Nån timme har gått sen jag klunkade dem där klunkarna av tequila.
Jag känner att jag är väldigt full. Som tur är har jag inte stött på Liam igen sen jag gick ifrån honom inne på vårt rum vi delar.
Jag står och dansar bland flera andra människor som jag inte har någon aning om vilka dem är.
Men det känns så bra och bara dansa.
Jag lägger min blick på soffan. Där ser jag honom. Liam. Han stirrar rakt in i mina ögon. Bredvid honom sitter Kevin, Joel, Adam och Zac.
Jag ger honom en dryg blick och fortsätter att dansa med mig själv.
"Tja", säger en kille som slutit sig upp bredvid mig.
"Heeeej", säger jag.
"Vad snygg du är", säger killen.
Hans svarta hår ligger fixat på hans huvud. Han är snygg.
"Emilio heter jag", lägger han till."Ellie", säger jag och ler.
"Vad snygg du är", halvskriker han för att övertrösta musiken.
"tack detsamma", halvskriker jag tillbaka.
Jag tittar ännu en gång mot soffan och möter Liams ögon direkt. Han tittar argt på mig och Emilio som han nu heter.
Jag ler för mig själv när jag får upp idén i mitt huvud.
Jag tar tag i Emilios nacke och kysser honom intensivt. Han kysser mig tillbaka och vi börjar snabbt hångla bland alla människor runt om oss.
Snabbt känner jag hur nån rycker tag i min arm. Jag drar ifrån och tittar förvånat bredvid mig.
Liam har ett hårt grepp om min arm och drar med mig bland alla människor i rummet.
"Men släpp", skriker jag till honom.
Men han släpper inte.
Han drar med mig till altanen och bort från klumpen av människor.Vi ställer oss på sidan där det bara är några få människor en bit ifrån.
Han släpper min arm och jag möter hans arga blick.
"Vad är ditt problem", säger jag argt till honom.
Han tittar irriterat på mig.
"Vad mitt problem är? Du låg nyss med mig och går redan till nästa kille", säger han irriterat.
Jag skrattar honom rakt i ansiktet.
"Ska du säga, du gör ju så mot alla tjejer du någonsin mött", säger jag drygt."Inte mot dig", svarar han.
Jag står förvånad över det han nyss sagt. Det pirrar till i min mage.
"Du gick ju bara ifrån mig", säger jag.
"Jag fick panik okej", säger han irriterat.
Jag suckar högt. Jag tar upp en cigg ifrån mitt ciggpaket jag lagt i bhn och tänder den mellan mina läppar.
"Okej", säger jag till svar.
Jag känner hur jag börjar må illa. Huvudet snurrar och jag ångrar direkt att jag klunkade den där tequilan.
Jag fimpar ciggen och kollar på Liam.
"Var det något mer?", säger jag.
Jag märker hur mycket jag sluddrar. Illamåendet blir värre och värre och jag känner hur jag måste spy. Snabbt rör jag mig bort från Liam längre åt sidan på altanen och ställer mig på gräset.
Spyan lämnar min mun och jag känner obehaget genom kroppen.
Liam sluter upp vid min sida och håller i mitt hår. Jag torkar mig om munnen med min arm och huvudet snurrar.
"Kom vi går och lägger oss", säger Liam.
Jag följer med honom och allt snurrar när vi rör oss mot rummet.
Vi kommer in och han låser dörren bakom oss. Jag tar av mig mina kläder men behåller trosorna på. Bh-n tar jag av mig utan att tänka. Jag vill bara lägga mig i sängen. Jag lägger mig under täcket i sängen och allt snurrar.
Liam släcker lampan i taket och snart känner jag hans varma kropp lägga sig bredvid mig i sängen. Jag lägger huvudet på hans bröst och kramar om honom.
"Godnatt Ellie", säger han.
Jag mumlar något i stil med godnatt och faller sedan i sömn.
YOU ARE READING
En fuckboy
RomanceEn kille som inte vet något om kärlek. En tjej som aldrig skulle falla. Kärlek? Läs o se.