⏳8.Bölüm⏳-Sahte Gelin

2.9K 184 70
                                    

" Müstakbel kayınvaliden :) "

" N-Nee?! "

" Ee hazırsan çıkalım Vera..."

Kolundan tutup ilerlemesine engel oldum ve konuşmaya başladım...

" Az önce sen kayınvaliden mi dedin ? Yoksa ben mi yanlış duydum Meriç ? "

" Yoo Hayır... Doğru duydun... Tam olarak öyle dedim kayınvaliden.."

" Kimmiş benim kayınvalidem? Daha doğrusu ben evlendim mi? Eğer evlendiysem ne zaman evlendim? Babam biliyor mu? Ayrıca kimle evlendim ? Kafayı yicem Meriç cevap ver banaaa!?"

" Dur dur bir sakin ol... Yavaş sor bu kadar soruyu nasıl cevaplayayım hanfendi..."

" O zaman tek bir soruya cevap ver... Ne kayınvalidesi yaa? "

" Annem oluyor kendisi? "

" Nee?!

" Annemle tanıştıracağım seni? "

" Ama sen kayınvalidenle tanıştıracağım dedin..."

" Evet... Şey aslında orası biraz karışık..."

" Sen bana şu işi en başından anlatır mısın Meriç Alaca!?"

" Tamam anlatıyorum..."

" İyi edersin?! "

" Annem benim hep evlenmeni yuva kurmayı istiyordu.."

" Hmm... Bak sen... çok merak ediyordum Meriç acaba sen Vampir halinle nasıl yuva kurabilirsin ki? "

" Sözümü kesme! "

" İyi ve iyi kesmiyorum anlat..."

" İşte annem yuva kurmayı istiyordu ama ben işlerimden hep annemi oyalayıp duruyordum... İşte yıllardır da seni koruyorum... Bir gün annem işte bunu öğrendi ..tam olarak seni görmedide işte koruduğumu falan öğrendi... ... Seninle ilgili sorular sormaya başladı bende ona... Senin benim sevgilim olduğunu söyledim..."

" İyi b*k yemişsin... Tebrik ederim seni Meriç..."

" Yapabileceğim bir şey yoktu.. Yoksa annemin sorgulamasında dirdirindan kurtulamadım "

" Peki öyle deyince kurtuldun mu? "

" Yok... Kurtulamadım "

" Hmm... Ne oldu peki? "

" Annem gelinimle tanışmak istiyorum dedi..."

" Hmm götür o zaman annene sen gelinini Meriç bey..."

" Sensin işte o"

" Yok deve! Bu nasıl bir saçmalık ya başka kız mı bulamadın gelin olarak tanıştıracak..."

" Ya sadece kadının gönlünü hoş etmek için sevgilim rolünü yapacaksın bu kadar zor olamaz...Ve sadece iki saatçik... "

" İki saatçik öyle mi?"

" Evet..."

" O iki saat bana cehennem olur yanlız.."

" Ya sadece kadınla oturup çay içeceksin muhabbet edeceksin"

" Lan siz ne çeşit bir ailesinin merak ediyorum... Ablan kaçırılmış... Sen hala annene sahte gelin tanıştırma işleri ile uğraşıyorsun... Annen zaten başka alemde herhalde kızı kaçırılmış o gelin görme derdinde..."

" Onun öz kızı değil ablam... Babamın ilk eşinden ablam .."

" Hmm... Umursamıyor yani ablanı.."

ZÜMRÜT YEŞİLİ  (Meriç & Vera)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin