20. Kapitola- Upírky

231 8 0
                                    

„Do**dele,"zaklela jsem a holky se na mě okamžitě otočily. Takhle jsem mluvila jen když jsem byla hodně naštvaná. „Copak se stalo, Ell?" zeptala se mě Mia mým skutečným jménem. Právě jsme seděli u Černého jezera a kolem nikdo nebyl. „Potřebuju do lesa," šeptla jsem, „kvůli vy víte čemu." „Jo," uvědomila si Kelly, „víš, já si připadám jako normální, můžu jist jídlo, běhám normálně, oči jsou v pohodě."

„Tak to já jsem pravý opak. Když sním nějaký jídlo, co nejdříve ho musím dostat ze sebe, radši vůbec neběhám, protože bych nezkorigovala svoji rychlost a oči? Připadám si, jako bych byla metamorfomág chvíli a místo vlasů se mi mění oči. Minimálně každých pět minut si musím oči měnit na svou pravou barvu." ozvala se Kim. „Já to mám jak Kelly," vložila se do naší debaty Mia.

„Tak jo, Kim, musíme jít. Teda aspoň já, já to nevydržím už ani pět minut." upozornila jsem na sebe, „vy běžte s Benem trénovat metamorfomágství." otočila jsem se ještě na Kelly a Miu, ale potom jsem se už s Kim v závěsu rozběhla do lesa. Naštěstí dneska nikdo nebyl venku a díky mému zvětšenému zraku jsem zjistila, že se ani nikdo nedíval z okna.

__________

„Tak jo, Kim, co tahle srnka?" šeptla sem. „Já nevím, Ell, mě se to pořád moc nelíbí. Jo, sice mám hlad, ale zabít zvíře? Ty si zabila Brumbála, ale já ještě nikoho. Teda aspoň tvé budoucí já." strachovala se Kim. Pak jsem se ale zarazila. „Já zabiju Brumbála? Ale jak?" divila jsem se.

„Přemýšlej, Ell, kouzlem," no jo, to mě mělo napadnout. „Počkej, Brumbál byl majitelem bezový hůlky, takže teď jsem jím já?" zajímala jsem se. „To ne, dřív než si Brumbála zabila, tak ho Draco Malfoy odzbrojil. Ale ten teď už taky není jejím majitelem, protože ho nevím kdy odzbrojil tvůj bratr..." vysvětlila a chtěla ještě pokračovat, ale já jsem ji přerušila. „Potter je majitelem bezový hůlky? Ten musí mít vždycky všechno!" odfrkla jsem si.

„Nenechala si mě domluvit. Potter hůlku zlomil a vhodil do řeky." Tak tohle snad ani nemohla být pravda. Můj bratr je vážně pitomec. Nechat si ujít nejlepší hůlku všech dob. „Můj bratr je vážně idiot," odfrkla jsem si, „ale teď jdem něco chytnout, ta srnka nám bohužel utekla, ale tady si kráčí jelen." kývla jsem na Kim a ta mi opětovala přikývnutí. Rukou jsem začala ukazovat, "tři, dva, jedna". A vyrazily jsme. Jelena jsme skolily levou zadní a už jsme se chystaly z něho vysát krev, když vtom se stalo něco divného. Kolem nás se začala tvořit záře a byla čím dál jasnější. Mrkla jsem na Kim, co si o tom myslela, ale ta jen bezradně pokročila rameny. Po chvíli záře zmizela a tak jsme se vrátili k předešlé činnosti.

Zakously jsme se do jelena, ale najednou to bylo úplně jiný, než předtím. Zhnuseně jsem plyvala chlupy jelena a podívala se na Kim. „Fuj, sakra, co se to stalo? Jako bych už nebyla up..." chtěla pokračovat, ale já jsem ji přerušila. „Myslím si, že se Benovi projevila schopnost Metamorfomága a my už jsme zase normální. Rozběhni se, jak nejvíc dokážeš." Kim běžela jako normální člověk. „U merlinových vousů, my jsme v lese!" vykřikla Kim. Já jsem se praštila do čela a odpověděla jí: „Ne, Kim, jsme asi na koštěti." „Ne,to samozřejmě vím, ale já to myslela tak, že jsme uprostřed hlubokého lesa a nemáme už zvýšený orientační smysl." uvedla na pravou míru.

„No, nejseš náhodou zvěromág?" optala jsem se jí a ta jen zakroutila hlavou. „Tak je to na mě," řekla jsem si spíš pro sebe a proměnila se do kentaura. Asi si říkáte, že je to divný, že se proměňuju do takovýho zvířete, ale já jsem ráda, že se proměňuji zrovna do takového zvířete. Kentauři totiž mají skvělý orientační smysl a to se nám právě teď hodilo. Kim si mi sedla na hřbet a já jsem vyrazila. Jak jsem odhadla, normálním krokem by nám to trvalo asi dvě a půl hodiny, ale kentauří rychlostí nám to trvalo jen hodinu a půl. Před koncem lesa jsem se přeměnila zpátky na člověka a potom jsme šly na kolej. Tam jsme došly kolem páté hodiny večerní.

__________

„Bene," vešla jsem do pokoje kluků bez klepání. Naštěstí se tam nedělo nic, co bysme neměly s Kim vidět. „Jak se ti to povedlo? Můžu už normálně používat své schopnosti? Protože já mám docela krizi, nemám, co na sebe." vybalila jsem na něj.

„Andy, Andy," zakroutil pobaveně hlavou Ben, „Jasně že už můžeš používat své schopnosti. My jsme tady s Kelly a Miou trénovali hodně dlouho. Potom jsme se na to vykašlali, protože se pořád nic nedělo. Když jsem si ale lehl do postele, tak Mia vykřikla, že se to povedlo. Já jsem se ale vůbec nesnažil, a když jsem to pak zkusil znovu, fungovalo to. Tak jsem vás zbavil toho upírství. Co jste vlastně ty a Kim dělaly."

„My jsme prosím zrovna zabily jelena a chystaly jsme se ho vypít," vyčítavě se na něho podívala Kim, „zakously jsme se do něj a pak jsme ještě asi deset minut plyvaly chlupy." Hned, co to dořekla Ben, Kelly i Mia vyprskli smíchy. Ben ze sebe mezi salvami smíchu dostal: „T-to m-muselo b-být v-vážně v-vtipný." „No jo, jen se smějte. S kým vlastně jdete na ples?" napůl se urazila Kim, „Já jdu s....To je překvapení." „Já jdu s Kelly," prozradil Ben a ta zčervenala. „U tebe An to víme, kdo dál už má partnera a nevíme o tom?" Nikdo další se neozval a tak jsem vyrazila za mým dnešním objevem. Už jsem si moc nepamatovala ani jeho jméno, myslím, že to bylo Came, Cole nebo snad Cooper?

Salut, gays! Vítám vás u nového dílů Sestry Harryho Pottera. Jakpak se vám líbil? Klidně mi napište do komentářů váš názor, nebo mi zanechte hvězdičku. Obě mě moc potěší. Jinak co říkáte na to, že Ben objevil své metamorfomágské schopnosti? Jste rádi, že už nejsou holky upírky?
Vaše Hermione_Malfoy3

Sestra Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat