" Demir mi? " dedim şok olmuş bir şekilde.
" Evet Demir... Bana senin abinin o olduğunu söylediler... Ama sana söylememi yasakladılar. kanlı ay gecesinde sana zarar vermesini istemedikleri için bunu yaptılar."
" Eğer Demir gerçekten benim abimse niye bana zarar vermek istesin ki o gece."
"Önceden de birinin ölümüne sebep oldu çünkü. Ve bu yüzden sana da zarar vermesinden korktukları için senden uzak tutmaya çalışıyorduk."
" Ben buna inanmıyorum Meriç... "
" Vera gerçekten doğruyu söylüyorum abin hakkında şuan sana... "
" Evet biliyorum sen bana doğruyu söylüyorsun sevgilim ama, Abimin Demir olduğu doğru değil... Evet onu abim gibi görüyorum ama hepsi bu iki dakikadır onun abim olduğunu söylüyorsun fakat ben abimin Demir olduğunu kalbimden hissedemiyorum. Kardeşim olsa kan çeker bir şekilde hissederim."
" Vampiriz Vera, nasıl kan çeksin... Hadi vampirleri kan çeker,kan kokusu cezbeder de. Bir insan ,bir vampir hakkında nerden bilecek ki arasında kan bağı olup olmadığını hissedemezsin bunu. Çok mantıksız bu. "
" Hissedebilirim, ve öyle hissediyorum.Demir benim abim olamaz. "
" Olamaz. Ya da olmamasını istiyorsun? Hangisi? "
" Kalbimden geçeni söylüyorum. Onun abim olduğunu düşünmüyorum ve hissetmiyorum."
" Neden böyle düşünüyorsun ki? "
" Demir ile uzun bir zaman geçirdik ama ben onu hep bir arkadaşım dostum olarak gördüm. Demir benim abim olamaz Meriç."
''Tamam diyelim ki Demir senin abin değil. Ama bu kadar nasıl emin olabiliyorsun Emir'in senin abin olduğundan?''
''Bir kanıtım veya o benim kesin abimdir diyebileceğim elle tutulur gözle görülür delillerim yok ama biliyorum. Emir'in abim olduğunu kalbimin derinliklerinde hissediyorum.''
''Abinle aynı gün doğmuş olabilecek, hatta aynı satte bile doğmuş olabilecek bir sürü bebek vardır şu dünya üzerinde.''
''Ama hepsi vampir olarak doğmuyor sonuçta dimi Meriç Alaca?''
''Haklısın Vera. Ama Emir'e karşı yine de daha dikkatli yaklaşmanı öneririm, o kadar tanımıyoruz ve nasıl biri olduğunu da kestiremiyorum. Belki de abinden onun da haberi vardır ve seni yanlış yönlendirmek için bu şekilde davranıyor da olabilir. Sonuçta."
"Emirin bana karşı bir kötülüğünü görmedim.Ben meriç o yuzden emir için olan ön yargılarını kendine saklar mısın?"
"Biyolojik ailenden birilerine kavuşmak istedeğin için sana sıcak davranan emirin abin olmasını istiyorsun sadece."
"Hayır. Sadece Emirin abim olduğunu düşünüyorum.Hatta bundan eminim."
"Bende demirin senin abin olduğunu ilk duyduğumda bu dünyanın her şeyin herkesin üstüme üstüme geldiğini ve boğulduğumu hissetmiştim. Biliyorum Vera ailenden birilerini kaybetmek çok üzücü bir şey,ben seni bu konuda anlayamam diye düşünüyorsun belkide.Ama bende çocuk yaşta babamı kaybettim. Çünkü anneme şiddet uygulayan bir adama baba demektense ölü bir adam yerine koymak benim için daha kolay geldi."
"Aileni bu kadar kolay silemezsin meriç."
"Silerim. Benim için ailem sen ve annemden ibaret vera.Gerisi ile bir ilgim yok"
"Var. Yalın,Gözde abla... aynı anneden olmasanız bile onlar senin kardeşlerin. Batu amca da öz baban olmasa bile annenin eşi. Ve seninde manevi baban.Onları yok sayamazsın.Onlarında tarafı bizden yana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampire" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...