19

199 2 0
                                    

*varning, sex förekommer om man ej vill läsa sånt <3*

-

Alkoholen flödar i min kropp. Jag tar ännu en klunk av min nyöppnade cider. Jag är nog ganska full. Men jag är glad.

Jag skrattar med Julia när vi nästan ramlar omkull i vår dans.

Jag tittar mot soffan där Zac, Adam, Joel, Douglas, Liam och den där blonda tjejen sitter.

Zac skrattar mot mig och Julia. Jag pekar finger mot honom och skrattar ännu mer.

Min blick landar på Liam och den blonda tjejen. Hans ögon går från henne till att landa på mig.

Jag flinar mot honom och himlar med ögonen.

Jag tittar bort och skrattar för mig själv.

Han är så patetisk. Jag gillar inte ens honom längre. Fast jo det gör jag.

"Jag ska bara på toa", säger jag till Julia.

"Gör det", säger hon och skrattar.

Jag skrattar åt henne när hon vinglar fram till zac i soffan och kysser hans läppar.

Jag går mot toan och skrattar för mig själv när jag lätt ramlar in i väggen. Jag skakar på huvudet åt mig själv och trycker ner handtaget på toalettdörren som är låst.

Jag sätter handen framför munnen och skäms.

Snabbt öppnas toalettdörren och en brunhårig kille klädd i svarta jeans och en svart tröja med vit tryck kliver ut.

"Gud förlåt", säger jag och ler försiktigt.

"Det är ingen fara", säger han och skrattar svagt.

"Jag var ändå Klar", lägger han till.

"Jag tänkte mig inte för", säger jag ursäktande igen.

"Det gör inget, jag skulle aldrig bli arg på en sån snygg tjej som du", säger han och ler.

Jag skrattar svagt.

"Ellie heter jag", säger jag och ler.

"Isak", säger han och ler tillbaka.

"Vad snygg du är", säger han och studerar min kropp från topp till tå.

"Detsamma", säger jag och avfyrar ett leende.

Han närmar sig mig så jag hamnar mot väggen bakom mig. Han sätter sin hand på min midja och jag ler försiktigt mot honom.

"Förlåt men jag menade inget sånt", säger jag försiktigt.

Han skrattar svagt och klämmer åt lite på min midja.

"Ursäkta, jag ska på toa", säger jag och försöker ta mig åt sidan förbi honom.

Han håller kvar mig och jag drabbas av smått panik. 

"Men du kan väl stanna här en stund", säger han och flinar mot mig.

Hans andedräkt luktar stark sprit och jag känner obehaget rusa i min kropp.

"Jag vill gå nu", säger jag snabbt och försöker komma ur hans grepp.

Han tar tag med sin andra hans strax ovanför min rumpa och paniken rusar i min kropp.

"Men snälla släpp mig", säger jag panikslaget.

Men han håller kvar.

I nästa sekund försvinner hans händer från min kropp och han flyger in i toalettdörren bakom honom.

En fuckboy Where stories live. Discover now