Epilog. O luna mai tarziu.

2.3K 131 26
                                    

Liv

Schimbările din ultimele doua luni erau atat de mari incat uneori ma trezeam uitându-ma in gol, incercand sa le contorizez. Eram insarcinata, cu copilul lui Aidan. Ma mutasem in camera lui imediat după ce ajunsesem la un consens, in August. Mama si Elora se apucaseră de renovat si redecorat ultimele doua etaje ale casei pentru noi. Aidan nu mai incerca sa ma facă una cu pamantul, cu toate ca încă reușea fara sa vrea, doar ca in alte...moduri. Vorbise serios când a spus ca o sa profite de perioada dinaintea celei in care dimensiunile burtii mele ne vor sta in calea activităților nocturne-si nu numai nocturne. Lucrurile se așezaseră intr-o maniera a naibi de surprinzatoare.
Usa s-a trântit de perete iar eu am tresărit si mi-am acoperit burta cu mainile instinctiv. L-am văzut pe Aidan in oglinda privindu-ma furios.
               "Ce mama naibi faci aici, soricico?" Ma intreba printre dinti.
                M-am incruntat, încurcată de atitudinea lui.
                "Ma pregatesc de plecare. De ce? Pare ca fac altceva?"
               Abia atunci Aidan a clipit debusolat si a privit in jur. Hainele erau împrăștiate peste tot, machiajele la fel si intreaga mea camera pe care o foloseam mai mult ca spațiu de depozitare era o harababura.
"Ah, te pregatesti." Mormai oftand lung. "De ce te pregatesti aici si nu in camera la noi?" Ma chestiona pasind înăuntru si trantind usa.
"Pentru ca nu am loc! Dacă ai vrea sa ma lasi sa pictez aici..."
               "Am mai vorbit despre asta, răspunsul e același. Nu! Imi place sa ma uit la tine când pictezi." Spuse ridicand din umeri si apropiindu-se de mine.
               "Sunt gata." I-am spus zâmbindu-i larg si sarind in picioare. "Cum arat?"
Aidan ma analiza din cap pana in picioare cu bagare de seama.
"Aproape atat de bine incat mai ca-mi vine sa incui usa si sa rămânem aici." Spuse prinzandu-ma de încheietura si tragandu-ma la pieptul lui.
"Aproape?" L-am întrebat chicotind si incercand sa ii tin departe mainile cu care incerca sa imi ridice rochia.
"Aproape. Rochia e draguta, dar ar fi fost minunat dacă n-ai fi avut-o pe tine." Murmura cu buzele pe gatul meu.
"Sunt aproape sigura ca nu o sa rămână pe mine prea mult timp după ce ne intoarcem acasă." Am gemut incet când m-a muscat de lobul urechii.
"Inveti repede. Cred ca imi place de tine, doamna Clark." Mustacii retrăgându-se cat sa ma priveasca.
Flacara din ochii lui era o entitate vie. Toată pielea mi s-a infiorat si chiar m-am întrebat o clipa cat de tare s-ar fi suparat Ethan dacă nu mergeam la petrecerea aia.
"Cred ca si mie imi place de tine, dar avem o problema. Numele meu este Steel, nu Clark."
"Nu pentru mult timp." Ma anunta pe nepusa masa inainte de a se apleca si de a-si lipi buzele de ale mele intr-un sărut cast.
Pentru o clipa m-am blocat.
"Ce vrea sa însemne asta? Încerci sa ma ceri in căsătorie?"
"Dacă te-as cere in căsătorie ar insemna sa îți cer părerea, iar eu nu-mi amintesc sa îți fii dat de ales, soricico."
M-am holbat la el. Si-a lasat capul pe spate si a izbucnit in hohote de ras. M-am incruntat.
"Nu e amuzant, Aidan! Sunt insarcinata si emoțiile puternice ma fac sa devin anxioasa." Am plescait nemultumita.
"Intr-o zi sau alta o sa se intample pe bune, Olivia Steel. Sa nu zici ca nu te-am avertizat! Pana atunci vreau sa-ti atat ceva. Vino!" M-a indemnat tragandu-ma după el spre usa.
"Unde?"
"O sa vezi imediat." Imi spuse fara sa dezvăluie nimic.
Am inteles ca mergem spre camera lui-a noastra. Eram intrigata si putin iritata. Prietenii nostrii ne asteptau si probabil se întrebau pe unde am ramas. Era seara cea mare a lui Ethan in care avea sa apuce taurul de coarne, sa-si ia inima in dinti si sa-i puna lui Amery marea intrebare. Nu puteam rata așa ceva si Ethan tot amanase momentul de cateva săptămâni.
