Aidan
Cu doua zile in urma
Era aproape miezul noptii când am bătut la usa dormitorului tatei si al Alionei. Trecusera ani de zile de când nu mai calcasem pragul acelei camere, dar trebuia sa profit de faptul ca tata era in birou in mijlocul unei teleconferințe.
"Intra!" Striga Aliona de pe partea cealalta.
Când am împins usa si am pasit ea se ridicase deja din pat si isi punea un halat peste pijama. S-a blocat o clipa. Ma privea surprinsa clipind des.
"Aidan? Am crezut ca e Livie. Intra, scumpule. Ce s-a intamplat?"
"Trebuie sa vorbim." Am anuntat-o ridicand barbia. Nu acceptam un refuz din partea a doua femei, mama si fiica, in aceeași zi.
"Sigur. Ia loc. Vorbește." Ma pofti facand semn spre scaunul de langa masuta de machiaj.
M-am asezat cu toate ca ultimul lucru din lume pe care voiam sa fiu văzut era un scaun tapițat in blana roz. Am ignorat jughiul dureros când am văzut fotografia de la nunta Alionei si a tatei asezata pe perete. Nici macar nu imi aminteam cum arătase Aliona in ziua aia. Știam in schimb cu exactitate cum fusese asezat fiecare fie de par din capul Oliviei. Din experiențele altora invatasem ca momentul in care reții lucruri inutile despre altcineva e momentul in care te-ai dus dracului.
"Nu poți sa o lasi pe Olivia sa plece." I-am spus privind-o fix, ca un nebun. "Am auzit ce ati vorbit azi. Nu îți face griji, nu am inteles nimic. Presupun ca incearca sa te convinga sa o lasi sa plece si sa nu ne spui mie si tatei unde se duce."
Aliona era atat de surprinsa de cele auzite incat ramasese, la propriu, cu gura cascata. M-am incruntat in asteptarea raspunsului.
"Ai de gând sa o împiedici sa plece, sau nu?" M-am rățoit in cele din urma.
"Nu pot. Nu pot face nimic, Aidan." A spus venindu-si in fire. "Nu pot sa intervin in deciziile ei. Dacă as putea as face-o." M-a asigurat, un licar de durere făcându-si aparitia in ochii ei.
"Atunci lasa-ma pe mine sa intervin. Cred ca ne-am lamurit deja ca nu am nici un fel de constiinta." I-am propus complice.
"Ce vrea sa însemne asta, mai exact?"
"Am un plan, dar am nevoie de ajutorul tau pentru ca ultimul lucru din lume de care am nevoie acum e un dosar penal pentru răpire si lipsire de libertate. La propiu, ultimul lucru."
"Imi propui sa uneltesc cu tine pe la spatele fiicei mele, Aidan? Îți dai seama cat de greșit e chiar si numai sa te gândești la asta?" Ma intreba incruntata si revoltata.
"Nu îți propun, draga mama vitrega." Am pufnit si mi-am dat ochii peste cap. "Dacă ti-as propune ar înseamna ca ti-as da de ales, iar eu nu imi permit sa risc. Ori ma ajuti, ori ii spun tatei ca bunica a încercat sa te mituiască inainte de nunta ca sa îți iei talpasita iar tu ti-ai tinut gura ca o lașă.
As fi platit o avere ca cineva sa imortalizeze șocul, neincrederea si disperarea de pe chipul Alionei din acel moment. De nepretuit!Cu o zi in urma
Uram interactiunile cu bunica. Ma făcea sa ma simt ca un copil mic si vinovat de orice se întâmpla in lume si reușea sa o face in mod constant. Am bătut la usa casei ei in acea după amiaza pentru ca nu aveam de ales dar si pentru ca voiam sa imi inchei socotelile cu ea odată pentru totdeauna. Când a deschis m-a privit mirata cateva clipe apoi a zâmbit larg.
"Aidan, scumpule, nu te asteptam in vizita. Intra!"
"Nu am timp sa intru. Voiam sa vorbesc cu tine, dar o sa fiu scurt." I-am spus captându-i complet atentia. "Am un plan prin care o sa o oblig dacă e nevoie pe Olivia sa rămână aici, iar tu o sa ma ajuti."
Ambele sprencene ale Elorei Clark au decolat.
"Nu mai spune!" Pufni chicotind. "De ce as face așa ceva, ma rog? Aștept de luni intregi ca fetița aia sa se care din casa ta."
"O sa o faci iar Olivia nu o sa plece nicaieri." Am asigurat-o cu o hotărâte de nezdruncinat.
"Aidan, cred ca uiți in fata cui te afli, scumpule. Eu nu sunt nici Aliona, nici prietenii tai si nici maica-ta, bine?"
"Bunico, am impresia ca nu ma înțelegi. Lasa-ma sa îți explic. Nu te-am întrebat dacă vrei sa ma ajuti, te-am anuntat doar ca o sa o faci. Ori asta, ori tata va afla despre banii pe cere i i-ai dat mamei ca sa o convingi sa ne paraseasca, despre banii cu care ai încercat sa o mituiești pe Aliona inainte de nunta si despre faptul ca ma spionezi in propria mea casa, caci altfel nu înțeleg de unde naiba știi cu cine vin si cu cine plec."
"Aidan..." incerca sa spună ceva, dar am ridicat mana si i-am acoperit buzele cu degetul arătător.
M-am aplecat pentru a ajunge cu ochii la nivelul ochilor ei. Am lasat toată nebunia din interior sa se oglindeasca in ochii mei. In acel moment, ochii bunicii au lucit îngroziți.
"Am un plan. O sa ma asculți si o sa faci exact ce îți spun. Ca bonus, o sa te comporti frumos cu Aliona si cu Olivia."
CITEȘTI
#3 Pensule si secrete (Seria Dark Valley)
RomanceEa-o intrusa in propria ei viata, prea speriata si naiva ca sa facă fata unui oras atat de nociv precum s-a dovedit Dark Valley. El-un zeu. Atat, un simplu zeu. Creat pentru excese, dezastre naturale si secrete; trăindu-si viata in așa fel incat nim...