Pohled Rose:
Lily si asi opravdu myslela, že ji prozradím. A podle jejího výrazu, kterého si naštěstí nikdo nevšiml, protože se všichni věnovali Jamesovi, který vysvětloval, jak udělají nový žert, jsem jasně viděla její napětí. Rozhodla jsem se, že ji už nebudu víc trápit a tak jsem se trochu ušklíbla. V tu chvíli si Lily viditelně oddychla.„Lidi," upozornila jsem na sebe, „Přišla jsem na kouzlo, které nám přemění zpátky naše hábity." Poté, co se na mě všichni se zájmem podívali, a nejvíc Lily, která, jak jsem si sama ověřila, se snažila vymyslet kouzlo, které nikdo nepřebarví. „Připraveni?" zeptala jsem se jen ze zdvořilosti. Nečekala jsem, až ostatní přikývnou a pronesla v duchu kouzlo. Snad se stane to, co se stát má.
Jako první jsem kouzlo pronesla nad mladým Longbotomem. Po chvíli se skutečně hábit přeměnil zpět na nebelvírský. A o vteřinu později se to samé stalo i s hábity ostatních, to jsem ale už nezapříčinila já, nýbrž efekt motýlích křídel. O další vteřinu později jsem už slyšela chodbou rozlehlý jásot. Nebelvírští oslavovali návrat svých hábitů.
Lil se na mě podívala s otázkou v očích. Asi nerozuměla mému chování, ale za chvíli pro ni budu mít dokonalé vysvětlení.
________________
Netrvalo to ani pět minut a už na nás dolehl opět efekt motýlích křídel. Protože jsem změnila jednu malinkou věc, tak teď nastala obrovská změna a tou nebylo nic jiného než...
Náhle se z Velké síně ozval hluboký hlas. "VŠICHNI NEBELVÍRŠTÍ OKAMŽITĚ DO VELKÉ SÍNĚ!!" naše skupinka se po sobě nervózně podívala a rychle vyběhla směr Velká síň.
Když jsme tam doběhli už tam byli úplně všichni, jak nebelvírští tak i lidé z ostatních kolejí a to i ze Zmijozelu s nováčkem Andy Parkerovou ve velení. Na to že tady nebyla ani dva měsíce si rychle vytvořila respekt. Zajímalo by mě, kdo jsou její rodiče...
Každopádně zpátky k "záhadnému" hlasu. "JSTE TADY VŠICHNI?!" optal se, všichni se na sebe otáčeli z jedinou otázkou, na kterou nikdo nedokázal odpovědět. Kdo stojí za tím hlasem?
"DOUFEJTE, ŽE ANO, PROTOŽE JINAK TO NA VÁS BUDE MÍT JEŠTĚ VĚTŠÍ DOPAD!" hlas se na chvíli odmlčel.
Mezitím jsem si všimla, jak Andy nechápavě kouká na Lily a ta jen nenápadně a zároveň nechápavě kroutí hlavou nad tím, že má zpátky svoji uniformu a vlasy tak brzo.
Takže v tomhle jsem se nemýlila, jak jsem si byla už před tím na stoprocent jistá. Ušklíbla jsem se nad tím, že ostatní naprosto netuší, co se děje, ale nebojte. Za chvíli se to dozví a pro Nebelvírské, kromě pár výjimek, to nebude příjemné zjištění...
"ANO, JSTE TADY VŠICHNI Z NEBELVÍRU, MÁTE ŠTĚSTÍ! NEBO SMŮLU?" na hlasovu otázku se nikdo neodvážil odpovědět. "TAKŽE DOZVĚDĚL JSEM SE, ŽE SE NĚKDO ODVÁŽIL PŘERUŠIT KOUZLO, KTERÉ JSEM VYTVOŘIL UŽ PŘED DÁVNÝMI VĚKY PRO KOLEJ, KTERÁ SI TO NEJVÍCE ZASLOUŽÍ A PROTO JSEM NACHYSTALA MENŠÍ VYCHYTÁVKU. MOMENTÁLNĚ BUDOU MÍT HÁBITY HADÍ KOLEJE ÚPLNĚ VŠICHNI A NEZBAVÍ SE JICH CELÉ DVA MĚSÍCE MÍSTO PŮVODNÍCH DVOU TÝDNŮ. TO JE CELÉ, VĚŘÍM, ŽE SE UŽ NIKDO NEPOKUSÍ TOTO KOUZLO PŘERUŠIT. KDYBY SE ALE PŘECE JEN NĚKDO TAKOVÝ OBJEVIL, TAK SI NEPŘEJTE VIDĚT DŮSLEDKY!"
_________________
„Ty jo! Nikdy by mě nenapadlo, že to není žádný žert, ale roky, možná staletí zapomenuté zaklínadlo." dělala nechápavou Lily. Ta byla jedna z mála lidí, kteří znali pravdu. Sice jsme si o tom ještě nepromluvili, ale poté co jsme byli všichni posláni záhadným kouzlem do Zmijozelu na dva měsíce se už na mě nedívala tak nechápavě. Ale potřebovala slyšet vysvětlení. Stejně jako já jsem ho potřebovala slyšet od ní. Pomocí nitrozpytu jsme si domluvili soukromou schůzku v Komnatě nejvyšší potřeby. Já jsem už stihla komnatu připravit. Nacházelo se zde pár nezbytných věcí a také jídlo, které by nakrmilo i celou armádu. Měla jsem totiž připravené překvapení, o kterém naše nejmladší a jediná dcera slavného Harry Pottera neměla nejmenší tušení.
„Taak?!" tázala se už po sté Lily, „potřebuju to vědět Rose!" Netrpělivost, to byla jedna z Lilyiných slabostí. Nikdy nedokázala dlouho vydržet napnutá. Naštěstí jsem o tom věděla jen já, protože nikdo z naší velké rodiny nerad tajil před ostatními něco důležitého. Já jsem to ale naprosto zbožňovala, samozřejmě jen před Lily. S ostatními to nebyla taková legrace. Prostě jen čekali, až to vyklopím.
Určitě aspoň jeden člověk chápe jak to myslím, teda aspoň doufám... Snad jo....
No, už bych to asi mojí netrpělivé společnici měla vysvětlit než se mi tady složí z toho napětí.
„Takže začnu od začátku. Začalo to už v prvním ročníku, kdy jsem na chodbě narazila na člověka, co mi od té doby dokonale překazil můj jednotvárný nezajímavý život...
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
Fiksi PenggemarVšichni znají ten příběh slavného Harryho Pottera. Ale co když přežila i jeho sestra (dvojče), na kterou všichni zapomněli? Ellie Potterová studuje v Kruvalu a vůbec netuší, že její bratr je slavný. Jednoho dne k ní přijde starý pán a poví jí celou...