Už to byl skoro týden, co nám Lily řekla, že je na naší straně, ale kde byla pravda. Už jsem si říkala, že nám přece jen lhala, jak jsem předpokládala, když vtom do mě u snídaně strčila, Kim.
„Tohle musíš vidět,” ušklíbla se a ukázala k nebelvírskému stolu. Že by přece jen? Otočila jsem se a to, co jsem tam viděla mi vyrazilo dech. Kdykoli si někdo přisedl ke stolu změnil se mu celý hábit na zmijozelský. O chvíli později si k nám přisedla černovláska se zmijozelským erbem. Nikdy dřív jsem ji neviděla a to jsem v Bradavicích znala prakticky každého, když vtom mi to docvaklo.
„Lily, tak tohle se ti fakt povedlo, ale když si toho všimli ostatní, tak jaktože si tam pořád sedají? Neříkej mi že všichni chtějí zmijozelské hábit.” pochybovala jsem, ale Lily se jen ušklíbla. „Já jsem totiž očarovala náš východ, aby všichni šli sem a až si sednou, tak ať si dělají, co chtějí. Jo a ještě jedna vychytávka. Tohoto hábitu se nikdo nedokáže zbavit dva týdny, přebarvení na to taky nefunguje. A všechno oblečení je také změněno na zelené a černé. Proto mi taky trvalo tak dlouho, než jsem to uskutečnila. Co myslíte?”
„Bomba, jen jaktože se změnili vlasy jen tobě?” zeptal se Albus. „Abych mohla sedět tady s vámi. Protože s těmi mými by mě hned každý poznal.” vysvětlila. „A tahle barva ti i víc sluší sestřičko,”poznamenal Alb.
__________
„Takže ty chceš být náš zvěd v Nebelvíru?” ptala jsem se po dlouhém rozhovoru u nás v pokoji, „dokud máte přeměněné hábity, tak je to v pohodě, ale co když tě někdo pozná potom?” Protože jestli jo, tak by se v její přítomnosti už před ničím nezmínili. „No, nejprve jsem si myslela, že bych si měnila hábit a vlasy, pokaždé, co bych za vámi šla. Ale když jsem zjistila, že to jde jen na týden minimálně, a metamorfomág naneštěstí nejsem tak mě napadl záložní plán. Prostě si vezmu černej plášť přes hlavu. Kdyby mě někdo od nás viděl, tak bude předpokládat, že to je někdo ze Zmijozelu.” dopověděla svůj dlouhý monolog Lily.
„Není to úplně nejlepší, ale tak lepší než nic. Ještě bych ti mohla dát jeden ze svých náhradních hábitů, myslím, že bys mohla mít mojí velikost.” navrhla Mia.
„Ty máš víc než dva hábity?” divila se Lil a já jsem se divila tomu, že se diví, „já mám jen jeden.” dopověděla Lily. Jak to jako dělala? I přes to, že jsem byla metamorfomág, tak jsem měla čtyři hábity a připadalo mi to ještě málo. Nevím, co bych dělala s jedním.
„Albus má taky jen jeden?” protože jsem měla pocit, že ten jich měl víc. „Ne, on přišel na klonovací kouzlo nebo jak se tomu říká u věcí. Mě samozřejmě nic neřekl, protože nemluví s nikým z mé rodiny až doteď, kromě teda tvojí rodiny, teta.” ušklíbla se Lily.
„Takhle už mi nikdy neříkej, nebo to schytáš od upírky.” zavrčela jsem. Ben, který právě vešel do dveří, hned byl proti: „Tak to ani náhodou, víš jakou práci mi dává vrátit vás zpět do původní podoby?”
___________
Pohled třetí osoby:
„Takže jak teda? Uděláme ten žertík? ” ptala se Lily Jamese, poté co je přemluvila, aby ji vzali k Pobertům. Nechtěl ji vzít, ale ostatní členové chtěli takže měl mladý Potter smůlu. Lily to ale nedělala, protože by chtěla, ale protože se jí jakožto čestnému členovi budou svěřovat s různými důvěrnými informacemi, což předtím vůbec nikdo nedělal. Do partičky Pobertů patřil již zmíněný James a jeho nejlepší přátelé Fred a Nelson. Nebo aspoň o těchto členech věděla Lily. Bylo ale taky možné, že existovali ještě tajní členové. To vše zjistí na dnešní narychlo svolané schůzce._______________
„Rose, co tady děláš?“ divila jsem se z přítomnosti mé sestřenice. „Tak ty jsi ten nový tajný člen? Černá ti sluší. Hej kluci, jakože jste provedli žertík beze mě a jakože je to zrovna tohle?“ prohodila směrem ke klukům Rose a já jsem si oddechla. Jak by ale na to taky mohla přijít, že?
"Zdravím tě Lily," řekla znovu Rose. „Proč mě zdravíš Rose, už jsme se přivítali.” „Rose ale nic neřekla,“ divil se Fred. U MERLINA! Rose umí nitrozpyt a já jsem se zrovna moc nehlídala, teď to prozradí ostatním a já mám po všech plánech!
Zdravím vás lidičky!
Po trochu delší době vyšla nová kapitola. Snad se vám líbila. Hvězdička ⭐ nebo koment 💬 mě moc potěší. ❤️
S pozdravem Hermione
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
Fiksi PenggemarVšichni znají ten příběh slavného Harryho Pottera. Ale co když přežila i jeho sestra (dvojče), na kterou všichni zapomněli? Ellie Potterová studuje v Kruvalu a vůbec netuší, že její bratr je slavný. Jednoho dne k ní přijde starý pán a poví jí celou...