author's pov
"Dr!" Jerit Sunoo. "Nae? Ada apa?" Tanya pensyarah Rowoon kepada Sunoo yang tiba-tiba jerit memanggilnya.
"Tak boleh ke kita gerak ramai-ramai pergi dewan kuliah? Kalau gerak ramai-ramai, orang jahat tu takkan serang kita..." Ucap Sunoo.
"Betul tu dr!! Benarkan kami kembali ke dewan kuliah."
"Dr!! Boleh lahhh!"
Semua pelajar mula memberontak apabila Sunoo memberi cadangan itu. Mereka berfikir bahawa apa yang Sunoo katakan ada benarnya juga.
"Ok ok... Sabar. Kalau begitu semua mari gerak..."
Sunoo memegang erat tangan Sujin. Sementara Yua berjalan di sebelah Sunoo. Jay dan sahabat-sahabatnya berjalan tepat di belakang Sujin.
"Sujin shi..." Panggil Jake. Jake laju menutup belakang Sujin menggunakan jaketnya. "Kenape? Aku tembus ke?" Tanya Sujin dengan muka yang agak panik.
Jake angguk perlahan. "Waeyo?" Sunoo bertanya. "Aku period... Oppa..." Sunoo membesarkan matanya sebab terkejut.
"Mari oppa teman p tandas..."
Muka Jake dan yang lain agak terkejut malah hairan dengan kelakuan Sunoo.
"Jomlah..." Jawab Sujin.
"Dr... Kami perlu ke tandas. Urgent..." Panggil Sunoo yang hanya berada di belakang pensyarah Rowoon.
"Tunggu... Dr Arin, temankan dia- eh jap. Siapa yang pergi tandas?"
"Saya dr..." Jawab Sujin.
"Kalau macam tu, kamu pergi dengan Dr Arin jer..." Jawab pensyarah Rowoon.
"Tak boleh. Abang saya kena ikut." Jawab Sujin sambil memeluk tangan Sunoo. "Benarkan saya pergi dengannya..."
"Pergilah..." Suruh pensyarah Rowoon. "Yua... Ikut diorang tau." Yua angguk.
Muka Jake dan yang lain masih sama. "Manja gila Sujin dengan abang dia..." Sunghoon tiba-tiba bersuara.
"Diam kau..." Tengking Jay.
"Eo!? Kau suka dia ke Jay?" Tanya Kai. "Suka?" Tanya Jay sambil menaikkan keningnya.
"Aku sempat dapat peluk pinggang dia tadi-"
Jake berbisik dengan diorang. "Kau jangan macam-macam Jake..." Taehyun memberi peringatan kepada Jake. Sempat lagi Jake bergurau.
.
.
.Tandas yang mereka gunakan adalah tandas yang lain.
"Kejap, oppa cek dulu dalam tandas..." Ucap Sunoo tapi pensyarah Arin laju menarik tangannya, "kamu kan lelaki Sunoo, mana boleh masuk tandas perempuan..."
"Itu tak penting sekarang miss. Lagipun takde orang dalam tandas..." Ucap Sunoo lagi lalu masuk ke dalam. Setelah dia pastikan tandas itu tidak ada sesiapa, dia keluar semula.
"Sujin ah... Pergilah..." Sunoo menarik tangan Sujin dan menolak badan Sujin lembut untuk masuk ke dalam tandas.
"Oppa... Tunggu sini jer tau. Miss pun..." Ucap Sujin kepada Sunoo dan pensyarah Arin. "Jangan risau... Miss akan jaga kat luar ni..."
YOU ARE READING
WHO IS THE KILLER? (02z + Sunoo)
Fanfiction|| completed || Dua orang kembar bernama, Sunoo dan Sujin yang boleh membaca personaliti seseorang malah boleh melihat pelbagai benda yang orang lain tidak boleh lihat. Mereka saling melindungi dan melengkapi. Lebih-lebih lagi, Sunoo sangat sayang a...