"Aidan, nu știu despre ce e vorba dar nu cred ca e momentul acum de..."
"Îți amintesti de ziua in care te-am răpit?" Ma intreba Aidan taindu-mi vorba.
Am incuviintat dand din cap.
"Facusem un plan prin care sa te fac sa ai încredere in mine si sa-ti dau suficienta putere asupra mea cat sa nu te mai simti intimidata in nici un fel. Plănuiesc sa scap de toate probele compromițătoare, dar vreau sa vezi asta inainte. Dacă vrei si tu. Data trecuta ti-a placut."
Banuiam unde bate, așa ca am simtit imediat cum imi ard obrajii. Pe birou era o cutie plină cu cd-URI si stick-URI de memorie. Unul singur fusese lasat deoparte.
"Sunt sigur ca ai auzit discuții despre vacanta din Elvetia." Spuse ganditor luand dispozitivul si fixându-l in leptop. "Te rog sa nu auda Amery despre asta, bine?"
Am incuviintat dand din cap si m-am asezat pe marginea patului. Auzisem discuții despre marea vacanta din Elvetia care pusese pe jar pe toată lumea. Era cel mai bine pazit secret al celor patru ticăloși care au speriau Dark Valley. De multe ori dezbatusem subiectul asta cu Amery, Avelia si Zeny, dar niciodată nu reușisem sa gasim ceva suficient de revoltător incat sa fie atat de bine pazit.
"Era prea lung, așa ca l-am scurtat. Nu eram sigur cat de multe vrei sa vezi. Am pastrat doar ... o sa vezi imediat." Spuse si apasă butonul de play.
Ecranul laptopului s-a innegrit pentru o clipa, apoi imaginile au început sa apara din ce in ce mai clar. Lumina din incapere era destul de slaba, dar am recunoscut imediat siluetele a trei bărbați si doua femei foarte voluptoase.
"Aseaza-te in genunchi, frumuselule." Ordona una dintre femei.
Habar n-am cine era cel numit, dar nu a ezitat inainte de a-i cade la picioare. Femeia s-a apropiat, si-a înfipt mana in parul lui si i-a tras capul pe spate. Am crezut ca se apleaca pentru a-l săruta dar ea...l-a scuipat in gura. Dumnezeule.
"Voi doi, frecați-va unul de altul." Ii intrui cealalta femeie. "Si tu krasivyy, vino langa mine."
La ce naiba ma uitam? Unul era in genunchi pe jos iar femeia din fata lui isi aruncase un picior peste umarul lui si ii ghida miscarile capului. Doi erau in picioare, frecandu-se goi unul de altul. Al patrulea apăruse in cadru cu un vibrator cat toate zilele pe care cea de-a doua femeie i-a făcut semn sa nu ezite sa il foloseasca pe ea.
"Cine e cine?" Am întrebat ca in transa, neindraznind sa clipesc ca sa nu ratez ceva.
Nu am primit nici un răspuns.
"Tu, kukla, du-te in spatele Taniei. Iar tu vino la mine." Ordona femeia de il eliberase pe cel din genunchi.
Doi bărbați au prins-o ca intr-un sendviș, ridicându-i picioarele peste umerii unuia dintre ei. I-a pus sa se sărute peste umarul sau, iar ei au făcut-o. I-a pus sa se mângâie unul pe altul, iar ei nu au ezitat. Ceilalti doi erau in genunchi in fata si in spatele femeii care ramasese in picioare in timp ce cu mainile se pipaiau unul pe altul.
Imaginea s-a intunecat brusc, iar eu ma simteam de parca toată lumea explodase. Ce. Mama. Naibi. A fost. Asta?
"Nu e nevoie sa spui nimic." Ma anunta Aidan luand stick-ul si rotindu-l intre degete. "Poți sa il păstrezi, dacă vrei, numai nu-l arata nimanui." Mi-a spus si s-a asezat langa mine pe pat.
Eram buimacă si socata, putin speriata si foarte încinsă. Incercam sa imi gasesc cuvintele, dar dispăruseră ca magarul in ceata. Gatul mi se uscase din primele secunde după începerea integistrarii.
"O sa le arunci?" L-am întrebat privind cu insistenta la mainile mele.
"Nu pot sa le arunc la gunoi pur si simplu, dar o sa scap de ele. Nu mai am nevoie de așa ceva, deci nu le mai vreau." Spuse simplu si calm.
