,,Myslíš, že už je konec," zeptala jsem se. S Liamem jsme seděli u bazénu a probírali, co všechno se za poslední dny událo. Bylo toho víc než dost. By téměř zázrak, že jsme z toho vyvázli všichni živí.
Lisa i se svými sestrami odjela pryč. Chtěla se odpoutat nadobro od světa nadpřirozených bytostí a začít odznova. Na novém místě s novými lidmi a čistým štítem. Nedivím se jí, jen mám strach, že ještě není konec a něco horšího teprve přijde.
,,Nevím, jestli je konec a nevím co bude dál, ale jedno vím určitě. Vím, že za tebe budu bojovat i kdybych za to měl dát život a že udělám cokoli pro tvou ochranu," řekl Liam s naprosto vážnou tváří.
Po tvářich mi stekla jedna neposlušná slza. Jak? Co jsem udělala světoborného, že mám vedle sebe někoho, jako je on. Nezasloužím si ho, to je jasné. Ale proč je se mnou? Co namě vidí? Hlavou mi létaly desítky otázek.
Nevěděla jsem co říc. Nepotřebovala jsem nic říkat. Naklonila jsem se k němu do polibku, plného vášně a příslibů. Obkročmo jsem si na něj sedla a rukou mu vjela do vlasů. Trochu jsem za ně zatahala. Rukama si mě za zadek přitáhl víc k sobě a zvedl se se mnou omotanou kolem těla. Myslela jsem že jdeme do domu, ale když dokráčem k okraji bazénu, jsem pochopila, co chce udělat.
Naposled jsem se nadechla a pak jsem i s ním letěla do bazénu. Otevřela jsem oči a zpoza bublinek se vyjasňovala jeho tvář. Letmo mě políbil a pak mě chytl za boky. Vyslal mé tělo výš k hladině, zatímco on se vznášel na dně. Ztrácel se mi z dohledu a brzo jsem ho neviděla už vůbec, protože venku skoro vládla tma, bylo ve vodě špatně vidět. Vynořina jsem se na hladinu a rozhlížela se kolem sebe, jestli ho náhodou někde nezahlédnu. Nakonec jsem se pořádně nadechla a zase se potopila pod vodu. Plavala jsem na místo, kam jsme skočili, ale nebyl tam. Už jsem si začala myslet, že se mi snaží utéct.
Najednou se kolem měho těla obmotaly dvě silné paže. Nepochybně patřily Liamovi. Silně se odrazil od dna a tím nás vynesl nad hladinu. Rukou jsem si upravila mokré vlasy a znovu ho políbila. Nohy jsem mu obmotala kolem boků a rukama mu bloudila po perfektně vypracovaných svalech. Dlaní mi vklouzl pod látku plavek. Dvěma prsty jemně dráždil můj klitoris. Z úst mi utekl tichý sten. Skousla jsem si spodní ret a záda se mi samovolně prohnula. Natiskla jsem se boky víc na něj a pánví se otřela o jeho rozkrok. Cítila jsem, jak mu plavku najednou začínají být těsné. Rty mi zaútočil na krk a začal ho jemně okusovat. Sužovala mě potřeba, jako tisíc malých jehliček, zabodávajících se mi do těla.
,,Už to nemůžu vydržet," zavzdychala jsem.
,,Tak nedočkavá," vydechl proti mému krku. Začali jsme couvat, až jsem zády narazila do stěny bazény, na kterou mě následně Liam natiskl.
Nohama jsem mu potahovala plavky dolů. Naštěstí jsem měla plavky, které se dají u spodního dílu na bocích rozvázat. Stačily dvě škubnutí a byla jsem volná.
Jedním pohybem do mě vnikl a začal přirážet. Zaklonila jsem hlavu a zavzdychala. Ještě zrychlil. Zaryla jsem mu nechty do ramen a tím z něho vymámila hrdelní sten. Blýžila jsem se k vrchu.
Liam to vycítil, protože zařval.
,,Udělej se pro mě Nicol." Jeho slova mě vynesla k vrcholu. Po těle se mi rozlévaly slastné křeče. Liam vyvrcholil chvíli po mě.
Zhluboka jsme oddechovali. Přitáhla jsem si ho k sobě a hluboce ho políbila.
,,Neboj, ještě budeme pokračovat," řekl a rty se mu zvlnily do smyslného úsměvu.
,,Co?" vyjekla jsem překvapeně a vyděšeně zároveň.
,,Málem tě zabili, musím si to nějak vynahradit. Ještě jsem s tebou neskončil," řekl laškovně a zasmál se.
,,To nemyslíš vážně!" zahuhlala jsem a taky se zasmála.
,,Vsadíš se?" Políbil mě...Tak co si myslíte o nové části? Omlouvám se za chyby, moc jsem to nekontrolovala. Moc vám děkuji za komentáře a votes, pište klidně i kritiku, opravdu chci vědět váš názor.
Vaše Ivus
ČTEŠ
Dangerous Love
VampireNicolette Fosterová se chce osamostatnit a žít sama na vlastní pěst, proto se z rodiné farmy odstěhuje do města, kde také pozná charismatického a velmi přitažlivého Liama. Odhalí tajemství, které mělo zůstat lickým očím skryto a postupně se stane s...