"Hallå vänta då", hör jag bakom mig igen.
Jag går snabbt.
Några sekunder efter greppar en hand min arm och snabbt vänder jag mig om.
Jag möter hans vackra ögon. Liam.
"Vad är det?", säger han och studerar mitt ansikte.
Juste, jag gråter.
Snabbt torkar jag bort mina tårar som rinner ner för mina kinder.
"Ingenting, snälla", säger jag och sliter mig bort från hans grepp.
Jag börjar snabbt gå igen i den vita snön.
"Men hallå Ellie vänta", säger han bakom mig.
Han greppar tag om min arm igen och jag vänder mig om.
"Vad har hänt?", säger han. Nästan lite oroligt.
"Men snälla", säger jag.
Nu rinner tårarna ner för mina kinder igen. Herregud sluta grina.
"Har någon gjort nått", säger han allvarligt.
"Nej, jag vill bara hem", säger jag snabbt.
"Jag går med dig", säger han.
"Nej, du kan gå in", säger jag tillbaka.
Jag börjar snabbt gå igen mot huset vi hyr som inte alls är långt bort härifrån.
Liam går efter mig och jag orkar inte protestera utan går bara hemåt.
När jag äntligen kommer fram är jag så kall att jag inte känner mina tår i mina uggs. Jag låser snabbt upp dörren och lämnar den öppen för Liam bakom mig.
Jag slänger av mig jackan och väskan och tar snabbt av mig skorna.
Med snabba steg går jag in till rummet och sätter mig på min säng. Jag placerar huvudet i mina händer och det ända jag ser framför mig är hur den där blonda tjejens läppar möter Liams.
Det känns som mitt hjärta stannar.
"Kan du snälla berätta vad som är grejen", säger Liam.
Han sätter sig på huk framför mig och tar tag i mina händer.
Jag möter inte hans blick. Jag lägger den på mina händer som nu är i mitt knä.
"Jag är trött jag vill sova", säger jag tyst.
"Men snälla Ellie kan du fucking ge dig", säger han nu irriterat.
Jag kollar upp och möter hans ögon. Han kollar irriterat på mig.
"Kan du säga vad som är fel är du dum", säger han ännu en gång irriterat.
Flera tårar rinner nu ner för mina kinder och hans min ändras från irriterad till orolig.
Innan jag hunnit tänka omfamnar hans starka armar min kropp. Mitt huvud vilse på hans bröst och jag känner hans goda doft tränga sig in i mina näsborrar.
Han drar ifrån och tittar på mig.
"Jag ska gå på toa", säger han snabbt och försvinner iväg till toaletten.
Jag sitter kvar chockerad på sängen. Mitt huvud är helt tomt.
Jag ställer mig upp och går fram till spegel. Fyfan vad jag ser ut. Snabbt tar jag bort mitt smink och drar av mig mina kläder förutom mina svarta trosor och linne.
Jag lägger mig i sängen under täcket.
Efter några minuter kommer Liam in i rummet igen. Nu i bara ett par svarta kalsonger.Jag studerar honom i smyg. Han är så fin. Jag sluter mina ögon.
Jag hoppar nästan till när jag känner en kropp lägga sig bredvid mig i sängen.
Jag sätter mig halvt upp och kollar frågandes på Liam i mörkret."Chilla", säger han kort.
Jag lägger mig ner igen. Jag andas knappt dem kommande minutrarna. Jag känner hans arm snudda vid min. Jag väljer att inte ens fråga varför han la sig bredvid mig.
Efter en stund av tystnad känner jag hans varma armar omfamna min kropp. Han drar mig tättintill honom i skeden. Jag känner hans mage pressas mot min rygg. Han luktar gott.
"Godnatt Ellie", viskar han i mitt öra.
Jag ryser när han säger mitt namn.
Jag ler för mig själv.
"Godnatt", viskar jag tillbaka.
Jag somnar med hans varma armar runt min kropp.
YOU ARE READING
En fuckboy
RomanceEn kille som inte vet något om kärlek. En tjej som aldrig skulle falla. Kärlek? Läs o se.