,,Mami, tak ráda tě vidím. Pojďte dál, chci vám někoho představit," přivítala jsem rodiče.
Byli jsme u mě v bitě. Angelo hlídkoval venku před domem a Liam na nás dával pozor vevnitř, maskovaný tím, že jsem ho ctěla představit rodičům.
,,My tebe taky zlatíčko," řekla malá tmavovláska a objala mě.
Zavedla jsem je do obýváku, kde byl Liam. Seděl na pohovce a když uviděl rodiče vejít postavil se, jako správný džentlmen.
,,Mami, tati, to je Liam Emerson, můj přítel," začala jsem, ale Liam mě předběhl.
,,Rád Vás poznávám paní Fosterová," promluvil a políbil mamce ruku.
,,Pane Fostere." Potřásl si ruku s tátou.
Máma nepřestávala vycházet z údivů. Pozorovala Liama, jakoby by se chtěla nechat omladit a sama s ním začít chodit.
,,Páni Nicol je to fešák a džentlmen. Toho se drž," zašvitořila mamka.
,,Já vím mami," řekla jsem a přešla jsem k mému sexy upírovi. Sedli jme si na gauč a naši si sedli do křesel, které s pohovkou k sobě ladily.
,,Tak nám povězte, jak dlouho už jste spolu." Vyzvídala máma.
,,Eleanor. Nevyslíchej je tak," umírnil matku otec. Všichni jsme se zasmáli...---------------
,,Ráda jsem vás viděla. Zastavte se zase někdy, ale nejdřív zavolejte. Ahoj," loučila jsem se s našima snad hodinu. Tak, to bychom měli. Bylo příjemné zase vidět rodinu. Kousek mého života, od kterého jsem se snažila konečně odpoutat. Teda, aspoň částečně.
,,V pohodě?" připlýžil se ke mě Liam a objal mě. Přikývla jsem a zavrtala se hloub do objetí.
,,Musíme vypadnout, než nás tu někdo najde. Nedovolím, aby ti ublížili. Slibuju." Jeho slova mi vhrkly slzy do očí. Bože, kolik žen by si tohle přálo slyšet. Vím, že čeká. Čeká, až mu řeknu to, co potřebuje slyšet. Miluju tě.
Ale co když si nejsem jistá. Ano, mám ho opravdu moc ráda, ale je to láska? V hlavě mám zmatek.
Vyšli jsme z domu a na parkovišti nás čekalo malé překvapení.
Stálo tam pět nebezpečně vyhlížejících chlapů. Upírů, odhadla jsem. Ve středu toho hloučku stál Michael a u jeho nohou ležel Angelo, by spoutaný zakrvácený a v bezvědomí. Mrtvý být nemohl, to by se jeho tělo začalo rozpadat.
,,Co chceš Michaeli?" zahřměl Liam pevným hlasem, ostrým jako břitva.
,,Mám takový problém. Jaksi jsi mi totiž narušil obchody a na dobrém jménu firmy si zakládám," pronesla Michael oplzlým hlasem.
,,Dobré jmémo? Prodáváš lidi jako krabice džusu. Tomu se nedá říkat dobré jméno." Po Liamových slovech mě zamrazilo ze vzpomínky na toho upíra, pokoj, pouta, lampu, která mě prakticky zachránila.
,,Obchody šlapaly a zákazníci byli spokojení, dokud se nedoslechli o Tobiasovi. Značně je to znepokojilo," ušklíbl se a tón jeho hlasu dosáhl falešně přeslazeného.
,,Buď řekni, co chceš, nebo vypadni." Byla jsem zticha, jako myš. Nechtěla jsem na sebe poutat moc pozornosti.
,,Pochop, před zákazníky si musím udržet autoritu. Takže mi bude stačit, když mi dobrovolně vydáš tu holku..."Po dlouhé době je tu konečně nový díl. Tak co myslíte, jak to dopadne?
Opravdu moc vám děkuju za skoro 900 přečtení, moc si toho vážím a jsem zvědavá, jestli dáme 1000.Nebudu to zbytečně moc prodlužovat, protože vím, že vás dlouhé vzkazy autorky moc nebaví, takže ještě jednou díky
Vaše Ivus
ČTEŠ
Dangerous Love
VampireNicolette Fosterová se chce osamostatnit a žít sama na vlastní pěst, proto se z rodiné farmy odstěhuje do města, kde také pozná charismatického a velmi přitažlivého Liama. Odhalí tajemství, které mělo zůstat lickým očím skryto a postupně se stane s...