27. Kapitola

63 3 0
                                    

Opět z pohledu Ellie:
„Scorpe, co tady dělá ta Weasleyová?" divila jsem se, když po zaklepání vešla dovnitř naše nová špionka Lily s další Nebelvírkou po boku. „Tys jí to chtěla říct a ono to nešlo, že Rose?" ušklíbl se, o čem to tady u merlinových vousů mluvil? Jeho ale očividně nezajímalo, že nikdo netuší, o čem ti dva mluví. Jediná, kdo věděla, ale podle jejího výrazu všechno ne, byla již zmíněná Lily. „No jo, už v prváku mi šly kouzla moc dobře." Samolibost mu teda vůbec nechyběla. Ostatně, byl to Dracův syn, tak jsem vlastně ani nic jiného neměla čekat.

Lily, která očividně už neměla nervy na to pořád čekat na odpovědi, se už dopálila: „Dobře, chápu, proč jsi Rose očaroval, aby z ní nikdo nic nedostal, ale chci to už konečně vědět! A podle výrazu ostatních nejsem jediná! Tak co se teda v tom prvním ročníku stalo!!!" Takovou jsem Lily neznala. Pravda, bavila jsem se s ní jen několik týdnů, ale i tak jsem si nedokázala představit, že by se tak někdy chovala doma před tatínkem Potterem.

„Klid Lily, oni nám to určitě vysvětlí," snažila jsem se uklidnit Lily, která vypadala, že za chvíli vyletí z kůže a střelila jsem po Scorpovi pohledem, který říkal: „Okamžitě to vyklop, Malfoyi, nebo tě stáhnu z kůže!"

„Lidi, klídek." snažil se uvolnit atmosféru
Ben, který seděl na posteli spolu s Kelly. Dali se nedávno dohromady a snažili se to držet v tajnosti. Jenže se líbali na každém rohu, takže jsem se nedivila, že to jejich držení v tajnosti vydrželo pouhý jeden den.

Ale teď zpátky k tomu tajemstvíčku. Jak to tak vypadalo, Scorp se konečně rozhodl nám sdělit podrobnosti. Mezitím si už Lily s Weasleyovou stačily sednout. Lily si sedla ke mě a Rose ke Scorpovi.

„Noo," začal, „je to jednoduchý. Prostě jsem šel v prvním ročníku po chodbě, když vtom do mě někdo narazil a oba jsme spadli. Už, už jsem chtěl zařvat,ale ona mi vtom zabránila. No a od tý doby se tajně scházíme a Rose mi podává info o Nebelvíru." Scorpius to vzal teda hodně zkráceně a podle pomalu rudnoucího obličeje a vlasů Lily, se s tímto vysvětlením také nespokojila. Počkat, až teď mi to docvaklo. Protože měla Lily momentálně černé vlasy díky kletbě tak jaktože teď měla zpátky rudé. Je jen jedna možnost jak tohle vysvětlit.

„Lily, víš jak jsi říkala, že když si změníš vlasy kouzlem tak je to na teď už nevím jak dlouho? Tak to už řešit nemusíš, protože jsi metamorfomág." mělo to účinek, přesně jak jsem očekávala. Z naštvaného se její výraz změnil na nechápavý.

„Andy, co to tady plácáš? Metamorfomág jsi jen ty, Ben a Kim." potom se ale uviděla v zrcadle, „to jako vážně? Vždyť to kouzlo mělo vydržet!?" No jo, ještě pořád tomu nevěřila a já jsem si to musela ověřit. Byla zde jedna má teorie. Kim a Ben jsou metamorfomágové a jsou stejní jako já. Lila není metamorfomág a je v Nebelvíru. Teď jsem zjistlia, že Lily je stejná a je tady velká pravděpodobnost, že právě taky objevila své schopnosti změny image. Pouze Albus se vyvaroval mé teorii. Ale jak se říká, výjimka potvrzuje pravidlo, ne?

„Víš co Lil? Jen tak ze zvědavosti. Zkus myslet na to, že teď máš opět černé vlasy. Když se nic nestane, tak nevadí, ale já mám takový pocit, že už nebudeš muset nosit do Bradavic tolik oblečení." uchechtla jsem se a otočila jsem se na ni.

Viděla jsem, jak se usilovně snaží. Ze začátku se nic nedělo, tak jsem si už myslela, že přece jen je to kvůli nějaké chybě v kouzlu. Po pár minutách se jí ale konečky vlasů začaly černat a po pár vteřinách měla vlasy celé černé. To ale nebylo vše. Když totiž otevřela oči, měla černou i kůži. Asi se tolik soustředila na černou barvu až se jí to dostalo i tam.

Že by byla metamorfomág ještě na vyšší úrovni než já? Ale je taky pravda, že já jsem si nikdy barvu kůže nepřeměnila. Vždycky to byly buď vlasy nebo šaty ať už moje nebo mých kamarádek Taky k čemu by mi byla změna kůže že? Jen tak pro to abych to věděla jsem si zkusila přeměnit barvu kůže a samozřejmě to fungovalo. Ve skrytu duše jsem to věděla ale potřebovala jsem si to ověřit. Nevím, co bych dělala, kdyby byla Lily vyšší metamorfomág než já. Už jen ten fakt, že je někdo v něčem lepší, bych asi v životě nepřekousla.

Změnila jsem si kůži zpět a upozornila na Lily na její novou image. Musím říct že kdyby jí takhle někdo uviděl, tak by ji v životě nepoznal. Což vlastně nebylo úplně k zahození. „Tak, teď už víme, že jsi metamorfomág, ale tu kůži by sis mohla vrátit zpátky," uchechtla jsem se .

Ta se na mě, hned potom co otevřela oči, nechápavě podívala. Ale hned, jak si všimla barvy své kůže se začala smát.

„Víš, já jsem ti nevěřila, že jsem metamorfomág, tak jsem si řekla, budu předstírat, že se snažím a jen tak v duchu jsem si samu sebe představila jako černošku s černými vlasy. V životě by mě nenapadlo, že to bude fungovat. Ty jo, víš jaký mi to dává možnosti? Tohle je fakt skvělý." bylo vidět, jak je z toho Lily nadšená, ale to nadšení dávala najevo až moc.

„Pozor Lilyan, už zase se chováš jako potrhlá Nebelvírka," probodla jsem ji naoko pohledem. Ona se jen ušklíbla taky jak to umí pouze Zmijozelové a odpověděla: „Óó, už se tě bojím, velitelkou Zmijozelu." Potom jí ale došla jedna věc, na kterou díky své nově objevené schopnosti zapomněla.

Do tváře se jí opět dostal rudý odstín a vlasy nabyly opět její přírodní barvy, po chvíli ale opět byla černovláska s normálním obličejem. „Ne, teď už to není ono. To se moje nová schopnost nemohla objevit až potom, co bych tě seřvala za tvé vypravěčské schopnosti, Malfoyi? Vrať okamžitě Rose možnost o tom mluvit. Ta umí vyprávět úžasně. Chci slyšet všechny detaily a ne jen zkrácenou verzi na dvě věty!"

Na Lily bylo vidět, že takhle to původně říct nechtěla, ale tak co se dalo dělat. Každopádně to zafungovalo a o chvíli později nám už Weasleyová začala vyprávět skutečný příběh. A, jak už zmínila Lily, narozdíl od našeho Zmijozeláka to uměla skvěle.

Oi genti,
Po nějaké době jsem zase dostala nápad na novou kapitolu, tak ji tady máte. Budu moc ráda za nějaké to ❤️ nebo 💬.
S pozdravem vaše Hermione

Sestra Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat