Mozek mi asi přestal fungovat, protože se mi zdálo, že mi řekl, že mě miluje.
,,Cože?" zeptala jsem se ochraptělým hlasem, který mi zůstal po mém pláči. Palcem mě polaskal po lícní kosti a nahlas vyslovil tu magickou větu.
,,Nicolette Fosterová, miluju tě."
Tak je to pravda, a já se bála, že mi mé city nebude opětovat.
Chtěla jsem to všechno vykřičet do světa.
,,Miluju tě tak moc, až mě z toho bolí srdce. No a co, že už skoro 300 let nebije," hrdelně se zasmál a znovu si mě vtáhl do své náruče.
,,A je mi úplně jedno, co mi teď řekneš."
Místo odpovědi jsem zaútočila na jeho ústa. Nebránil se, ale ve vzduchu stále vysela jeho slova.
,,Řekni to, chci to slyšet," Zamumlal mezi polibky.
,,Teď hned."
,,Miluju tě," zasténala jsem mu do rtů.
,,Znovu." Znělo to jako zavrčení.
,,Milhmm...thm," nemohla jsem normálně mluvit, protože mě nepřestával líbat. Snad pochopil.
Měla jsem ho v hlavě, v srdci, pod kůží. Nikdy neodešel, i přes tu dobu tu pořád byl.
Teď, když je tady i fyzicky, nechci žádné zábrany. Chci strhnout všechny zdi a všechna tajemství, i když to bude ještě chvíli trvat.
Máme tuhle chvíli. Zoufale jsem ho potřebovala celého.
Natiskla jsem se k němu a začala mu vyhrnovat tričko, které nebude potřebovat. Nejspíš pochopil můj záměr, protože jeho ruce také zabloudily k lemu mého oblečení.
Jednotlivé kousky padaly z postele na zem, az nám zbylo jen spodní prádlo.
Na zádech mě příjemně zahřály jeho, jinak studené, ruce. Sunuly se výš a výš, až zavadily o zapínání podprsenky. I tak nepatrný pohyb se mnou otřásl, jako s hadrovou panenkou. Podprsenka byla dole.
Jeho rty se pomalu přesouvaly z těch mých na můj krk.
Rukou jsem mu zajela do vlasů a užívala si tu dávku vzrušení, kterou mi přiváděla jeho ústa laskající jemnou pokožku pod čelistí a ohybu krku.
Z úst my vyšel slastný vzdech, který způsobila zvětšující se boule v jeho boxerkách, tlačící na mou malou kolegini.
Tak tak jesem zaregistrovala to, že nyní jeho rty vytváří vlhkou cestičkou mezi prsy, po břiše, kolem pupíku až tam dolů.
Zbavil mě krajkovaných kalhotek a pustil se do práce. Prsty mi zarýval do stehen a jazykem prozkoumával můj vstup.
Celé tělo jsem měla jako v ohni. Propnula jsem se do luku a oddalovala orgasmus.
,,To stačí, chci tě v sobě," trhaně jsem vydechla.
Vrátil se zpět ke mě. Ztrhla jsem mu poslední kousek oblečení, protože už jsem to nemohla vydržet.
Jedním pohybem byl ve mě.
Jeho rty drtily ty mé a jeho boky neúprosně začaly přirážet.
Chtěla jsem mu zarýt prsty do zad, ale obě mé zápěstí chytil a přidržel mi je nad hlavou. Tím to bylo ještě vzrušující, byla jsem v pasti.
S každým pohybem jeho penisu uvnitř mě se můj vrchol přibližoval.
,,Och bože, víc!"
Odpovědí mi byly jeho hluboké vzdechy a zvýšení intenzivnosti pohybů.
Netrvalo dlouho a ocitla jsem se za hranou. Tělo mi svíjely slastné křeče a myšlení bylo jako za oblakem mlhy nekonečného orgasmu.
Liam se udělal chvilku po mě a nyní těžce oddychoval, stejně jako já. ,,Kurva, to bylo něco," řekl.
Podívala jsem se vedle sebe a zahihňala se nad myšlenkou, kolik žen by nejspíš zabíjelo, je aby mohly strávit jednu noc s tímto nesmrtelnným bohem. Mým bohem.Čus čus, jsem tu s novou částí a mám dotaz. Chtěli by jste udělat character ask? Jestli ano, napište do komentářů postavu a otázku. Doufám, že vás bude dost na to, aby z toho něco vzniklo.
Diky za to, že to čtete, a za vaše ohlasy. Miluju vás.
Vaše Ivus.
ČTEŠ
Dangerous Love
VampireNicolette Fosterová se chce osamostatnit a žít sama na vlastní pěst, proto se z rodiné farmy odstěhuje do města, kde také pozná charismatického a velmi přitažlivého Liama. Odhalí tajemství, které mělo zůstat lickým očím skryto a postupně se stane s...