14 |

97 10 2
                                    

• •
Sunoo's pov

"Errrr... Aku buat apa-"

Aku bangun di kawasan yang agak tinggi? Kenapa aku ada kat sini?

"Tuan... Dia dah bangun."

"Good. Let him go by 10 meter."

10 meter? Diorang nak gantung aku ke? Tempat ni tinggi gila. Apa diorang nak buat dengan aku.

"Ok tuan..."

"Tunggu tungguuu!! Kenapa!? Apa kau nak daripada aku?"

"Korang dapat daripada kuasa korang?"

"What do you mean?"

Dia membaling vape nya ke arah ku dan tepat kena pada pipi ku. Ekspresi wajah ku yang pada mulanya takut bertukar menjadi annoyed.

"Berani kau tengok aku macam tu?" Dia mendekati ku dan mencekik ku. Aku hampir hilang nafas dan dia masih mencekik ku.

Dia lepaskan tangan dia daripada leherku setelah seseorang dari bawah memanggilnya. "Tuan... Aku nampak Jay dari jauh."

"Jay? Buat apa budak tu datang sini?"

"Tak tau..."

"Dia seorang je ?"

"Yer... Nampaknya macam tu lah."

"Biarkan dia datang..."

"Ok tuan..."

Aku memandang lelaki tu dengan wajah keji. Kenapa pula Jay datang sini?

"Kenapa diorang panggil kau tuan? Kau siapa? Kau ke ketua untuk kumpulan lelaki bertopeng?"

"Diam kau..."

Ucapnya sambil menghisap vape barunya. Berapa banyak gila dia simpan Vape? "Dia dah sampai..."

Lelaki itu duduk di tepi bangunan yang sudah usang dan ditinggalkan. Aku boleh nampak Jay dari atas sini.

Badanku diikat dan digantung. Aku sendiri tak tau cara diorang ikat aku macam mana. Aku tak ingat apa-apa pun.

"Haruto san... Kau buat apa kat sini? Kenapa culik kawan-kawan aku?"

"Kawan-kawan? Ohhh, lelaki putih rambut ni pun kawan kau juga?" Ucapnya sambil menolak-nolak badan ku sehingga membuatkan aku terhuyung-hayang.

Aku gayat gila dia buat aku macam ni. "Yer... Lepaskan diorang."

"Naiklah kalau kau nak aku lepaskan diorang. Kita bincang kat atas."

"What do you mean diorang?"

"Oooo ya. Kau tak nampak Jake dan Sunghoon ke?"

"Jadi adik aku mana??!!"

"Ahhhh dia... Mungkin dah mam-" Ucapnya sambil tertawa gila.

Jay laju jer sampai ke atas. "Waa, laju nampak..."

"Lepaskan dia dan yang lain."

WHO IS THE KILLER? (02z + Sunoo)Where stories live. Discover now