" Seni seviyorum Vera Çelik... Seni bu Dünyada... Bundan sonra olacak başka herhangi birdünya da başka bir hayatta her nerde olursa olsun seviyorum ve seveceğim...
" Bende seni seviyorum Meriçim "
Meriç'le birbirimize hiç ayrılmamak üzere sarılmıştık...
O anda yerde duran bir şey farkettim...
Metal bir kutu ve üzerinde bir zarf..." Meriç orda bir şey var "diye işaret ettim..."
Meriç hemen yerden kutuyu ve zarfı aldı... Ve yanıma geldi... Demir ve Gözde abla da aynı şekilde yanımıza gelmişti Meriç kutuya birsüre baktıktan sonra zarfı açtı...Kutu metaldan ibaret ufak bir şeydi... Kilitli ve üzerinde çok değişik bir kilit vardı... Anahtar deliği desen değil farklı bir şey acıyor olmalıydı o kilidi...
Zarfı açan Meriç kağıdı bana göstererek okudu...
Tebrik ederim Vera ve Meriç..
İlk ipucuna ulaştınız..
İlk ipucunuz :Kilit
Her kilidin bir anahtarı vardır. Ve o anahtarda yine sizde bulunuyor. Ve bunu bulmak size düşüyor... Kutunun içini açıp ikinci ipucunu bulmak için sadece bir ayınız var.İmza:alacalıgece
İlk İpucu ,Kilit...
Ve metal bir kutu... Nasıl ve neyle açacağımız bile belli olmayan bir kutu...
Üzerinde var olan tek delik de anahtar deliğine hiç benzemiyor... Nasıl ve neyle açılacaktı ki bu kutu... O sırada Demir kolundaki saati ile biraz oynamış ve bize göstermişti..." Saat şuan 15:10 ve tarihler 13 Haziran 2022...
Bir ay sonra 13 temmuz 15:10 a kadar vaktimiz var bu kutuyu açmak için... "Meriç aniden konuşmaya başladı..
" Burası güvenli değil Demir... Bu konuları konuşmak için güvenli bir yere gitmemiz gerekiyor... "
" Nereye aga? Gidecek yerimiz mi kaldı sanki?! "
Meriç'e baktım..
" Hani Demir hallederdi Meriç?! Ya hem siz nasıl zenginsiniz?! Paranız mı bitti nasıl gidecek yerimiz yokk! "
Meriç şuan bana anlam veremez bir biçimde bakıyordu.
" Paramızın falan bittiği yok Vera. Sadece şuan için gidebileceğimiz güvenli bir ev yok... "
" Evsiz mi kaldık yani? "
Demir aniden araya girdi..
" Abi aslında Şile'de ki eve gidebiliriz... "" Orasıda güvenli değil Demir... Güvenli olsa zaten benimde ilk gideceğim yer orası olur... "
Gözde abla daha fazla sessiz kalmayıp
" Bence hastaneye geri gidelim... Vera'nın hâlâ hastanede olması gerekiyor. Çünkü bu kadar erken çıkmamalıydık.."
O sırada Meriç tam bir şey söyleyeceği sırada telefonu çaldı. Arayan kişi telefon ekranından gördüğüm kadarı ile Emir'di.
Meriç daha fazla bekletmeden telefonunu açtı.. Ve hoparlöre aldı
Meriç: Efendim?
Emir:Neredesiniz Meriç?? Vera nerede??
Emir'in sesi telaşlı geliyordu.
Meriç:Merak etme benim yanımda. Ne oldu? Siz iyi misiniz?
Emir: Meriç her nerdeyseniz sana göndereceğim konuma gelin.. Sakın hastaneye geri dönmeyin saldırıya uğradık.
Meriç hemen hoparlarö kapatmış ve telefonu kulağına götürmüştü Ve bizden uzaklaşıp bir süre Emir ile yalnız konuşmuştu...
Emir'le konuştuktan sonra yanımıza gelip
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampiros" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...