⏳ 59.Bölüm⏳- Şile Çok Güzel

405 26 4
                                    

"Şunu unutuyorsunuz ama, Vera  bana aşık ... Bir vampire aşık... "

" Vera  sadece bir vampire değil, Meriç Alaca'ya aşık... Sevdiği kız uğruna güçlerinden vazgeçen bir adama aşık..." 

" Haklısınız... Ve madem öyle, Vera'yı korumak için gerekiyorsa bu şimdilik bir şey söylemeyeceğim..."

"Bu Vera'yı seçtiğin anlamına mı geliyor..."

"İkisi arasında kalacağım bir seçime beni mecbur etmek istemezsiniz bunu söylemiştim... Ama Vera benim için çok değerli... Onu her şeyden çok seviyorum... O bir tercih değil... Demir ise benim arkadaşım... Arkadaşımı da düşünüyorum... Ama hayat arkadaşım vera benim için her şeyden önemli... Ama ikisinin canı arasında bir seçim yap desen.... Birinin hayatı için diğerinin hayatı ile kumar oynayamam... İkisinide kurtarmak için elimden geleni yaparım ha olmuyor mu? Hangisini kurtarabilirsem kurtarırım...  Ve kurtaramadığım kişi Vera olursa onunla beraber orda bende ölürüm... Ama diyelim ki verayı kurtardım... Onunla beraber yaşarımm.... O benim seçimim değil her zaman yanında olacağım... Ailem... Vera benim dünyam... Ve ben dünyamda gayet huzurluyum... Onun olmadığı bir yerde yaşayamam... Ama onun üzülmesine de katlanamıyorum... O yüzden bir şartım olacak! "

" Neymiş o Meriç? "

" Kanlı ay gecesinde  Vera abisinin kim olduğunu öğrenecek..."

"Peki Meriç... " Demişti Batu amca.

Ve Gamze de onu onaylamıştı.

O SIRADA DEMİR YILDIRIMIN AĞZINDAN:

Meriç yukarı çıkıp, yengemle  bizi salonda yalnız bırakalı nerdeyse 20 dakikadan fazla olmuştu ama yüzüme bile bakmıyordu.
Elinde televizyon kumandası, ne kadar kanal varsa hepsini taramıştı.

Uzun süren sessizliği bozdum ve konuşmaya başladım.

"Bu saatte aksiyon filmleri bulamazsın yenge. "

" Aksiyon filmi aramıyorum ki zaten... Sürekli midem bulanıyor, başım dönüyor... Hızlı giden araçlarla dolu, hoplamalı zıplamalı filmle-... "

Yengem cümlesinin sonunu getirememiş ve midesi bulandığı için eli ile ağzını kapatmış, oturduğu koltuktan  doğrulmuş ve ayağa kalkmaya çalışmıştı... Ama yalpalayıp yine bayılacak gibi olduğu sırada onu tuttum.. 

Ve ağzını kapattığı eline baktığımda kan olduğunu gördüm... Ağzından kan geliyordu..

"Yengee iyimisin?!" Diye sordum telaşla...
Cevap alamayınca konuşmaya devam ettim.

"Noluyor niye ağzından kan geliyor? "

Yengemi koltuğa oturttum ve:

" Sen bekle burda, ben   yardım çağırıcam... "
Tam gideceğim sırada yengem kolumdan tutmuş ve:

"Gitme bir yere, kimseyi endişelendirme... İyiyim ben... "

" Ama niye böylesin, sürekli bayılıp düşüyorsun, iyi değilsin... Korkuyorum sana bir şey olacak diye.. "

" Bilmiyorum Demir.."

" Ben biliyorum.. "diyerek salondan içeri  girmisti Yalın..

Ve gelip Vera'nın  oturduğu koltuğun yanı başında yere çömeldi ve elini  sol el bileğinin üzerine koydu:

" Napıyorsun? "

" Tahminim doğruymuş. " Deyip elini bıraktı Vera'nın.

Ve konuşmaya devam etti.

ZÜMRÜT YEŞİLİ  (Meriç & Vera)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin