21 |

96 11 17
                                    

Jay's pov

Kenapa pula budak ni call sekarang?! "Jay... Jangan tengok tempat lain kalau sedang bergelut..." Satu tumbukan singgah ke pipiku menyebabkan aku tersembam jatuh ke lantai.

Ucap pelajar yang entah apa-apa pasal. "Park Jongseong... Park Jongseong..."

"Tuan pengetua... Tuan nak apa sebenarnya? Kenapa bahayakan pelajar di fakulti ni?"

"Aku bahayakan fakulti ni? Atau kau yang bahayakan fakulti ni? Ayah kau kan orang besar, dia boleh buat apa saja."

"Appa aku takde kena mengena dalam hal ni. Dia ada kerja yang lebih penting untuk diselesaikan. Kenapa dia perlu lakukan ini kan?"

"Banyak cakap betul kau... Pukul dia sampai dia tak boleh jalan, Taehyun."

"Nae tuan..."

"Taehyun... Wae? Aku tak faham..."

"Aku juga tak faham. HAHAHAHA."

"Bukan kau dah mati ke?"

"Mati?" Satu senyuman muncul di bibirnya. "I'm just like you Jay. Half human, half robot."

Aku mengerutkan dahi ku. Tiada ciptaan lain selain aku. Aku satu-satunya ciptaan seperti ini yang wujud di Korea.

Kalau betul- "Tunggu apa lagi Jay?" Dia menendang kepalaku sehingga membuatkan aku terjatuh ke tanah lagi dan hidung ku berdarah.

"Jay oh Jay... Tell me, where's Sujin?"


• • •

Author's pov

Jay cuba bangkit untuk melawan Taehyun. Beberapa tumbukan yang cuba Taehyun berikan kepada Jay, dapat dielak dengan mudah.

"Laju eh Jay?"

"Shut up Taehyun. Answer me. Why do you always try to ruin everything?"

"Ruin? Everything? I just want Sujin."

Jay mula membuka gerakan seterusnya yang dia belajar daripada buku Jackie Chan. "Sejak bila kau belajar gerakan tu? Dari mana kau belajar?" Gelak tawa muncul setelah Taehyun menghabiskan pertanyaannya.

"Whatever Taehyun. I'm being fucking serious right now. Maju..." Jay memberi isyarat kepada Taehyun untuk maju.

"As your wish Jay. Kalau aku menang, kau jangan halang aku untuk dapatkan Sujin."

"Talk less Taehyun...shi. And I won't let you touch her."

"Tsk..." Taehyun maju bersama satu tumbukan padu. Jay hanya menunggu Taehyun untuk sampai ke tempatnya.

Reaksi Taehyun berubah apabila dia sedar bahawa Jay langsung tidak cuba untuk beranjak dari tempatnya berdiri.

Namun, Taehyun tetap berlari ke arah Jay dan cuba guna taktik kotor. Di tangan kanannya ada banyak butiran bom kecil. Bom kecil itu akan meletup apabila dibaling ke mana-mana permukaan.

Dengan taktik itu, dia boleh alih perhatian Jay dan dapat curi pukul. Dia kemudian membaling butiran bom kecil itu ke muka Jay dan laju-laju untuk menumbuk Jay.

WHO IS THE KILLER? (02z + Sunoo)Where stories live. Discover now