Vera Çelik'in Ağzından
" Şu demek oluyor... Hiçbir zaman o çiçeği dalından koparıp canını yakmayacağım... "
" Peki ne yapacaksın? "
Bunu sorarken iyice ciddileşmişti Vera...
Biraz Vera'ya yaklaştım ve :" Yanında bana da yer açar mısın çiçeğim... Beraber büyüyelim bu topraklarda? "
Meriç'in son söylediği sözlerle afallamıştım...
Ne demek oluyordu bu dedikleri?
Aşk itirafı mı? Yok canım daha neler!
Olabilir miydi ki?
Saçmalama Vera.. Sadece dalga geçiyor benimle...Dalga geçmiyorsa da ben bu kadar güzel bir aşk itirafı daha önce görmedim...
Annemin ben çocukken anlattığı liseli aşkı dışında... babamla tanışmadan önce lise yıllarında bir sevdiği varmış... Zengin bir ailenin tek çocuğuymuş adam...
Ve annemle birbirlerini çok seviyorlarmış...Hatta anneme ta o zamanlarda evlilik teklifi etmiş tüm okulun önünde...
Nasıl mı?Hemen anlatıyorum..
Bir gün işte annemin sevdiği spor salonunda yangın çıktı diye müdür yardımcısını kandırıp odasından çıkarmış... Müdür yardımcısı da odadan çıkar çıkmaz... Geçmiş koltuğun başına açmış mikrofonu bütün okula anneme olan aşkını anons etmiş... Sonrada evlilik teklifi etmiş... Çok güzel bir ilişkileri varmışAma nolduysa üniversiteyi bitirdiklerinde olmuş aileleri karşı çıkmış bu birlikteliğe... Çünkü büyük babam annemi babamla evlendirmek istiyormuş polis kolejinde okuyor diye... Zengin züppe birindense bir polisle evlendirmenin kızını daha iyi olduğunu düşünüyormuş...
Ama sonra annemle o sevdiği adam tüm bu zorluklara rağmen beraber evden kaçmışlar...Günlerce büyükbabam onları aramış... En sonunda annem tek başına eve dönmüş...
Sevdiği adam onu bırakıp gitmiş... Daha doğrusu annemin anlattığına göre gitmek zorunda kalmış... Sonra annem terkedilmenin üzüntüsü ile büyükbabamın isteğine boyun eğmiş ve babamla evlenmişler... Bir ay sonrada bana hamile kalmış...
Büyük lise aşkından sonra hayatını toparlamayı başarabilmiş benim annem...
Ama ben Ozan'dan sonra kendimi aşka kapattım...
Tamam Meriç oldukça yakışıklı biri...
Her kızın hayalinde olabilecek birisi..
Tabi her kızın hayalinde bir vampir varmıdır orasını bilemem....
Vampir olmasında bir sorun yok benim için aslında...
Ama...
Annemin vampirler tarafından öldürülmüş olması ayrıca Babamında vampirlere olan nefreti bunları es geçemem...
Biliyorum Meriç kötü birisi değil... İçinde kötülük yok...
Hatta bu kadar kötülüğün içinde kendini bozmadan sınırlarını koruyabilmiş sayılı kişilerden...
Sonuçta bugün beni kurtarmak için gelmeyebilirdi...
Yada giysilerimi oda değiştirebilirdi yada o halimden faydalanabilirdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Про вампиров" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...