„Zítra je ples a my nemáme co na sebe!" lítala po pokoji Kelly, „musíme do Prasinek, koupit boty, šaty,..." Její monolog ale přerušila Kim: „Kelly! Mohla bys na chvíli ztichnout!? Copak ty si nevzpomínáš? Já a Andy jsme metamorfomágové, stačí pomyslet a budeš mít na sobě nejhezčí šaty, které jsi kdy viděla. Teda až po mě."
"No jo, svoji egoistickou stránku zkrátka nezapře," usmála jsem se pro sebe. Ještě že už všichni, kteří znají mé tajemství, umí nitrozpyt.
„Kdy mají přijet naši hosté kamarádi?" ptala se Kim. „Počkat, právě teď," zarazila se Mia, „jdem," vykřikla a přitom popadla koště, stejně tak i my ostatní, a rozletěly jsme se k Velké síni. Položili jsme košťata do přístřešku na košťata. Pak jsem si ale všimla něčeho divného.
„Proč Potter flirtuje s tou Havraspárkou, vždyť včera se ještě líbal s nějakou blondýnou z Nebelvíru?" divila jsem se. „Víš An, on je tak trochu jako ty?" začala pomalu Kelly.
„Cože!?" vykřikla jsem až se na mě všichni otočili a tak jsem ztišila hlas, „on něco zdědil po mě?"
__________
„Přivítejte mezi námi studenty z Kruvalu." přivítala McGonagallová kurvalské a do místnosti vykročilo asi dvacet pět kluků a pět holek. Poté přivítala také Kanaďany těch bylo dohromady také třicet, patnáct kluků a patnáct holek.
K nám si šli sednout všechny holky z Kruvalu, tři kluci a dvě holky z Kanady.
Všichni se mi představili a já jsem zjistila, že jsou to všichni děti mých kamarádů. Po večeři jsme se odebrali do pokojů a naši hosté do svých dopravních prostředků.__________
„Tak jo holky, jdem si vyzkoušet nějaké šaty," otočila se Kim na všechny v pokoji. Bylo nás tady celkem dost- já, Kim, Kelly, Mia a pak ještě holky z Kruvalu a Kanady, bohužel jsem si nezapamatovala jejich jména.
„A to jako na nás všech budeš aplikovat metamorfomágství? Není nás trochu moc?" optala se vysoká blondýna dost podobná Lie, u té jsem bohužel nevěděla příjmení. „Ne, moje m..." začala Kim, ale Kelly ji naštěstí přerušila. „Tady Andy je taky metamorfomág a dokáže to, co Kim." „Super tak jdem na to ne?" těšila se Mia.
__________
Dneska byl ples a my jsem dolaďovali poslední detaily. Nejdéle jsme vybírali šaty, ale nakonec se všem výběr líbil.
Ellie (Andy):
Kim:
ČTEŠ
Sestra Harryho Pottera
FanfictionVšichni znají ten příběh slavného Harryho Pottera. Ale co když přežila i jeho sestra (dvojče), na kterou všichni zapomněli? Ellie Potterová studuje v Kruvalu a vůbec netuší, že její bratr je slavný. Jednoho dne k ní přijde starý pán a poví jí celou...