3' Dünya Ahiret Düşmanım

8.8K 974 995
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Seungmin oğlum hoş geldin"

Bayan bang kapıda kalan kiracısını görünce gülümseyerek oğlunu kapının önünden çekerek Seungmin'i içeri aldı. Seungmin, Chan'a bakıp gülümsedi. "İnanın çok memnun oldum Momo teyzeciğim"

Momo en sıcak gülümsemelerinden birini verip Seungmin'in sırtını sıvazladı. "Hadi ellerinizi yıkayıp mutfağa gelin çok güzel yemekler yaptım. Chan, arkadaşını banyoya götür"

Momo ikilinin yanından ayrılıp mutfağa girdi. Chan da çatık kaşlarıyla Seungmin'e bakmaya başladığında Seungmin göz devirdi. "Eee sen misafirine- pardon yeni kiracına böyle mi davranıyorsun? Anneni duydun, hadi beni banyoya götür"

Seungmin sırıtırken Chan sinirle bir nefes verdi. "Neden buradasın?"

Seungmin gelen soruyla elinde olmadan suratı düştü. O da burada olmak istemiyordu ama gidecek bir yeri yoktu. "Acil eve ihtiyacım vardı annenle karşılaştık o da bana küçük oğlunun odasını kiralayabileceğini söyledi. Tabi, annen olduğunu bilmiyordum bilseydim teklifini kabul etmezdim."

Yalan. Chan'ın annesi olduğunu biliyordu. Chan'ın evine gelip Jisung'un odasında kalacağını biliyordu. Demiştim ya.. Birbirlerini çok iyi tanırlar diye.. İşte birbirlerini maalesef ki çok iyi tanıyamadıkları, hatta hiç tanıyamadıkları konu aile konusuydu.. 

Seungmin ne olursa olsun ailesi hakkında hiç bir şey söylemez veya bahsinin açılmasına izin vermezdi. Başkalarının da ailesi onu pek ilgilendirmezdi. Chan'ın ailesinden sadece Jisung'u bilirdi. O da yıllardır gibi aynı okulda okuduklarından dolayı..

Hani siz diyeceksiniz ki bu okulda hiç mi toplantı olmadı? Orada da mı görmedi? Evet, veli toplantıları düzenlendi fakat Seungmin o günlerin hiç bir tanesinde okula gelmediğinden Chan'ın ailesini de göremedi..

Annesini de daha bir kaç saat önce, bavulu ile birlikte parkta oturup ağlarken tanımıştı. Başta Chan'ın annesi olduğunu öğrenince nedensizce daha çok ağladı. 

Momo ona kendi oğlu gibi davranıp önce sakinleştirmiş sonra ona çok güzel bir teklifte bulunmuştu. Seungmin'in, Chan'ın evine taşınmayı istememe gibi bir lüksü yoktu maalesef ki.. Mecburen kabul etmişti.

Seungmin'i düşüncelerinden ayıran şey Chan'ın sorusu olmuştu. "Ailenle ne gibi bir sorunun var?"

Seungmin kaşlarını çattı. Chan ile tartışmayı evet oldukça çok severdi fakat bu konu da tartışmak istemiyordu. "Seni ilgilendirmez"

Chan güldü. "Yoksa ergen gibi ailene triplenip evden çıkıp gittin mi?"

Seungmin dolan gözlerini hızlıca Chan'ın gözlerinden çekip ona omuz atarak banyo olduğunu tahmin ettiği kapıya gidip açtı ve hızlıca içeri girip kapıyı arkasından kilitledi.

Chan onun arkasından göz devirdi. Seungmin'in ailesi hakkında hiçbir şey bilmemek onu bu konuda deli gibi meraklandırıyordu fakat Seungmin bunu özenle saklamaya devam ediyordu. "Hayır yani ne bu aile gizemi? Sanki devlet sırrı. Hah!"

Chan kendi kendine söylenerek mutfağa girdi. Momo oğlunun tek geldiğini görünce hafiften kaşlarını çattı. "Seungmin nerede oğlum?"

Chan omuz silkip babasının yanına oturdu. "Anne nerden tutup getirdin şunu eve ya.."

Momo oğlunun masadaki eline vurarak kızdı. "Ne diyorsun sen? Çocuğun ne yaşadığını bilmiyorsun oğlum lütfen onun yanında böyle konuşup onu üzme. Hem siz arkadaş değil misiniz? Jisung çok iyi anlaştığınızı söyledi."

"Anne değiliz arkadaş falan. Bu Seungmin varya bu Seungmin, benim dünya ahiret düşmanımdır. Ya benim şu ilkokuldan beri tartışıp durduğum çocuk bu işte. Hani sürekli üstüm başım çamur ve yaralı eve gelirdim sizde 'kim yaptı?' diye sorardınız bende söylmezdim. İşte biz hep bunula tartışırdık. Bırak iyi anlaşmayı nefretliğiz biz"

Momo iç çekti. "Bunu bilmiyorum fakat artık düşman falan olmayacaksın oğlum. Seungmin çok iyi ve çok tatlı bir çocuk. Onunla iyi anlaşacaksın anladın mı?"

Chan omuz silktiğinde Momo eşine döndü. "Heechul sende bir şey söyle şu oğluna"

Heechul eşine gülümseyip oğluna döndü. "Annen haklı Chan. Nefret çok yoğun bir duygudur. Öyle ki çoğu zaman aşkla karıştırılır. :)"

Chan sahte bir öğürme sundu sevgili ailesine. "Baba emin ol Seungmin'e aşık olacak kadar henüz kafayı yemedim"

Momo oğluna göz devirdiği sırada mutfağın kapısında duran ve muhtemelen her şeyi duymuş olan Seungmin'e baktı.

"Seungmin.."

------------------------------------------------------------

Bu çift güzeldi be..

Neyse, onlar ayrılmış olabilir ama bu ficte Chan'ın ailesini canlandıracaklar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse, onlar ayrılmış olabilir ama bu ficte Chan'ın ailesini canlandıracaklar...

Ben bunu dün yazdım yayınlamayı unuttum yaa

Ay bide 3.dünya savaşı mı çıkıyor ayol noluuyor yaa

Tom&Jerry | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin