22' Sen Benim 10 Yılımsın..

8.1K 1K 759
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Seungmin, iyi misin?"

Duştan çıkan seungmin, yatağında oturan chan'ı görmesiyle iç çekerek yanına oturdu. "İyiyim chan, beklemene gerek yoktu."

Chan gözlerini seungminin boynunda gezdirdi. "Seungmin ne yaptın sen kendine?"

Chan dokunacakken seungmin elini boynuna koyarak engelledi. Boynunun ne durumda olduğunu banyodayken görmüştü. Temizlenmek için resmen derisini soymuştu ve hala sızlıyordu. Sadece boynu değil, tüm vücudu bu şekildedeydi ve acıyordu.

"Biraz sert davrandım. Geçer bir-iki güne"

"Seungmin sen aptal mısın? Boynun ne hale gelmiş. Tanrım... Anlat seungmin"

Kaşlarını çatarak baktı seungmin "Neyi anlatacağım?"

"Ne yaşadın?"

Seungmin gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı. Bunu konuşmak istemiyordu. "Annenler gelmedi mi?"

Chan, seungminin konuyu değiştirmeye çalıştığının gayet farkındaydı fakat bugün bu konu konuşulacaktı. "Onlar bir kafeye gidip oturmuşlar. Akşama kadar gelmeyeceklermiş. Şuan evde baş başayız, o yüzden anlat seungmin. Kaçma benden"

"Senden neden kaçayım chan? Anlatacak bir şey yok"

Chan, seungminin elini tuttu. "Seungmin ben seni 8 yaşından beri tanıyorum. Senin bakışından bile ne demek istediğini anlayabiliyorum. Şuanda gözlerin bana herşeyi anlatmak istiyor fakat korkuyor. Neden korkuyorsun? Yaşadıklarını senin suçun olarak göreceğimden mi?"

Sustu seungmin. Belkide o yüzdendi. Bilmiyordu.

"Bak seungmin biz öyle çok yakın arkadaşlar olmayabiliriz fakat en yakın arkadaşlarımızdan daha çok tanırız birbirimizi. Her ne kadar düşman ilişkisi olsa da aramızda yaşadığın kötü şeyleri bilmek istiyorum. Sana yardımcı olmak istiyorum. Yanında olmak istiyorum. Sen benim 10 yılımsın.."

Seungminin gözleri dolmuştu. Chanın gözlerinin içine bakarken bir kez daha onu sevdiğine emin olmuştu. Seungmin, Chanı seviyordu. Chan, seungminin 10 yıllık sevdasıydı.

"O kadar güzel konuşuyorsun ki.. Bir an tanıdığım chan mısın değil misin anlayamıyorum"

Chan gülümsedi. "Ben hala senin tanıdığın chan'ım. Lütfen seungmin, paylaş benimle ve biraz olsun hafiflet yüklerini. Yardımcı olayım sana. Kaçma benden"

Tom&Jerry | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin