" Ne oldu Vera... "
" Babamı özledim... "
" Vera... O it senin baban değil biliyorsun.. o iti özlemen bile saçma! "
" Öz babamı özledim... Ben babamı bulmak istiyorum... "
" Gerçekten mi? "
" Evet... Gerçekten Meriç... Babamı bulalım ne olur... "
" Bunu söylemeni bekliyorum Vera uzun zamandır... Çünkü bende babanı bulmak istiyorum..."
" Ve bana çok kızacaksın belki Meriç ama... "
" Ne oldu Vera? "
" Ben... "
Vera cümlesinin devamını getiremeden odadan içeri Yalın girmişti..
"Uzun zaman oldu ya... Buralara gelmeyeli... " Diye söze girdi Yalın..
" Noldu sen neden geldin Yalın? "
Dedim.
" Sen nereye biz oraya kaptan... Hatırlatmama gerek yok herhalde bu işte birlikteyiz..."
" Bu işte birlikteyiz diye aynı evde kalmaya gerek yok bence... " Dedim imâli bir tonlamayla..
" Bence var!" Dedi uzun süredir sessizliğini koruyan Vera..
Benimde Yalın'ında bakışları Vera'ya çevrilmişti...
" Ne diyorsun sen Vera yaa?! " Diye sitem ettim.
" Ya peşimizde düşmanlar.. Dört bir yandan saldırı peşindeler... Birlikte yaşama fikri bence güzel fikir :) "
diye cevapladı Vera beni" 2 oda bir salon bir kiler bir mutfak bir banyo olan evde mi Vera hemde dört erkekle Ben, Yalın, Demir, Batu amca? "
" Evet... "
" Kafayı yemişsin cidden Vera! " Dedim
" Aynen kardeşim aynen... Senin bu sevgilinin kafada var bir şeyler... "
Dedi Yalın.." Evet var. Ama bilmeniz gerekmiyor. Kafamdan geçenleri" diye sevimli bir gülümseme ile cevap verdi Vera.
Bu gülümseme karşısında kim olsa yenilirdi.. Bende yenildim maalesef.Her istediğini bir gülümsemesi ile yaptırabilirdi Belkide bu kız bana
" Peki tamam senin istediğin gibi olsun sevgilim :) " diye yanıtladım Vera'yı
Bu söylediğime en çok Yalın şaşırmış olacak ki.. İki elini havaya kaldırdı ve alkışlamaya başladı.
" Bravo kardeşim bravoo cidden sana! Ya bir kıza yenildin ya bravo cidden!"
" Yanlış... Bir gülüşe yenildim ben ;) "
Diyerek Vera'ya dönüp göz kırptım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampir" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...