19. Kapitola- Nitrozpyt

213 8 0
                                    

S otázkou v očích jsem se na něj otočila: „A ty metamorfomág nejsi?"

„No, nikdy jsem se nezkoušel přeměnit," zauvažoval Ben. „No, já jsem se to taky dozvěděla až v pátém ročníku, tak třeba to máš po mě," Mia mě silně dloubla do ramen a já se šokovaně chytla za pusu, co jsem to u Merlinových vousů řekla. Kluci se na nás všechny dívali s otázkou v očích. „Tak když jsi to už takhle nakousla, tak bysme jim to asi měly říct," promluvila po chvíli Kim.

„No dobře," zdráhala jsem se, ale tak co, mohla jsem si za to sama, „Já jsem z minulosti a doopravdy se jmenuju Ellie Potterová." Kluci měli každý jinou reakci. Albus jen potichu pronesl, aby to nikdo neslyšel: „Já jsem se zamiloval do svý tety." Ben na mě hleděl s vytřeštěnýma očima: „Ty jsi moje matka?" Scorpius se smál, jak se sakra mohl smát. Dívala jsem se na něj s otázkou v očích. „Já jsem něco tušil," uvedl mě do obrazu. „Aha?" divila jsem se, „no ale teď, Bene, zkus si představit, jak máš na sobě nějaké jiné oblečení, jak se ti postupně mění."

Poučila jsem Bena. Ten kývl a zavřel oči, ale nic se nedělo, jestli vážně neměl schopnosti, tak jsme byly pěkně nahrané. Ben s nadějí otevřel oči: „tak co?" „Takže oči máte pořád červený, co rychlost?" ujal se slova Scorp. Oběhla jsem pokoj za ani ne sekundu. „Pořád stejný," sdělila jsem. „Chuť na krev?" zkoušel Scorpius dál. „Čím dál větší," odpověděla Kim. „Špičáky?" tentokrát si slovo vzal Albus. „Ostrý a dlouhý," ukázala zuby Kelly. „Co ještě dokáže upír?" ptal se zoufale Ben.

„Může mít nějakou schopnost, kterou ostatní upíři nemají," vzpomněla si Mia, „vidění budoucnosti, extra síla, stopařství, a další." „Super, to stačí," uchechl se Albus, „tak něco vyzkoušejte." „Jasnačka,"úšklíbla se Mia. Já jsem zavřela oči a představovala jsem si, jak mi z rukou vytéká voda, když jsem pak oči otevřela, vážně jsem měla na rukou vodu.

„Tohle asi myslel klobouk tou magií," uvědomila jsem si, pak jsem si ale uvědomila ještě jednu věc. „Kdo z vás neumí nitrozpyt a nitroobranu?" zeptala jsem se. Přihlásili se Mia, Kelly a Albus. „Dobrá, takže Scorpius bude učit Albuse, Ben a Kim Kelly a já Miu, souhlasíte?" otočila jsem se na všechny a ty kývli.

„Ehm, ehm," ozvalo se za námi, „tohle jsem asi neměl slyšet." „Kdo jsi?" zeptala jsem se, „a kolik jsi toho slyšel?" „Jsem Mike George," představil se, „No a slyšel jsem všechno, ale nikomu bych to neřekl. Nitrozpyt neumím." „George? Jako Christian George?" ujišťovala jsem se. „Ano, jsem syn Christiana George a Sary Stormové," ujistil mě. „Dobrá, tak menší změna, ty Scorpiusi budeš stále učit Albuse, Ben bude učit Kelly, Kim Miu a já si vezmu na starost tady Mike," rozhodla jsem a všichni kývli.

_________

„Takže jdeme na to," usmála jsem se na Mika při naší první hodině nitrozpytu. „A nechtěla bys radši dělat něco příjemnějšího?" svůdně se na mě usmál. „Jasně že bych chtěla, ale tak aspoň chvilku bysme trénovat mohli," řekla jsem, přestože jsem věděla, že dneska se nitrozpyt odkládá na druhou kolej. A dále si určitě umíte představit, co se stalo.

__________

„Tak co? Jaké jsou první dojmy z včerejší první hodiny nitrozpytu?" ptala se o den později Kim. A jéje. První začal mluvit Albus: „Jako za mě dobrý, sice jsem několikrát omdlel, ale Scorpius říkal, že se mu to taky ze začátku dělo." Dále mluvila Mia: „Tak za mě dobrý, podle Kim jsem v tomhle hodně dobrá, ale na ní nemám, viď Kim?" „Tak musím si nějak zvednout ego, ne?" úšklíbla se Kim. Teď bylo dost poznat, že je má dcera. „No a co ty, Kelly? Jak probíhala výuka u tebe?" ptala se Kim momentálně rudé Kelly. Že by se mezi ní a Benem něco stalo? Stoprocentně ano, už jen její červený obličej a Benův mírně růžový, dost napovídal.

„Já si to hned myslela," vykřikla Kim, když jí to došlo, „a Andy si samozřejmě nemohla nechat ujít příležitost, že!?" „Ale já se ho snažila učit," obhajovala jsem se před vlastní dcerou. Řeknu vám přišlo mi to vážně dosti divné. „Jen se nesnaž, Andy, všichni tady moc dobře víme, jakou máš povahu, a stačí ti pouhé slovo ke změně činnosti. Takže provedeme razantní změny. Bene, odteď učíš Mike ty a Andy bude zase učit Kelly. Rozumíte všichni?" tak jo, Kim toho po mě zdědila až moc. Všichni jsme raději hned kývly. No, asi vás zajímá, jestli se mě Mike zeptal, jestli s ním půjdu na ples. Ano, zeptal a já jsem mu řekla, že půjdu ráda. Chtěla jsem totiž poznat, kolik toho Mike podělil po Christianovi a kolik po Sare. Nic víc v tom ale nehledejte.

Teď mě ale něco napadlo. „Vy bydlíte tady v Anglii?" zeptala jsem se Mike. „Jo, takhle to chtěla moje máma. Táta chtěl, abych nastoupil do Kruvalu, kam šli i děti jejich kamarádů, kromě Ellie Zabiniové samozřejmě." „Počkat, a kde bydlím teď já?" zeptala jsem se ho, „teda mé budoucí já." „V Godrikově dole, tam bydlím i já," sdělil mi jen tak. Mě to však dost překvapilo. To město, nebo vesnici, co já vím, co to bylo, jsem od někud znala, ale nemohla jsem si vzpomenout. Pak mě to trklo. „U merlinových vousů! Já bydlím tam, kde dřív bydleli mí rodiče?”

Salut, gays! Vítám vás u nového dílů Sestry Harryho Pottera. Jakpak se vám líbil? Klidně mi napište do komentářů váš názor, nebo mi zanechte hvězdičku. Obě mě moc potěší. Jinak co říkáte na partnera na ples pro Ellie/Andy?
Vaše Hermione_Malfoy3

Sestra Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat