Kapıya geldiğimizde zaten evin kapısının açık olduğunu farkettim... Yalın beni arkasına alıp belindeki silahını çıkardı ve benim önümden eve girdi.. merdivenlerden yukarı salona çıktık
Ama bizi bekleyen bir süpriz vardım...
" Hoşgeldiniz" dedi salondan gelen ses..
Salonun ortasındaki üçlü koltukta oturmakta olan bir adam... Ve yanı başında turuncu saçlı bir kız vardı tedirgin bakışları ile beni izliyordu...
" hoşgeldiniz..." dedi tekrar koltukta oturmakta olan adam...
Yalın adamı görür görmez...
" Ne işin var burda baba? " Diye sordu...
Oha! Bu Meriç'inde babası aynı zamanda... Çocukluğunda Meriç'in kemerle canına yakan şiddet uygulayan babası... Yalın'ın arkasına geçtim.
Yalın da Korktuğumu anlamış olacakki
" Yanımdan ayrılma... "dedi
Ve kendisi tekrar babasına dönüp bu sefer sert bir ifadeyle...
" Tekrar soruyorum baba ne işiniz var burda! "
" Meriç'in safına geçtiğini duydum Gözde'den... Bende bir baba olarak buna sebep olan yasak meyveyi görmek istedim..."
Deyip benimle buluşturdu gözlerini Yalın'ın babası... Meriç'in babası demiyorum bu şerefsiz değil Meriç'in babası... Kabul etmiyorum...
Tipsiz suratsız yaşlı adam nolcak... İnşaallah vampir değildir de duymuyordur zihnimi...
"Değil ... "
Dedi yalın benim zihninden geçenleri duyduğu için
İçim rahatlamıştı.. Zaten bu kadar tipsiz suratsız bir vampir olamazdı..
" Yasak meyve diyorum alınmıyorsundur umarım" diye söze girdi Yalın'ın babası...
" Yasak meyve değilim ben... Bir adım var Vera!! "
" Anlamı yasak demek... "
" Yasaklarla kafayı bozmuş sizin aile!! " Diye mırıldandım kendi kendime .. Ama bu dediğime gülen sadece Yalın ve Gözdeydi...
Gerçekten çok güzel bir kızdı Gözde.. Meriç niye ablasını sevmiyor anlamıyorum.. Benim kendisi ile hiç diyoloğum olmamasına rağmen kalbim ısındı gözdeye... Çok içten gülümsüyordu...
Ben düşüncelerimde kaybolmuşken Yalın konuşmaya devam etti...
" Meriç'in yanında olmamın nedeni... Doğruyu yanlışı er yada geç ayırt etmiş olmam... Bundan sonra sadece iyinin yanında, kötünün karşısında olucam... Gerekirse seninde baba! "
Deyip elimden tutup beni geldiğimiz merdivenlerin başına götürdü tekrar..
"Bir kız için aileni sattın sen ! " Diye bağırıyordu arkamızdan Gözde'nin babası...
Çünkü artık sadece Gözde'nin babasıydı... İki erkek evladıda onu artık yok sayıyordu Meriç çocuk yaşında bu kötülüğe bir dur demişti... Yalın'da geçte olsa sonunda iyinin yanında yer almak konusunda hem fikir olmuştu... Ve o adam artık sadece Gözde'nin babasıydı...
Yalın hâlâ elimi sımsıkı tutmuş bir şekilde ilerliyordu....
Oyuncak gibi çekiştirin ordan oraya anasını satayım zaten!
Yalın aniden durmuştu..
Ve bana dönüp.." Bir daha kendine hakaret etmeyeceksin..."
" Oyuncak bir hakaret değil zaten Yalın... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampire" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...