" Hiçbir şey olduğu yok Vera... Gamze hanımın çıkarları konuşmaya başlamış da yine... Bizden istediğini almadan bizim istediğimizi yapmayacak anlaşılan... "
" Aynen öyle Meriç Alaca.O yüzden yanlız konuşalım mı artık ? "
" Birincisi bana bir daha Meriç Alaca dersen... Seni Vera'nın sabrı ve insafı ile baş basa bırakırım... Kafanı kızgın lava mı basar... Yada araba ile üzerinden mi geçer şuan ki kıskançlık + siniri ile bilemiyorum... Ve ikincisi benim veradam gizlim saklım yok... Ben bir tek onunla yalnız kalırım ayrıca... Onu bu konuda yalnız kalmak diyerek falan üzdügün içinde ayrıca hesap sormamı istemiyorsan ... Yerini ve haddini bil! "
" Anlaşıldı mı asker! " Diye imalı bir şekilde araya girdi Vera...
Anlamadığım bir şekilde... Gamze Vera'ya sinirli bakıyordu...
Aralarında bir sinir hali vardı... Ama Gamze için olan nefretim öyle baskındı ki şuan Vera'ya o şekilde bakıyor olması bile sinirlerimi geriyordu...
" O zaman şartımı söylüyorum" dedi Gamze...
"Ben Demir'le evleneceğim ama Vera da kanını teşkilatımız için verecek..."
"Nee? " Demiştik aynı anda Vera ile birbirimize bakıp...
Vera'nın bir şey demesini beklemeden...
"Sen ne dediğini farkında mısınn ?! " Diye bağırdım Gamze'ye.
" Farkında olmasaydım böyle bir teklifle gelmezdim. Ayrıca yapacağımız deneyler için ve insanlığın geleceği için çok yararlı olacağını düşünüyoruz..."
" Kobayınız mı olacak Vera?! BUNA ASLA İZİN VERMEM! "
"İZİN İSTEYEN YOK SENDEN MERİÇ! VERA BURDA OLDUĞUNA GÖRE KENDİ KARARLARINI VEREBİLİR... 18 YAŞINDA REŞİT AYRICA?"
" REŞİT OLMASI BİR ŞEYİ DEĞİŞTİRMİYOR.. SAÇMA SAPAN PLANLARINIZA ALET OLMAYACAK VERA! "
" O ZAMAN BENDE SENİN KENDİ ÇIKARLARINI İÇİN KURDUĞUN OYUNA ALET OLMAYACAĞIM. DEMİR'LE EVLENMEMİ BEKLEME BENDEN! "
Vera'nın yanımızda olduğunu bi an için unutmuş ve Gamze ile tartışıyorduk. Bizi bölen Vera'nın sesi olmuştu.
"Siz neyden bahsediyorsunuz? Ne planı Meriç?
Bu soruyu sorarkem Vera bana doğru geliyordu... Bir an için sendeledi ve..
" Başım dönü-"
Benim yanıma gelemeden çoktan düşüp bayılmıştı bile.
Gamze ile aynı anda bagırmıstık.
"Veraa!"
Bağırışlarımızı duyan Demir hemen mutfağa dalmıştı..
" Noluyor yaa?!! " Diye sordu Demir.
Vera'yı yerde baygın bir şekilde görünce:
"YENGEME NAPTINIZ LANN?! "
Bunu hem bana,hemde Gamze'ye sormuştu..
O senin yengen değil Demir, kız kardeşin.Ve bunu bir kez daha söyleyemiyorum sana...
Benden önce Vera'nın yanına gitmiş ve onu kucağına almıştı...
Ben yanına geldiğimde:
" Aga hemen hastaneye gitmemiz lazım. Yengemin bu kaçıncı bayılışı..."
" Doğru söylüyorsun Demir... Balodan sonra bu ikinci oldu." Diye cevap verdi Gamze.
" Seninle konuşmuyorum.Meriçle konuşuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampire" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...