Uzaktan bir mesajla ah kam kesmek kolay tehdit etmek kolay... Bu büyük patron beni saf sanıyor herhalde... Bu tehditlere karnım tok benim... Telefonu tam cebime koyacağım sırada...
Endişeli bir şekilde bana yaklaşmakta olan Meriç'in sesini duydum...
" Vera! Gitmemiz gerekiyor..."
" Noluyor Meriç? "
" Evi basmışlar... Yalın... "
" Ne oldu Yalın'a? "
" Vurulmuş... "
Büyük patronun az önceki mesajı Meriç'in Yalın vurulmuş demesi ile beynine ok gibi saplanmasına neden olmuştu
"Dengeler değişiyor Vera... Tüm sevdiklerini senden alana kadar durmayacağım... Sen beni tanımıyorsun ama benden aldığı ne varsa annenin ve babanın bende onlardan alacagım... Ölmek için kendin yalvaracaksın bana... "
Gerçekten böyle mi olacaktı?
Düşüncelerimi bölen Meriç'in sesi olmuştu...
" Vera duyuyor musun beni? "
" Ha ? Ne dedin Meriç? "
" Tam on dakikadır gitmemiz gerektiğini söylüyorum... "
" Yalın iyi mi? Bilmiyorum Vera... Ama acilen eve gitmemiz gerekiyor.."
" Meriç... Sana bir şey göstermem gerekiyor... "
Bana gelen mesajı Meriç'e göstermek için telefonu ona uzattım... Ama bana sadece gülümsedi. Ve konuşmaya başladı..
" Çok tatlısın sevgilim bana kendi mesajlarımızı mı gösteriyorsun :) "
"Saçmalama Meriç! Son mesajı görmüyormusun? "
Meriç başını hayır anlamında iki yana salladı...
" Son mesajlar sadece sen ben ve Demir arasında olan grup muhabbeti başka mesaj yok Vera... "
" Nasıl yaa? " Diyerek elinden telefonu mu aldım ve mesaj yerine baktım...
Yok!
Büyük patronun attığı mesaj nasıl imha oldu ve silindi ki?
Nasıl oldu bilmiyordum ama... Artık şimdi Meriç'in niye bu kadar endişelendiğini anlayabiliyordum büyük patronla ilgili...
Gerçekten çok tehlikeli bir adam vardı karşımızda..
" Meriç büyük patron bana mesaj göndermişti... Nasıl oldu bilmiyorum ama sana gösteremeden silindi... "
" Mesajla ilgili en ufak bir şey hatırlıyor musun? "
"~Dengeler değişiyor... Tüm sevdiklerini senden alana kadar durmayacağım... Sen beni tanımıyorsun ama benden aldığı ne varsa annenin ve babanın bende onlardan alacagım... Ölmek için kendin yalvaracaksın bana... ~Bu mesajı kalbime bir ok gibi saplandığı için aklımda kalmış..."
" Direk psikolojimize oynuyor... Hata yapmamızı sağlamak istiyor... Yalın'a da bu yüzden zarar verdi..."
" Ama hedefi benim Meric... Yalın'ın bir suçu yoktu haketmedi bunu "
" Seninde bir suçun yok Vera... Kimsenin bir suçu yok... "
" Ben olmasaydım bunların hiçbiri başına gelmeyecekti... Ben olmasaydım kaçarak yaşamak zorunda kalmayacaktık... Ben olmasaydım- "
" Bir daha! Bir daha sakın ben olmasaydım gibi cümleler kurup durma! Sen benim bu hayatta iyi ki varsîn dediğim tek kişisin... Kalbimsin... "
" BEN OLMASAYDIM YALIN VURULMAYACAKTI! BUNLARIN HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT YEŞİLİ (Meriç & Vera)
Vampire" Bazen en güzel duygular doğru insanla yaşanır... " "Bizim gibi " dedi Vera ve gülümsedi. "Bizim gibi :) "dedim onu tekrarlamak ister gibi. ~BİRİNİ TÜM KALBİNİZLE SEVİYORSANIZ HERKESİ SAĞA ÇEKİN... SOLUNUZDAKİ DÜNYA SADECE SEVDİĞİNİZE AİT OLSUN...