Cum as fi putut sa ii spun ce voiam sa spun fara sa sune incredibil de ciudat? Totuși simteam ca trebuie sa o fac, așa ca am tras adanc aer in piept iar când am vorbit am făcut-o repede si dintr-o suflare.
"Nu e nevoie sa le arunci, Aidan. Pe mine nu ma deranjează si mi se pare foarte...incitant. Nu știu...la naiba."
Mi-am acoperit fata cu mainile. Imi venea sa plâng. Eram extrem de rusinata. Aidan si-a aruncat bratele in jurul meu si m-a tras mai aproape de el, mi-a sarutat parul si a oftat lung.
"Habar n-am ce o sa fac cu tine, soricico. Pe zi ce trece începi sa semeni din ce in ce mai tare a vulpiță."
"Imi pare rau, eu..."
"Sa nu-ti para, Olivia. Te iubesc cu toate înclinațiile tale perverse si fetișurile dubioase." Imi spuse de parca era o corvoada.
Cu fata ascunsa in scobitura gatului sau mi-am permis un zambet amuzat.
"Tu ești cel cu înclinații perverse si fetișuri dubioase si eu sunt cea care te iubește in ciuda lor." L-am corectat aroganta.
"Foarte bine, atunci o sa arunc toată cutia aceea ca sa poți iubi un bărbat decent după aceea." Spuse si dădu sa se ridice.
L-am prins de mana si l-am tras inapoi.
"Nu am spus niciodată ca vreau un bărbat decent." Am recunoscut mustacind. "Chiar imi place de tine, in marea majoritate a timpului. Cu toate înclinațiile perverse, vorbele deochiate, pozițiile de contorsionism si faptul ca ma ..."
S-a repezit asupra mea si mi-a astupat gura cu mana. Ochii lui erau la doar cativa centimetrii de ai mei si erau gravi si mariti. Ai mei erau amuzați.
"Nu vorbi asa in fata copilului! In special daca e fata. Ce ne facem daca fata noastra aude asemenea lucruri încă de când e in uter?" Spuse intr-o soapta țipată de parca bebelusul chiar il putea auzi si putea intelege exact ce spune.
N-am putut sa ma mai opresc din ras zece minute încheiate. Când m-am liniștit eram deja in mașina pe drum spre Sins. Seara se anunta lunga si plină de evenimente. Ethan făcea marele pas in privința lui Amery, Zeny se intorsese acasă după jumatate de an de absenta, Avelia voia sa ne spună ceva si banuiam ca se hotărâse in privința unui copil.
In urma cu un an in acea perioada a anului ma pregăteam sa plec din New York împreuna cu mama, pentru fericirea ei. N-aveam idee ce ma aștepta in Dark Valley, nu știam daca voi avea prieteni, dacă voi iubi. In mai putin de un an am aflat toate lucrurile acelea.
Eram in mașina cu iubirea vietii mele, insarcinata cu copilul nostru si mergeam sa ne bucuram alaturi de prietenii nostrii. Când aveam sa plecam acasă, urma sa o facem împreuna. Sa ne pregatim de culcare împreuna, sa dormim împreuna, sa ne trezim împreuna. Pentru totdeauna.
Am simtit lacrimi in ochi. Hormonii ma loviseră in moalele capului in ultimul timp, dar nu era numai asta. Eram recunoscatoare pentru tot, bine si rau, caci numai asa reușisem sa ajungem acolo, asa.
Mi-am intors privirea spre Aidan Clark. El era iubitul meu, tatăl copilului meu, prietenul meu, protectorul meu. Era si cel care aproape ma omorâse, cel care imi forțase limitele pana la absurd, ma umilise si ma facuse sa plâng de nenumărate ori. I-am zâmbit atunci când s-a uitat scurt catre mine.
"Ce e, frumoaso? Nu te simti bine? E vreo problema?" Ma intreba intinzand o mana peste consola masinii si asezand-o pe burta mea din ce in ce mai rotunjită.
Mi-am asezat palmele peste mana lui.
"Ma gandeam la ce poveste va trebui sa inventam când copilul asta ne va intreba cum ne-am cunoscut." Am spus si amandoi am început sa radem nervos, imaginându-ne momentul cu pricina.
Da, viata alaturi de Aidan Clark era un carusel, dar n-as fi coborât din el pentru nimic in lume. Nu exista nimic in lume pentru mine inafara de el.

                                                *Sfarsit*

#3 Pensule si secrete (Seria Dark Valley)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum