öğreniyorum baby...Evliliğe bakış açım birbirimizi seviyoruz ve kendimizi hazır hissediyoruz, ve ben seninle evlenmek istiyorum karım olmanı istiyorum... Zaten aynı evde yaşıyoruz... Birbirimizi seviyoruz, aşığız 13 senedir tanıyoruz birbirimizi, ayrıca 1 gündür tanısam bile evlenmek isterdim seninle... Çünkü kalp hisseder... Ve sende benim karım olacaksın..."
" Nüfusum yukarda çantada... Öz babamın ismi veya soy ismi yok ama olsun..."
" Olsun yakında AlACA olacaksın, Vera Alaca... :) "
"Vera Alaca... Alaca... Bu soy ismini ilk duyduğumda çok hoşuma gitmişti."
" Evet hatta bir kaç kez tekrarlayıp sana çok uyuyor demiştin.. "
***
" Adını söyleyecektimde .. Adın Meriç mi?"
" Evet Meriç... Meriç Alaca..."
" Meriç Alaca"
" Soyadın çok uyumlu isminle"
" Anlamadım Vera..."
" Alaca işte ya .. Uymuş.. Neyse çok güzel işte... "
***
O anı hatırlamış ve Vera'ya gülümsemiştim... Onunda aklından geçmişti. Eminim ki...
" Daha seni tanımıyordum... Daha doğrusu hatırlamıyordum Meriç.. "
" Normal... Bunun için hiçbir zaman karşına çıkmadım ya bunca zaman... Güvende olman için o yangını bile hatırlamaman gerektiğini düşünüyordum... "
" Ama gerçekten de soyadın ile çok uyumlusun Meriç... "
" Nasıl yani? "
" Alaca,birkaç rengin, kendini yitirmeden, belirgin biçimde karışımından oluşmuş renk demek...
"Yani? "
" Bunca zaman kendi özünü hiç yitirmeden 13 sene boyunca sadece beni beklemişsin... Hiç mi pes etmedin be adam? Ama pes etmemişsin işte ve o kadar sene beni beklemişsin... Ve 13 sene önce tanıdığım Meriç nasılsa şuan da karşımda yine aynı kişi var... Dürüst, Her zaman yanımda olan, Ailem olan... Beni her zaman seven koruyan... Kendimi boşluğa bıraksam bile elimi bırakmayacağını ve benimle atlayacağını bildiğim bir Meriç Alaca... Sana gözlerim kapalı güvenebileceğimi bilmek bile çok güzel bir duygu Meriç... 13 senede karakteri daha çok belirginleşmiş ve Şafağa kavuşmuş bir Alaca var şuan benim karşımda:)
" Vera Çelik... Dünyada yasak olan ne varsa senden geçiyor, ama sen tüm yasaklara inat kendine çekmeye devam ediyorsun... "
"Neymiş yasak olan?"
Abin...
Sana abinin kim olduğunu söylemem yasak mesela...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampire" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...