Hikaye 5

27 8 31
                                    

Gün geceye karışırken görmüştü genç kız oğlanı.

Kimsenin neredeyse hiç gitmediği sahilde dertli bir şekilde oturuyordu genç oğlan.Hayat onu fazlasıyla yormuştu,gitmek istiyordu.Fakat güzel kız,oğlanın bu isteğini hâliyle bilmiyordu.

Karşısına oturdu oğlanın,belki bir şeyler söyler diye fakat söylemedi.Başka bir gün tekrar aynı yere oturup bekledi.,başka bir gün tekrar...

Fakat konuşmuyordu genç oğlan.Aksine daha çökmüş oluyordu her geçen gün.Güzel kız anlamıştı bir derdi olduğunu.

Her gün yaptığı gibi oturdu karşısına.Her zamankinden farklı olarak güven verircesine bakıyordu oğlana.Kısa süren sessizliğin ardından oğlan nedenini bilmediği bir şekilde anlatmaya başladı.Annesinin her gün babasından şiddet gördüğünü,babasının onu annesiyle tehdit ettiği için hiçbir şey yapamadığını.

Sonra bir anda durdu,gözünden iki damla usulca aktı."Bugün öldü,gözlerimin önünde." dedi.Genç kız, oğlanın sözlerini duyunca üzülmüştü.

Sonraki gün genç kız geldiğinde şokla banka baktı.Gözünden yaşlar akmaya başlamıştı.Tahmin ettiği fakat görmek istemeyeceği görüntü,aklından çıkmayacak bir anı olarak kalacaktı.

Gün geceye karışırken gördüğü oğlanı yine gün geceye karışırken kaybetmişti.

Hikaye hakkında yorumlarınız?

Melankolik HikayelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin