20. Liv. Cum sa dormi in pat cu o femeie insarcinata?

1.9K 114 18
                                    

Liv

"Sa dormi in pat cu o femeie insarcinata ar trebui sa intre pe lista oficiala cu torturi macabre." A fost primul lucru pe care l-am auzit in acea dimineața, inainte de a avea o oarecare orientare in spațiu si timp.
"Huh?" Am murmurat cu fata in perna.
"Nu am putut inchide un ochi. Mi-a fost frica sa nu te lovesc in somn. Tu nu ai avut nici o problema sa ma lovești pe mine, apropo." Continua Aidan sa turuie.
Creierul meu era amortit de somn. Încetul cu încetul amintirile noptii trecute au revenit iar eu încă ma întrebam dacă fusese real sau nu. După ce cuvintele au devenit prea putine, Aidan m-a rugat sa ma imbrac si sa urc in pat. A stins lumina si a tras patura peste amandoi. La început a fost al naibi de ciudat sa ma tina in brațe si sa il simt atat de aproape de mine, dar apoi m-am relaxat si am savurat din plin senzația.
In lumina diminetii insa nu știam la ce sa ma aștept din partea lui. Nu tipase încă, nu imi ceruse sa plec si nici nu parea altfel decat revoltat, dar nici nu ma ținea in brațe, așa ca nu știam ce sa cred.
"Când o sa înceapă sa îți creasca burta?" Ma intreba, luându-ma total pe nepregatite.
"Habar n-am, in cateva săptămâni presupun." Am mormait dându-mi seama ca intr-adevăr habar n-aveam despre ce urma sa se intample.
Fusesem atat de pornita sa fug incat nu ma oprisem o clipa ca sa ma bucur de sarcina. M-am simtit o persoana îngrozitoare in acel moment.
"Deci am numai cateva săptămâni la dispozitie." Pufni Aidan.
"Cateva săptămâni la dispozitie sa ce?"
Nu am terminat bine de rostit intrebarea, ca si-a incolacit bratele in jurul taliei mele si mi-a lipit spatele de el. Si-a lipit buzele de gatul meu. Am icnit si am inspirat precipitat.
"Cateva săptămâni la dispozitie ca sa recuperez luni intregi de fantezii sexuale deochiate si neortodoxe." Mormaii plimbându-si buzele de-a lungul gatului meu.
"Ce legatura are asta cu momentul in care o sa înceapă sa imi creasca burta?" Am reușit sa articulez respirand din ce in ce mai precipitat.
Una din mainile lui imi framanta un sân in timp ce cu cealalta isi făcea de cap intre cospsele mele. Am închis ochii si spatele mi s-a cambrat când si-a strecurat degetele pe sub betelia lenjeriei mele si a continuat sa le miste in cercuri stranse.
"Nu cred ca o sa pot sa fac asta atunci." A murmurat împingându-si degetele in mine. "Nici asta." A continuat începând un dans de du-te-vino cu ele.
"Păcat. Înseamnă ca va trebui sa o fac singura." Am spus printre gafaieli.
Aidan s-a oprit pentru o clipa, iar eu am crezut ca o sa il strang de gat.
"Ai făcut asta? Ti-ai imaginat ca o faceam eu?"
Nu am reușit sa ii raspund cu ceva mai mult decat un scancet asemanator cu aprobarea. L-am auzit si l-am simtit tragand cu putere aer in piept si tot atunci s-au intamplat mai multe lucruri in același timp. Mi-a împins pantalonii peste solduri iar eu am început sa dau din picioare ca sa scap mai repede de ei in timp ce incercam sa imi scot bluza peste cap. Aidan a reușit sa se elibereze de haine mult mai repede, iar atunci când am aruncat bluza s-a năpustit asupra mea. Buzele noastre s-au ciocnit si s-au înlănțuit. In numai cateva secunde uitasem cum ma cheamă si unde sunt. Nu mai eram constienta decat de greutatea trupului sau urcat pe jumatate peste mine.
"Îndoaie genunchiul." Mi-a cerut trecându-si degetele peste coapsa mea in cea mai innebunitoare mângâiere care a existat vreodata.
Am făcut ce mi-a cerut fara sa protestez.
"Toate analizele mele sunt in regula, le-am făcut după accident si de atunci nu am mai făcut sex cu nimeni. Ești deja insarcinata, deci nu se poate întâmpla încă un accident. Crezi ca..."
"Oh, Doamne, taci odată!" Am mormait si mi-am împins soldurile inapoi, gemand in același timp cu el.
S-a oprit, lăsându-ma sa ma obișnuiesc cu senzația. Mi-a intors fata spre el si m-a sarutat lung si apăsat. Ii simteam picioarele tremurand de efortul de a sta nemiscat, doar ca eu nu voiam sa stea nemiscat. Voiam al naibi de tare sa se miste.
"Te rog." Am murmurat simtind cum tot corpul meu plange si se contracta.
Slava Domnului, a inteles ce vreau de la el. Pentru o clipa m-am gandit ca e posibil ca gemetele mele sa se auda pana pe partea cealalta de strada, dar am realizat ca nu ma interesa absolut deloc.
"Oh, Doamne!" Am scancit cu respirația intretaiata când si-a asezat palma pe gatul meu si mi-a tras capul pe spate, forțându-mi coloana sa se arcuiasca si fundul sa ii iasa in intampinare.
Maraitul lui nu suna feroce si intimidant ca alta data, ci intim si pasional. Aidan nu parea ca are nevoie de pauza ca sa-si tragă sufletul, cu toate ca eu aveam impresia ca o sa-mi explodeze capul de la atâta presiune stransa in abdoment. Aveam impresia ca ar putea sa o tina așa pana a doua zi, innebunindu-ma si făcându-ma sa ma zvarcolesc, sa gem si sa gafat, sa il învoc pe Dumnezeu si sa o iau de la capăt.
M-a rasucit complet pe burta si mi-a împins genunchii sub mine, apoi si-a reluat mișcarea continua, fluida, din ce in ce mai rapida pana când am sfârșit muscand din perna si țipând in timp ce tot corpul imi tremura cuprins de convulsii. In scurt timp Aidan s-a prăbușit langa mine si m-a tras in bratele lui, lipindu-ma de el si strangandu-ma cu putere.
"Ești in regula?" Murmura gafaind ușor cu buzele langa urechea mea.
"Ar trebui sa nu fiu?" Am murmurat in același mod.
"Hei, imi fac griji, bine? Copilul meu e acolo!" A protestat ciulindu-ma incet de un sân.
"Copilul tau nu e acolo. Copilul tau e in uterul meu, in placenta si inconjurat de lichid amniotic, Aidan. Singurul motiv pentru care nu ar trebui sa facem sex ar fi acela sa voi capata dimensiunile doamnei Smith de la capatul străzii."
Spunand lucrurile alea cu voce tare mai multe imagini mi-au aparut in minte si m-a cuprins panica. Aidan era un bărbat superb, cu cei mai intenși ochi albastrii pe care ii văzusem vreodata, cu cele mai păcătoase buze si cu statura unui zeu antic si puternic. Eu urma sa ma transform intr-o făptura rotundă ca o minge, plină de fluide si care gâfâie când merge pe strada. Cat va dura pana când il va scarbi felul in care aveam sa arat? Cat va dura pana când o sa fuga in bratele unei Vanessa sau ale unei Alisia?
"Pot sa aud de aici cum îți turezi creierul, soricico." Ma anunta chicotind. "Dimensiunile tale de femeie insarcinata nu vor avea nici un efect asupra faptului ca te vreau in toate modurile posibile si încă unele imposibile."
"Asta spui acum, dar o sa mai vorbim peste cateva luni." Am mormait oftand lung.
Când am tras din nou aer in piept stomacul mi s-a revoltat. Abdomentul meu s-a contractat si habar n-am când si cum am sarit din pat si m-am năpustit la baie. Am început sa vomit încă dinainte de a ma apleca peste toaleta, dar macar reușisem sa imping usa cu piciorul. Un gest inutil, caci s-a deschis la perete imediat. Aidan mi-a tras parul in spate, m-a mangaiat pe spate si pe maini si s-a asezat in genunchi langa mine.
"Pleacă." M-am rastit printre spasmele violente.
"Nici nu ma gândesc." M-a asigurat continuand sa ma mângâie ușor pe spate.
După ceva ce parea a fi o eternitate, stomacul mi s-a liniștit, dar continuam sa tremur. Aidan m—a tras in bratele sale. Mi-am sprijinit fruntea pe pieptul lui gol.
               "De ce ai venit după mine? E grețos!"
               "Gretos e faptul ca eu vomitam ca o fantana arteziana când amestecam alcoolul cu pastile si cocaina, Olivia. Tu vomiti pentru ca ești insarcinata. Nu e nimic gretos sau scarbos." M-a contrazis atat de repede incat n-am mai reușit sa il contrazic.
               M-a ridicat odată cu el si m-a dus in brațe pana la pat. Mi-a adunat hainele de pe jos si m-a îmbrăcat cu bluza ca pe un copil mic. I-am urmarit fascinata mimica serioasa si concentrata. Când a luat pantalonii in mana o bătaie puternica in usa ne-a atras atentia amandurora iar pe mine m-a făcut sa tresar.
               "Aidan, ai idee unde e Livie?" Rasuna vocea panicata a mamei de pe partea cealalta. "Nu e in camera ei, nu are telefonul cu ea si Amery m-a sunat ingrijorata. Jur ca dacă a fugit o sa..."
               "E aici, Aliona." Striga Aidan întorcându-se cu pantalonii spre mine si făcându-mi semn sa ridic picioarele. "Calmează-te."
               "E aici, unde? In camera ta?" Intreba mama prosteste.
               "Da." Raspunse Aidan scurt.
               Imediat ce am avut pijamalele pe mine Aidan s-a dat un pas inapoi si si-a admirat munca. M-a binecuvântat cu un zambet larg si luminos ca un rasarit de soare si am știu, exact in clipa aceea, ca nici daca insusi Cupidon mi-ar fi dat cu arcul in cap n-as fi putut sa fiu mai îndrăgostită de ticalosul ăla.
               "Pot sa vorbesc cu ea?" Intreba mama nesigura.
               "Doar prin usa dacă îți convine." Ii raspunse Aidan luandu-si o pereche de pantaloni la repezeala.
               "Prin usa? Livie, e totul in regula? Ești bine?" Tipa mama intrand din nou in panica.
               "Sunt bine, mama. Nu îți face griji." Am strigat privind amuzata cum Aidan isi dădea ochii peste cap si se strâmba caraghios.
               "Am încuiat usa si am aruncat cheia pe geam." O anunta Aidan simplu de parca vorbea despre vremea de afara. "Dacă binevoiesti sa te duci după ea si sa ne scoți de aici ti-as fi extraordinar de recunoscător."
              "Ai încuiat si ai..." Incepu mama, dar vocea i se frânse brusc. "Nu contează, nu vreau sa știu. Ma duc după cheie si o sa vorbim după aceea." Anunta mama si pașii i se indepartara rapid.
               Odată ce pașii mamei nu s-au mai auzit pe hol Aidan s-a uitat la mine, iar eu la el. Habar n-am de ce, dar am început sa radem in hohote in același timp. Oricât incercam sa ma opresc nu reuseam decat sa rad chiar mai tare. Nici Aidan nu era in alta situație, astfel ca atunci când mama a deschis usa ne-a gasit pe amandoi rosii, cu respiratiile intretaiate si chinuindu-ne sa ne tragem sufletul.
               Avusesem iubiti încă din liceu, crezusem ca sunt îndrăgostită si ca iubesc. Nu știam dacă ce simt pentru Aidan e pentru totdeauna, dar știam ca acel moment imi va ramane in suflet pentru totdeauna ca fiind iubire.
             

#3 Pensule si secrete (Seria Dark Valley)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum