16. Kapitola- Andy Parker

360 18 4
                                    

Pořád jsem stála na chodbě ve vlaku a nic mi nebylo. Že by ten inteligent z Nebelvíru použil to kouzlo špatně? Bohužel jsem ale nepoznala, kdo to byl. Pak jsem si ale začala něco uvědomovat. Něco bylo jinak. Nikdo na chodbě nestál. Kam zmizel Draco a ostatní? Moc jsem to neřešila a vrátila se zpět do kupé k holkám. To, co jsem tam ale viděla, mi vyrazilo dech. Místo Ley a Pans tam seděly dvě Pansy.

„Leo? Tys použila mnoholičný lektvar? A Pans prosím tě můžeš mi vysvětlit, jaktože, když na mě ten "talent" z Nebelvíru použil to nefungující kouzlo, tak jste všichni byli pryč? A Draco a ostatní jsou kde?" vypálila jsem na ně docela dost otázek.

„Ani jedna z nás není Lea. Nevíme, proč by jedna z nás měla použít mnoholičný lektvar, takhle vypadáme normálně. Pansy a Draco," počkej zastavila jedna druhou a podívala se na mě s pochopením. „Kolikátého dneska je?" zeptala se. „1. září," vůbec jsem nechápala, o co tu vlastně šlo. „Ne, ne. To vím taky. Jaký je rok?" tak teď mi to docházelo ještě míň. Proč se mě u Merlinových vousů ptala na rok?

„1985," odpověděla jsem s otázkou v očích. U jedné jsem viděla pochopení a u druhé nechápaní. „ Víš, on je rok 2011. Ty jsi asi Ellie Potterová, že?" přikývla jsem a pak jsem se zhrozila. „Jak jsem se sem dostala? Ten ubohej Nebelvíran, bude litovat dne, kdy se narodil. Jen kdybych věděla, kdo to byl. Vy jste dcery mé kamarádky Pansy?" Jedna z nich přikývla. „Já jsem Mia a tohle je Kelly."

„Kdo je váš otec?" zajímalo mě, koho si Pans vezme. „No, nevím jestli ti to můžeme říct," pověděla Mia. „Náš otec se jmenuje Liam Hill," dopověděla za sestru Kelly. Neptejte se mě, jak jsem je rozeznala, sama jsem to netušila. „Toho neznám," zamyslela jsem se, „a to znám v Bradavicích hodně kluků." Obě se uchechtly a nastejno odpověděly: „My víme, tvoje pověst je dosti známá." Pak pokračovala Mia sama: „Teď ale musíme změnit tvoji vyzáž, jelikož na školu chodí i tvoje děti." Mávla jsem rukou a najednou ze mě byla blondýna s modrým melírem. „Ne, tohle ne," znovu jsem mávla rukou a změnila se na zrzku.

„Ellie, nechci tě rušit v hledání správného účesu, ale máme na programu i další věci." „Jasně, ale já vážně netuším," rozhodila jsem bezradně rukama. „Ale já jo," usmála se Mia, „budeš mít stále stejnou barvu vlasů, akorát o hodně delší až po pás a pramínky vlasů fialové." „Takže vlasy máme, teď jméno," vložila se do toho Kelly. „Počkat, kde mám věci, a kde je máte vy?" vzpomněla jsem si.

„V zavazadlovém prostoru," sdělila jen tak mimochodem. „Zavazadlový prostor? Ten za mý doby nebyl. A myslíte, že tam mám věci i já?" bylo by asi dost špatný, kdyby ne. „Jasně že jo, ale teď to jméno," připomněla mi Kelly. „Napadlo mě Andy Parkerová. Chodila jsem do Kruvalu, což je pravda i doopravdy, ale kvůli stěhování jsem přestoupila sem," nechápala jsem, jak mě tohle napadlo během takové chvilky.

„Super, teď ještě poslat dopis McGonagallový," vytáhla Mia pergamen a inkoust. „Proč McGonagallový? Ředitel je přeci Brumbál?" podivila jsem se. „Další věc, kterou nevíš, je, že Brumbál zemřel v tvém šestém ročníku," tolik věcí, které jsem nevěděla.

__________

Už uběhla půlka cesty do Bradavic a za tu dobu jsem toho stihla neskutečně moc. Přejmenovala jsem se, změnila vzhled, poslala dopis ředitelce McGonagallový a zjistila spoustu zajímavých věcí o tom, co se stalo mezitím, co jsem skončila školu. „Ale, ale, vy jste mi vážně "chyběly"," vstoupila do našeho kupé holka až moc podobající mě, jediná změna byla kravata. Moje dcera chodila do NEBELVÍRU. To snad nebylo ani možné. „A kdopak je tohle?" zeptala se a ukázala na mě. „To tě vůbec nemusí zajímat zrádkyně," zavrčela Mia. „Já zapomněla. Moje drahá sestřička a bratříček jsou přeci lepší, že?" zavrčela nazpátek ta Nebelvírka.

„Mimochodem, jsem Lila Zabiniová," otočila se na mě a já si znechuceně odfrkla. „Myslíš si, že mě to zajímá?" V duchu jsem ale až moc přemýšlela. Já si vezmu Blaise? A budu s ním mít tři děti? Mezitím, co jsem přemýšlela, Lila odešla. „Takže mi teď pověste, jak staré jsou moje děti," otočila jsem se na dvojčata. „Lila je o dva roky mladší a dvojčata Ben a Kim chodí do stejného ročníku jako my." Pomalu jsem zpracovávala všechny informace a mezitím jsme dojely do Bradavic.

__________

„Parkerová Andy," zavolala McGonagallová a tak jsem se vydala k Moudrému klobouku.
„Tebe jsem už jednou zařazoval," ozval se mi v hlavě klobouk, „tady tě ale čekají velké věci. Nemůžu ti vůbec říct, jestli se někdy dostaneš zpátky do své doby. Zjistíš, že ovládáš silnou magii a možná se díky ní dostaneš zpátky. Kdo ví. Teď tady ale nejsme od toho, abych ti povídal o tvé magii ale od toho, abych tě zařadil do koleje. Myslím, že tě nepřekvapí, když to bude ZMIJOZEL," poslední slovo zakřičel a já se s úšklebkem vydala ke zmijozelskému stolu.

Dvojčata seděla u dalších dvojčat, tentokrát kluk a holka, to asi byly Ben a Kim. Dále tady byl kluk podobající se mému bratrovi a další kluk podobný Dracovi. „Ahoj," pozdravila jsem je všechny. Ti se mi začali postupně všichni představovat. „Já jsem Ben a tohle je moje dvojče Kim," takže jsem odhadovala dobře. Dále se mi představil kluk, podobající se Dracovi: „Já jsem Scorpius Malfoy." „A já jsem Albus Potter, nesnáším svou rodinu," dodal, když viděl můj výraz.

Páni Albus byl stejný jako já. U syna mého bratra bych to nečekala, koho si ale vzal? Asi nebude vadit, když se malinko kouknu do hlavy, že?
No to snad ne! On si vzal tu krvezrádkyni Weasleyovou. „Andy? Jdeš už do společenky?" probudil mě z přemýšlení Albus a já jen přikývla.

Salut gays!
Vítám vás u nového dílů Sestry Harryho Pottera. Jakpak se vám líbila? Myslíte, že se Ellie (teď vlastně Andy) někdy vrátí do své doby? Co si myslíte, že myslel Moudrý klobouk těmi schopnostmi? Potěší mě hvězdička nebo komentář.
Vaše Hermione_Malfoy3

Sestra Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat