Meriç ile mutfağın ortasında... Yalın'ın bizi izlediğinden habersiz.. Sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi birbirimizin dudaklarında susuzluğumuzu dindiriyorduk...
Bu an hiç bitmesin isterdim... Ama nerden bilebilirdim her şeyin bugün başlayacağını... Ve her şeyin değişeceğini...
1 SAAT SONRA
Tam 15 dakikadır ; Meriç, Demir ve Yalın ile beraber yemek masasında oturmuş kahvaltı ediyorduk... Ama çok sessiz bir ortam vardı.. Ve bu sessizlikten sadece ben rahatsızdım anlaşılan...
Hiç kimsenin ağzını bıçak açmıyordu...
Yalın ile Demire dönüp göz ucuyla baktım. Meriç'ten çekinmeseler şu dakika birbirlerini öldürecek gibi bakıyorlardı...
Odağımı masanın baş köşesinde oturmuş kahvaltı etmekte olan Meriç'e çevirdim... Sadece yemek yiyor ve önündeki telefonla meşguldü sadece... Bende beynimdeki düşüncelerle boğuşuyorum napayım...Derken telefonum bir anda cebimde titremeye başlamıştı... Sessizce olduğu için titreşimini bir tek ben duymuştum.. Cebimden çıkardım ve telefonu açtım
* ~Ruh Öküzüm~ kişisinden bir yeni mesajınız var*
Meriç oluyor kendisi.. Telefonumdan Meriç'i alır almaz Ruh öküzüm diye kayıt ettim kendisini... Romantik olabilir.. Ama benim için hep öküz olarak kalacak... Tabi gözlerine dalıp gitmezsen... Çünkü o zümrüt yeşili gözleri beni benden alıyor ve ona ne kadar kızsamda o anda Zümrüt yeşillim oluveriyor birden bire...
Düşüncelerimden sıyrıldım ve SMS yerine girip mesajı açtım
RUH ÖKÜZÜM🐂🤍
Gözlerini dikip bana bakacağına yemeğini ye Vera'm :) ( Saat 07:01)
❤️05180121306❤️
İster yerim ister yemem sanane Meriç efendi... Hem sen kafanı kaldırmadan nasıl görüyorsun beni masada??? ( Saat 07:02)
RUH ÖKÜZÜM🐂🤍
1 dakika da bu kadar uzun bir mesajı nasıl yazabildin gerçekten Vera? ( Saat 07:05)
❤️05180121306❤️
Sanane!! Bu arada seni ruh öküzüm diye kaydettim haberin olsun! Beni rehberine düzgün bir şekilde kayıt edene kadar tüm hayvan isimlerini deneyebilirim ayrıca.. ( Saat 07:06)
RUH ÖKÜZÜM🐂🤍
Yok yok cidden bir dakikaya bu kadar uzun kelime sığmaz.. ( Saat 07:08)
RUH ÖKÜZÜM🐂🤍
Sen insan olduğuna emin misin cidden sevgilim? :D (Saat 07:10)
❤️05180121306❤️
Senin benim sevgilim olduğundan emin olduğum kadar eminim ;))
( Saat 07:11)* ~RUH ÖKÜZÜM🐂🤍 ~kişisi tarafından Görüldü*
❤️05180121306❤️
Görüldü müğğ?!!! ( Saat 07: 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Ma cà rồng" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...